غم و اندوه ، امید و عشق: مروری بر افرادی که به ما کمک کردند گزارش شیوع – Podcast | اخبار

[ad_1]

برای بسیاری از افراد ، سال 2020 یک سال ناامیدی ، ناراحتی و اضطراب بی سابقه بوده است. هنگامی که اوایل سال جاری خبر “ویروس کرونا جدید” در چین منتشر شد ، تعداد کمی می توانستند تأثیر مخرب جهانی آن را تصور کنند. طی چند ماه آینده ، Today in Focus نه تنها با روزنامه نگاران متخصص ما ، بلکه همچنین با افرادی که در خط مقدم کار می کنند ، از شیوع ویروس و پیامدهای آن نظارت کرد.

در این قسمت آنوشکا آستانه به مدت یک سال مثل گذشته به اطراف نگاه می کند و برخی از افرادی را که در طول راه با آنها صحبت کرده ایم مرور می کند.

این کاتلین بل در ووهان ، که در ژانویه از یک شهر چین تخلیه شد و اکنون به یک شهر بازگشت و به زندگی عادی بازگشت. وجود دارد جولی روشه، یک مدیر خانه مراقبت در باکینگهام شایر ، که برای اولین بار در آوریل با او آشنا شدیم و اکنون در حال آماده سازی برای کریسمس است ، زمانی که ساکنان فقط می توانند خانواده را از طریق پنجره یا به صورت آنلاین ببینند. وجود دارد لورا مک کللند، یک متخصص بیهوشی از ولز ، که از وی بعنوان ویروس کرونا شنیده ایم ، NHS را در شرایط اضطراری قرار داد. سال مانند بسیاری از کارکنان بیمارستان کاملاً طاقت فرسا بود اما از همکاران الهام گرفته شد. وجود دارد پل فریت، که ما برای اولین بار در ماه اوت پس از از دست دادن شغل خود با متوقف شدن طرح دولت شنیدیم. در مدت کوتاهی از کار یک تکنسین دندانپزشکی بریده شد و برای اولین بار بر روی سیستم اعتبار جهانی متمرکز شد. ما صحبت کردیم جولیا هاموند ، خود پزشک NHS ، که در بیشتر سال با اثرات عفونت کووید ، که اگرچه در طبقه بندی خفیف طبقه بندی می شود ، رتبه کمتری داشت ، اما به آنچه که اکنون “کوید طولانی” می نامیم تبدیل شده است. اکنون او به کار خود بازگشته است ، اما هنوز به طور کامل بهبود نیافته است.

سرانجام ، ما دوباره به زوجی که برای اولین بار در یکی از قسمت های قرار ملاقات کور با آنها روبرو شدیم ، مستقر می شویم و نحوه انسداد ملاقات را در صورت مسدود شدن بررسی می کنیم. دی جی فیلیپس و نائومی کلارک آنها اکنون زمان بیشتری را با هم می گذرانند و بعد از فراخوان آنها در ماه مه عاشقانه شکوفا شد.

دی و نائومی


عکس: دیج

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]