جشن مختصر Spoty بی بی سی فضا را پر کرده و این اوقات شگفت انگیز را منعکس می کند سایمون برنتون | ورزش ها

[ad_1]

آمراسم اهدای جایزه بهترین ورزشکار بی بی سی ، که به زندگی متعهد بود ، نتیجه قابل پیش بینی ای گرفت ، لوئیس همیلتون – از طریق پیوند ویدیویی از موقعیت مقابل درخت کریسمس با شکوه تزئین شده در موناکو ظاهر می شد – یک جایزه تکرار شده ارائه می دهد که در صورت پیروزی مجهز به فکر است. که به او رأی داد وی گفت: “همه کارگران جبهه ، همه فرزندان جهان ، لطفاً سعی کنند مثبت بمانند.” “لطفاً همه ، بیرون بروید و آرزوهای خود را برآورده کنید.”

مطمئناً ، اگر در منطقه سطح 4 نیستید ، در این صورت واقعاً باید بمانید و رویاهای خود را دنبال کنید.

این دومین برد همیلتون بود که چهار مقام دوم را کسب کرد که آخرین آن مربوط به سال گذشته بود و نحوه تصمیم گیری وی برای تماس از طریق لینک مالیاتی که خود گزارش داده بود یکی از معدود مواردی بود که مراسم برای آن تغییر نکرد 12 ماه گذشته در یک دهه و نیم از زمان ترک مرکز تلویزیونی بی بی سی ، جایی که او به طور سنتی از مقابل تماشاگران کمی از افراد مشهور و مهمانان دعوت شده عبور می کرد ، او باد کرده است تا سرانجام تبدیل به یک ولخرجی متورم شود که عرصه آبردین P&J Live را در سال 2019 پر کرد. سال ، جایی که نزدیکترین چیزها به ورزشهای واقعی است – این درگیری عکاسان از فرش قرمز ، میکروفون درگیر تیم های رقیب اینترنت و مصاحبه کنندگان زمینی بی بی سی و دویدن طولانی مدت برای کسانی است که عجله دارند تا به صحنه بروند.

مدت هاست که این رویداد باید کوتاه شود ، اگرچه بی بی سی از عدم حضور جمعیتی به اندازه یک میدان و یا در این زمینه ، بسیاری از رویدادهای مهم ورزشی که در ابتدا برای سال 2020 برنامه ریزی شده بود – المپیک ، مسابقات قهرمانی اروپا ، ویمبلدون ، مسابقات وزنه برداری آزاد آسیا ، خودداری کرد. برنامه خود را ، هنوز هم وقت برای پر کردن دو ساعت از کلاس اول یکشنبه شب و چیزی کمتر از کمی بمباران.

این برنامه با یکی از دو لحظه مرموز درگیر با سر تام مور آغاز شد ، زیرا جمع آوری بودجه فوق العاده یک ساله پیشنهاد کرد که امسال “ما مثل هرگز دور هم جمع شدیم” – عجیب ، زیرا من بیشتر به یاد می آورم که جدا از یکدیگر نگه داشته شده ایم. مور بسیاری را الهام بخش کرد و به خاطر آن به درستی افتخار یافت ، اما آنچه کسی را متقاعد کرد که به مقیاس گونگ خود اضافه کند ، جایزه هلن رولاسون “برای دستاوردهای برجسته قبل از سختی ها” بود ، با توجه به عدم ارتباط کامل او با یک ورزش نخبه و ادعای رقیب ، به عنوان مثال ، راب بارو ، بازیکن سابق کرگدن لیدز (که بعداً در این مجموعه ذکر شد) ، قرار است یک رمز و راز باقی بماند. مور گفت: “انتظار نداشتم آن جایزه را بگیرم” ، و تنها کسی نبود.

میزبانان ، از جمله گری لینهکر و گابی لوگان ، مهمترین لحظات شگفت انگیز ورزشکار سال بودند.



میزبانان ، از جمله گری لینهکر و گابی لوگان ، مهمترین لحظات شگفت انگیز ورزشکار سال بودند. عکس: پیتر بیرن / پنسیلوانیا

یک موفقیت غیرمنتظره دیگر ، کسب عنوان ستاره سال ورزش جهانی بود که با حبیب نورماگامدوف ، یک مبارز UFC که آزادی وی در این سال کمتر از دو دور به طول انجامید ، پایان یافت و پس از استعفا ، قبل از مدعیان از جمله لبرون جیمز ، گلف بازی ، جان دوستا با نائومی اوزاکا حتی ارزش حضور در لیست نهایی را ندارد.

انصافاً ، به دلایل مختلف ، نورماگامدوف شغلی پر شور و سال فراموش نشدنی را رقم زد – قبل از نبرد اکتبر ، آخرین اشاره قابل توجه Guardian در ماه مه بود ، زمانی که Covid-19 در منطقه زادگاه خود داغستان ، پدرش و عبدالمناپ مربی پس از تحمل یک بیماری جدی به بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های مسکو منتقل شد – وی در ژوئیه در سن 57 سالگی درگذشت – و او از 26 میلیون فالوور اینستاگرام خود خواست تا اقدامات انسداد را دنبال کنند. در تمام مدت زمانی که مجبور به پر کردن بودند ، بی بی سی به هیچ یک از این موارد اشاره ای نکرد ، و در حدود 20 ثانیه با پیروزی نورماگامدوف برخورد کرد ، و به طور خلاصه تصویر خود را در پاپایا ، کلاه سنتی پوست داغستانی داغستانی خود فلش کرد.

در The Recap ، لیست انتخابات تحریریه هفتگی ما مشترک شوید.

از شگفتی های دیگر شب می توان به شوخی گری لینکر در مورد اختلال در نعوظ ، وجود یک آهنگ واقعا خوب از ریک آستلی ، بوگی Claire Balding-Gabby Logan اشاره کرد که فقط 25 ساعت تأخیر داشت و همچنین برای “سختگیرانه” نیز کافی نبود. همان تشویق ضبط شده برای هر کف زدن – در اینجا به مدت دو ساعت.

اگرچه هرگز نتوانستیم آنها را بشنویم ، حدود 700 هوادار ، ورزشکار و کارمند اصلی که دوست دارند قهرمان شب را از راه دور جذب کنند ، وجود داشتند. در میان آنها چندین دارنده قبلی جایزه اصلی ، از جمله سر جکی استوارت ، که با شادی دست خود را از تخت بیمارستان تکان داد – ظاهراً جراحی معمول زانو بود. از آنجا که کشور بهترین و بهترین را جشن می گرفت ، این تعطیلات پر از یادآوری ضعف او بود. امیدوارم تا سال آینده ما به سلامتی کامل و همچنین کلیه رزروهای صحنه ، لیست مهمان های تورم و گالری های عمومی دور که همراه آن است ، برگردیم.

[ad_2]