سینکلر و ماک یونیپول مجروح از اسکادران شش کشور انگلیس تیم راگبی انگلیس

پس از رد صلاحیت کایل سینکلر و ماکو یونیپولا مجروح ، انگلیس بدون شرکت در فینال جام جهانی به “شش کشور” وارد می شود.

واسپ ها ، پائولو اودوگو ، هافبک بریستول ، هری راندال و لوازم جانبی باتا بنو آبانا سه بازیکن ثبت نشده 28 نفره هستند. حذفیات قابل توجه: جک ویلیس جنبنده زنبور ، و جاناتان جوزف ، مدافع باتا ، که در تیم سایه 12 نفره نامگذاری شدند.

سینکلر که به دلیل فحاشی به داور از دیدار مقابل اسکاتلند در تاریخ 6 فوریه اخراج شد ، در هیچ تیمی نیست.

Odogwu به شکلی گیج برای “زنبورها” بود ، که در جدول آماری برای شکستن خطوط تمیز و بیشتر مترهای ساخته شده پیشرو بود ، در حالی که Randall یک دینام برای پیشخوان Bristol بود.

در پاییز ، جاناتان جوزف چهار بار کار را شروع کرد ، اما بال باتو به جوخه سایه نزول کرد تا جایی برای Odogwa ایجاد کند که مرکز و بال را نیز پوشش می دهد. مارک ویلسون ، که در نیوکاسل بازی می کند ، شاهین ها را تحت تأثیر قرار داده است و او در مقابل جک ویلیس ، ردیف عقب زنبورها ، که باید با حضور در گروه پشتیبانی موافقت کند ، یک ضربه سر آغاز می شود.

یونیپولا از زمان شکست فرانسه در فینال Final Nation به میدان نرفته است ، اما لوازم جانبی ریلکس از مصدومیت نامحدود رنج می برند و فقط به منظور توان بخشی در کنار انگلیس خواهند بود.

کورتنی لو به دلیل جراحی مچ پا سقوط را از دست داد و انگلیس تایید کرد که اوون فارل کاپیتان شش کشور خواهد بود.

سرمربی ادی جونز گفت: “این یک ترکیب بسیار سخت است و من می دانم که بسیاری از بازیکنان ناامید انتخاب نشده اند. ما از بازیکنانی که داریم بسیار خوشحال هستیم ، این یک ترکیب بسیار درخشان است و ما مشتاقانه منتظر شروع هفته آینده هستیم.

“ما از راگبی برتر ، باشگاه و جمهوری اسلامی سپاسگزاریم که به ما اجازه دادند 28 بازیکن در طول مسابقات داشته باشیم ، ما از این تعداد بسیار راضی هستیم و این نشان دهنده رشد روابط بین طرفین است.

“در نهایت ، هدف ما پیروزی در شش کشور است و برای این منظور ما باید سخت کار کنیم ، هر روز خوب آماده شویم و در صورت لزوم آن را مصرف کنیم.”