حملات کارگران “نیمه” سیاست قرنطینه هدفمند کوید است اخبار جهان

سیاست قرنطینه هتل در هر کشور “نصف” خواهد شد ، و برنامه واکسیناسیون در انگلیس برای سویه های ویروس کرونا که هنوز ناشناخته است و ممکن است مانع پیشرفت آن شود ، باز خواهد ماند.

روز چهارشنبه ، پیش بینی می شود كه پریتی پاتل سه شنبه شب پس از جلسه وزرا برای امضای پیشنهادات ، قوانین سختگیرانه قرنطینه هتل را اعلام كند و بوریس جانسون طرفدار رویكردی هدفمند است كه قرنطینه هتل را برای شهروندان انگلیس از تعداد محدودی از كشورها ایجاد كند. آفریقای جنوبی و برزیل.

وزیر چندین گزینه از جمله – وزیر کشور و مت هنکوک ، وزیر بهداشت – برای رویکرد کلی تر یا کشورهای بیشتری در این لیست ارائه کرد.


روز چهارشنبه ، پاتل بیانیه ای به مجلس عوام ارائه می دهد و اقدامات مربوط به سوالات نخست وزیر را شرح می دهد. پیش بینی می شود اجرای این سیاست چند هفته به طول انجامد.

یک منبع دولتی گفت: انگلیس حق تمدید اقدامات را فراتر از توافق سه شنبه شب برای خود محفوظ خواهد داشت. در حال حاضر ممنوعیت بازدیدکنندگان از آفریقای جنوبی ، پرتغال ، برزیل و دیگر کشورهای آمریکای جنوبی برای کنترل توزیع انواع جدید Covid-19 ممنوع است.

روز سه شنبه ، کارگران گفتند که آنها خواستار یک سیستم قرنطینه جامع در هتل ها هستند. نیک توماس سیموندز ، وزیر کشور ، به کامونز گفت که این سیاست “نمی تواند به چند کشور محدود شود ، و در دفاع از ما علیه انواع مختلف ویروس که در سراسر جهان ظاهر می شود ، سوراخهایی ایجاد می شود ، و دولت باید یک بسته حمایتی بخش برای هواپیمایی اعلام کند “

به گفته وی ، سیاست محدود “نیمه کاره بود … از همان ابتدای همه گیری ، رفتار دولت با مرز هرج و مرج بود”.

پاتل به قانونگذاران گفت كه انگلستان “برنامه واكسيناسيون پيشرو در جهان را دارد … ما به اين برنامه افتخار مي كنيم و دولت تمام تلاش خود را براي محافظت از اين واكسن در برابر گونه هاي جديد ويروس انجام خواهد داد.”

واضح است که وی به طور خصوصی ادعا کرد که یک طرح کامل قرنطینه ای انگلیس را از گزینه های جدید ناشناخته محافظت می کند.

محققان گفتند كه آنها رویكرد كلی را ترجیح می دهند و تأكید می كنند كه بیشتر كشورها سیستم نظارتی پیچیده ای ندارند كه بتواند گزینه های موجود یا جدید را تشخیص دهد و سیاست محدود كردن در برخی از كشورها را بی فایده می کند.

پل هانتر ، استاد پزشکی در دانشگاه East Anglia ، گفت: “نکته اصلی در مورد بیماری های عفونی این است که آنها به مرزهای بین المللی احترام نمی گذارند.”

اما هانتر این س questionال را مطرح كرد كه آیا این سیاست در طولانی مدت پایدار است یا خیر. “من فکر می کنم این مزایایی دارد ، اما نمی توانیم روی آن حساب کنیم و مهمترین چیز این است که مطمئن شویم تا آنجا که ممکن است جمعیت خود را واکسینه کنیم.”

سوزان میچی ، عضو گروه آنفلوانزای بیماری همه گیر آنفلوآنزا ، یک کمیته فرعی خردمند ، افزود که محدود کردن سیاست ها برای برخی از کشورها می تواند مردم را ترغیب کند قبل از ورود به انگلیس از یک کشور به کشور دیگر سفر کنند.

میچی گفت: طبق بریتانیا ، یک چهارم افرادی که باید منزوی به خود باشند هنوز فکر می کنند که می توانند برای خرید بروند. “من فکر نمی کنم انگلیس لزوما با مردم دیگر بقیه متفاوت باشد. اگر واقعاً مدیریت و کنترل نشود ، مردم احتمالاً به خیابان ها می آیند. “

گابریل اسکالی ، استاد مدعو بهداشت در دانشگاه بریستول و عضو کمیته مستقل خردمندان ، گفت که هیچ مدرکی مبنی بر رضایت بخش بودن سیاست انزوای خودخواسته وجود ندارد.

وی در مورد رویکرد هدفمند به برخی کشورها گفت: “در بهترین حالت گچ چسبناک بسیار بدی است و … قطعاً ورود گزینه های جدید به انگلیس را متوقف نمی کند.”