مجموعه نهایی رقص سختگیرانه بیا پیروزی در رتبه بندی چه کسی برنده خواهد شد دقیقاً برقصید

[ad_1]

بی بی سی امیدوار است که برای آخرین مسابقه رقصهای کاملاً وارد شده شنبه شب رقم هایی را به ثبت برساند ، زیرا مسابقه رقص سالن رقص سالانه برای سری هجدهم تحت تأثیر همه گیری به پایان می رسد.

در سال 2020 ، نیازی به رقص زیاد نبودید ، هیچ زمین رقصی وجود ندارد که بتوانید باسن خود را تیز کنید ، حتی اگر خیلی مستعد باشید – اما برای جلوگیری از درخشش ، شما به یک بیماری همه گیر سخت احتیاج دارید. با وجود 17 سال سن ، رتبه بندی برنامه سرگرمی خانوادگی برجسته BBC1 سر به فلک کشیده است – نمایش شنبه شب در بیشتر مدت اجرا بیش از 11 میلیون نفر بود ، بالاترین مخاطب در سه سال گذشته.

اوتی مابوس و بیل بیلی در طی یک نمایش زنده شنبه 5 دسامبر.
اوتی مابوس و بیل بیلی در طی یک نمایش زنده شنبه 5 دسامبر. عکس: گای لوی / BBC / PA

به دلیل عدم برنامه های دیگر برای آخر هفته ، خانواده های انگلیسی قبل از فینال بزرگ ، ملاقات کردند تا جفت مشاهیر امسال / رقصنده های سالسا ، جیو و والس را تجربه کنند ، جایی که کمدین بیل بیلی ، یک احساس پاپ در YouTube HRVY ، ساخته شده در جیمی چلسی Laing و EastEnder Maisie Smith برای توپ براق آرزو می کنند. ممکن است شب بزرگی نباشد ، اما در ماههای پرتلاطم برای بسیاری راحت بود.

ایجاد یک روش دقیق کار نتیجه ای نداشت. امسال تعداد زوج ها کمتر و دویدن ها کمتر بود. Halloween Spooktacular و Blackroom Tower Ballroom Special برای سادگی و امنیت اهدا کرده اند.

برنامه ریزی از اوایل آغاز شد – قبل از راه اندازی در ماه اکتبر ، رقصندگان کاملاً حرفه ای در قرنطینه جمع شدند تا در طی دو هفته بتوانند برای مدت 10 هفته درمان های رقص را ضبط کنند ، و هر یک از جفت متخصصان / افراد مشهور حباب تشکیل دادند ، بنابراین آنها طبق توصیه های دولت باقی ماندند. این امر چنان سختگیرانه دنبال شده است که رقصنده های حرفه ای متاهل ، جانت مونارارا ، که با HRVY همکاری می کند و آلیاز اسکورانک ، حتی در حالی که از زمین رقص عبور می کردند ، از 10 هفته گذشته نتوانسته اند بغل کنند.

تلفات جانی رخ داد – فقط سه هفته بعد ، بوکسور قهرمان نیکلاس آدامز و شریک حرفه ای اش کاتیا جونز مجبور شدند مسابقات را ترک کنند پس از اینکه جونز قرارداد Covid-19 را امضا کرد. اما تاکنون این تنها چرخ قابل توجهی بوده است که از اتوبوس “سختگیرانه” افتاده است ، که گواهی بر برنامه ریزی BBC و عزم بازیگران و اعضای تیم برای ترک آن بر روی صفحه های ما است.

کاتیا جونز (l) و نیکلاس آدامز در استودیو هنرنمایی می کنند
کاتیا جونز (نی) و نیکولا آدامز شنبه ، 31 اکتبر در استودیوی Strictly Come Dancing برنامه اجرا می کنند. عکس: گای لوی / BBC / PA

اولین رابطه همجنسگرایانه نمایش در فینال به یک رقص غیر رقابتی باز خواهد گشت ، و جونز نوید می دهد چیزی “کمی سکسی اما با سلیقه ترین راه”.

برای بینندگان ، “سختگیرانه” قطعاً احساس متفاوتی دارد. دویدن کوتاهتر به معنای زمان کمتری برای رقصندگان برای به دست آوردن مهارتهایشان ، یادگیری رقصهای مختلف و رفتن به یک “سفر” است که اغلب منجر به قهرمانی می شود که از نظر فنی ممکن است بهترین رقصنده نباشد اما قلب مخاطبان را بدست آورد. امسال فقط سه قاضی نیز کار می کنند و برونو تانیولی نمی تواند از وظایف خود در ایالات متحده برگردد و در نتیجه نتیجه روز یکشنبه که توسط پیوند ویدیویی نشان داده می شود ، به یک تراشه تبدیل می شود. هرج و مرج بسیار کمتری و مخاطبان استودیویی بسیار کمتری وجود دارد که گاهی اوقات آنها چیزی بیش از اعضای خدمه با ماسک بسیار صدا ندارند.

نبرد نهایی برای توپ درخشان احتمالاً به Showdance خلاصه می شود و HRVY و Bailey اکنون به علاقه مندی های بوک سازها تبدیل شده اند. آنها نمی توانند متفاوت تر باشند – HRVY یک ستاره پاپ 21 ساله است که به زبان لهستانی و دمدمی مزاج صحبت می کند ، در حالی که موسیقی طبیعی و انتخاب التقاطی آهنگ (Tango به Metallica ، کسی؟) او را به انتخاب امسال تبدیل کرده است. ما همچنین نمی توانیم هزینه اسمیت را کاهش دهیم ، که دو بار در رقص شرکت کرد ، اما شاید بهترین رقصنده سال باشد. یک رتبه خارجی – لینگ ، که شور و شوق او را به بلیط نهایی رساند. بعید است که مانع از برنده شدن سکو شود ، اما 2020 ، بنابراین همه چیز ممکن است.

راستش را بخواهید ، امسال همه اینها چندان مهم نیست – دقیقاً پیش رفتن ، طبق معمول ، تقریباً یک معجزه به نظر می رسد. اکنون پایان را می بینید ، پولک ها در جای خود قرار دارند و این نکته قابل توجه است.

[ad_2]