آزمایش سیدنی تردید دارد زیرا شیوع Covid-19 ورزش استرالیا را نابود می کند | ورزش ها

[ad_1]

آزمایش سیدنی هنوز هم می تواند قربانی شیوع Covid-19 در سیدنی شود زیرا بسته شدن مرزها و محدودیت های جدید تقویم ورزشی استرالیا را از بین می برد.

سومین مسابقه استرالیا برابر هند ، که قرار است از 7 ژانویه در زمین کریکت در سیدنی آغاز شود ، از هفته گذشته ، هنگامی که یک خوشه ویروس کرونا در سواحل شمالی شهر ظاهر شد ، مورد تردید است.

اما اخبار مبنی بر اینکه تقریباً تمام ایالت ها و سرزمین ها منطقه وسیعی از سیدنی را به عنوان نقطه داغ اعلام کرده اند ، خطر معکوس خواهد شد

روز شنبه ، مسابقه قایقرانی سیدنی-هوبارت برای اولین بار در 76 سال گذشته لغو شد و نقل و انتقالات و تغییرات لجستیکی در لیگ بزرگ باشا ، لیگ A و لیگ W اتفاق افتاد.

کارکنان کریکت همه سناریوها را برنامه ریزی کردند ، همانطور که در ماه نوامبر انجام شد ، زمانی که خوشه Covid در استرالیای جنوبی امکان انجام اولین آزمایش در آدلاید اول را زیر سوال برد. سرانجام پیش رفت.

چندین گزینه جایگزین شده است ، از جمله جایگزینی آزمایشات در سیدنی و بریزبن – آزمایش دوم از 15 ژانویه در گیب شروع می شود – برای دور زدن مشکل سفر از سیدنی به بریزبن.

گزینه دیگر این است که آزمون های دوم و سوم را در ملبورن انجام دهید و به طور کامل سیدنی را از دست دهید – قبل از بازی در چهارم در گیب. برخورد SCG همچنین می تواند به Manuka Oval در کانبرا منتقل شود.

اما مدیر عامل موقت کریکت استرالیا ، نیک هاکلی گفت که وقت دارد و او “هیچ تغییری در برنامه ما ایجاد نکرده است و برتری ما همچنان برای بازی در مسابقه کریکت سیدنی است.”

هاكلی گفت: “كریكت استرالیا در طول این تابستان چالش برانگیز خدمات خوبی ارائه داده است و با مشورت با گروه ایمنی زیستی ، دولت ها ، انجمن های ایالتی و سرزمینی ، انجمن كریكت استرالیا ، شرکا و مراكز ما ، تصمیمات مناسب و متناسب را اتخاذ خواهد كرد.” یکشنبه شب.

وی گفت: “CA برای احتمال وجود نقاط داغ Covid-19 و بسته شدن مرزهای ایالت در تابستان آماده شده است و ما پروتکل هایی را ایجاد کرده ایم که به طور موثر امنیت و موفقیت برنامه های داخلی و بین المللی را برای مردان و زنان تضمین می کند. یک تاریخ. “

روز شنبه ، ایالت کالیفرنیا با انتقال بازیکنان آسیب دیده “آزمون” دیوید وارنر و شان ابوت به ملبورن ، به تصمیم ویکتوریا برای بستن مرز به سیدنی بزرگ هشدار داد. بقیه بازیکنان استرالیا نیز پس از برتری یک بر صفر مقابل هند و کسب هشت ویکت در آدلاید ، به زودی به آنها ملحق می شوند.

اما این تعطیلی می تواند مشکلی برای شبکه های تلویزیونی و اپراتورها باشد که برخی از آنها در سیدنی زندگی می کنند.

Big Bash ، A-League و W-League نیز به طور قابل توجهی آسیب دیدند. احزاب BBL پرت اسکورچرز و هوبارت هورکانس قصد دارند اواسط ژانویه از سیدنی به ملبورن سفر کنند و اکنون استثنا لازم است. CA همچنین ابراز امیدواری کرد که پس از آن بازی در یک سری فینال های خانگی امکان پذیر باشد.

فصل های A-League و W-League بهم ریخته است و چندین بازی شک جدی ایجاد می کند. قرار است هر دو لیگ از 27 دسامبر آغاز شود ، اما قرار است حداکثر 14 بازی – 9 لیگ A و پنج لیگ W طی دو و نیم هفته اول – به تعویق بیفتد.

پنج تیم لیگ A در مناطق آسیب دیده نیو ساوت ولز مستقر هستند: سیدنی ، West Sydney Wanderers ، FC MacArthur ، Central Coast Mariners و Wellington Phoenix. آبی آسمانی و سرگردان نیز تیم های لیگ W دارند.

ملبورن ویکتوریا قرار بود در روز افتتاحیه فصل با Wanderers بازی کند و ملبورن City A و League قرار بود در تاریخ 30 دسامبر با سیدنی دیدار کنند. در تاریخ 29 دسامبر ، ققنوس ، واقع در اولالونگ ، برای بازی در نقش Roar به بریزبن سفر می کرد.

گرگ اورورک ، مدیر لیگ ، گفت: “در شش ماه آینده 218 بازی داریم و قصد داریم همه آن بازی ها را ارائه دهیم.” “در جایی که بازی تحت تأثیر بسته شدن مرز باشد ، ما در اولین فرصت این مسابقات را به تعویق می اندازیم.

“ما از نزدیک رهنمودهای دولت را رصد و بررسی می کنیم و برنامه های خود را ایجاد می کنیم تا انعطاف پذیری لازم برای پاسخگویی پویا به هرگونه تغییر در دستورالعمل ها را برای ما فراهم کند.”

به نظر می رسد برای هر بازی در نیو ساوت ولز ، از جمله افتتاحیه فصل A-League بین وست سیدنی و مک آرتور ، احتمال استقرار جمعیت کاهش می یابد.

در همین حال ، لیگ بسکتبال ملی و دولت ویکتوریا روز دوشنبه اعلام کردند NBL در مرکز شهر ملبورن آغاز می شود ، جایی که هر 9 تیم از 20 فوریه 36 بازی انجام می دهند.

به عنوان بخشی از چهار هفته NBL جام ، تیم ها یک بار با یکدیگر بازی خواهند کرد – بیشتر به عنوان بخشی از ضربه سر در جان کین آرنا – نتایج در ضبط های منظم فصل در خانه ثبت خواهد شد. NBL امیدوار است که هر 9 تیم بتوانند در 14 بازی خانگی استاندارد فصل منظم به میدان بروند.

[ad_2]