“منچستر سیتی” بعد از اینکه گونداگان در مسابقه “وست بروم” با نتیجه 5 بر 0 سبک را روشن کرد ، در رده نخست قرار گرفت | لیگ برتر

منچسترسیتی در این فصل به نهمین تیم هدایت لیگ برتر تبدیل شده است ، اما به نظر می رسد به شدت درگیر رقابت های قهرمانی است. اعداد پشت این برد حیرت انگیز است ، اما به سختی منصفانه می توان گفت که تیم پپ گواردیولا چقدر بهتر از وست بروم بود. پس از آزادی کوین دی بروین در ماه بعد ، ایلکای گونداگان روند داغ خود را ادامه داد و دو گل به ثمر رساند که گواردیولا آرزوی پیروزی با یک هافبک را رها کرد تا برای اولین بار از پاییز 2017 11 پیروزی متوالی در همه مسابقات بدست آورد. .

اکنون درک این مسئله دشوار به نظر می رسد که وست بروم ماه گذشته موفق شد در ورزشگاه اتحاد به تساوی یک بر یک برسد ، خصوصاً اینکه در این بازی بود که آنها اسلاون بیلیچ را به عنوان مدیر به عنوان سام آلاردیس معامله کردند. در حال حاضر “مدالها” در 10 بازی خانگی در این فصل لیگ برتر 29 گل دریافت کرده اند و به نظر می رسد که هدف آنها بازگشت سریع به قهرمانی است. علی رغم اینکه کمک داور سیان ماس-الیس پرچم اشتباهی را روی گل دوم “سیتی” به اهتزاز درآورد ، ظاهرا تیم میزبان پرچم سفید را به اهتزاز درآورد ، زیرا آنها قبل از تعطیلات چهار نفر بودند.

اگر دسته ای از داده ها قبل از مسابقه اختلاف داشته باشد ، به زودی “وست بروم” می تواند درخواست استعفای رقبا را ببخشد ، به عنوان مثال ، مزیت رهبر جدید لیگ برتر.

از دست دادن کوین دی بروین در اثر آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ به محض برخورد با کمربندها می تواند به جرقه آسیب پذیری در تیم کوچکتر تبدیل شود ، اما ایلکو گونداگان در حال یافتن شکل زندگی خود است. دو گل او در نیمه اول باعث افزایش نتیجه اخیر لیگ در 7 بازی در 7 بازی شد زیرا سیتی همچنان با یک مهاجم مرکزی ثابت خود را با استفاده از هافبکها به جای گلزنی تطبیق داد.

آلاردایس شاید به دلیل توانایی خود در نگه داشتن تیم ها در راس گواردیولا به عنوان نبوغ شناخته شده باشد ، اما تا ظهر او احتمالاً اولین مدیر لیگ برتر پس از کریس رمزی در QPR در سال 2015 بود که چهار بازی خانگی خود را باخت.

رحیم استرلینگ گل پنجم را به ثمر می رساند
رحیم استرلینگ گل پنجم منچسترسیتی را به ثمر رساند. عکس: لارنس گریفیتس / EPA

هنگامی که ادرسون مجبور شد از فاصله نزدیک از هفت آجی فرار کند ، هنگامی که دارنل فورلونگ پرتاب های بلند را به سمت راست انجام داد ، برای دو دقیقه به نظر می رسید که کشته شده است. اما سرویس عادی از زمانی شروع شد که فیل فودن به راحتی درونش را قطع کرد ، اما هدفش شلیک به سمت دروازه سام جانستون بود.

با این حال ، سد به سرعت شکست. Joao Cancello در Gundagan’s D توپ زیبایی را بازی کرد و آلمانی قبل از اینکه به آرامی به گوشه دور شوت کند ، به آرامی به سمت راست او لمس کرد. جان استون ، بدون شک بهترین بازیکن آلبیون در این فصل ، سر جایش بود.

در یک مسابقه فشرده ، پرچم ماسه برای گل دوم می تواند متناقض تلقی شود. فقط پس از آنکه ریاض محرز به طور گسترده یک پاس از رانل دریافت کرد و شروع به عقب بردن کرد که اعلام آفساید کرد. هنگامی که پاس برگشت به سمت صدراعظم کنترل را بدست آورد و با پای چپ به گوشه بالا سمت چپ شلیک کرد ، مشخص نبود که دفاع وست بروم متوقف شده است یا خیر. در این مرحله ، تشخیص تفاوت دشوار است. VAR بررسی شد و معلوم شد که Mahreza در بازی Farlong بازی کرده و گل به درستی به ثمر رسیده است.

کلم رابینسون نزدیک گلزنی کرد ، اما توپ قبل از اینکه گونداگان نتیجه 3-0 را رقم بزند از کنار وست بروم عبور کرد.وقتی کارلان گرانت با سر تکان داد ، کارلان گرانت توپ را به سمت رومن سایورز تکان داد ، صدای آلاردایس را که اخطار می داد واکنش نشان داد ، اما گوندگان آن را دور کرد. او به حریف رسید و از فاصله 20 متری به خانه شلیک کرد.

ناامیدی وست بروم هنگامی خلاصه شد که رابرت اسنودگراس به تنهایی به زمین افتاد و احتمالاً به محض گرفتن توپ از میزبان ، ناکام ماند. جیک لیورمور متوقف شد ، لحظه ای زمان برد و سپس توپ را خرد کرد تا پرتاب کند تا هم تیمی جدیدش بتواند تحت درمان قرار گیرد.

ماهرز در وقت اضافه چهارمین گل را وارد دروازه حریف کرد که پس از جمع آوری پاس رحیم استرلینگ ، درون زمین را قطع کرد و به سبکی از خانه برگشت.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

وست بروم ادعای خود برای محدود کردن خسارت را در زمان استراحت پیش بینی کرد ، و سومین نیمه را در کایل بارتلی جایگزین مهاجم میانی کالم رابینسون کرد. این شهر فودن و گونداگان را حذف کرد. با این حال ، خیلی تفاوت ایجاد نکرد.

وقتی “سیتی” چنان در اردوگاه آلبیون باقی ماند رودری ضربه ای شیک به بالای دروازه وارد کرد که هافبک آنها تصور می کرد موقعیتی برای گلزنی دارد.

سپس همین بازیکن یک توپ کرنر زرق و برق دار برای Mahrez ایجاد کرد تا آن را اجرا کند و هرچقدر که ظریف دوست دارید یک پاس مربع نیمه والی به استرلینگ بدهد تا گل نهم این فصل را به ثمر برساند. چه کسی به اعتصاب کنندگان احتیاج دارد؟