رسوایی قلدری دانشگاه تغییر سیاست پرسنل را مقصر “اشتباه رسمی” می داند

[ad_1]

کالج امپریال لندن پس از اینکه مشخص شد سیاست دیرینه وی در مورد قلدری چند روز قبل از اینکه افسران از تحقیقات کامل در مورد اتهامات قلدری علیه رئیس دانشگاه جهانی مطلع شوند ، او را به “خطای روحانی” متهم کرد.

این هفته ، آلیس گست و مدیر مالی مویر سندرسون پس از انجام تحقیقات کنترل کیفیت در سال گذشته ، که وظیفه انجام تحقیق را داشتند ، به همکاران قلدری اعتراف کردند. آنها علی رغم فشارهای فزاینده برای استعفا در دانشگاه لندن در سمت خود باقی ماندند.

اکنون گاردین آموخته است که اوایل این ماه سیاست بدون کنترل های معمول تغییر یافته است ، که به معنای کاهش شدت قلدری است. نسخه قبلی گفته بود که قلدری “یک نقض فاحش” است. پس از تغییرات ، این سیاستمدار گفت که “تمام حوادث جدی گرفته خواهد شد”.

ساعاتی پس از آنكه گاردین در مورد این تغییرات به او مراجعه كرد ، دانشگاه گفت این سیاست “به اشتباه بدون رضایت مدیر منابع انسانی و تشریفات قانونی” ویرایش و منتشر شده است. این قانون بیان می کند که سیاست اولیه همچنان ادامه خواهد داشت.

اکنون توضیحات در سایت دانشگاه منتشر شده است مبنی بر اینکه این تغییرات به دلیل “خطای روحانی” بوده است و این اعتراض تحقیقات رسمی را برای فهمیدن آنچه اتفاق افتاده آغاز کرده است.

دفتر دانشجویان (OFS) ، که در تنظیم دانشگاه ها نقش دارد ، اکنون در میان اضطراب فزاینده ای که در میان کارکنان ، دانشجویان و سایر افرادی که نگران باقی ماندن گاست و ساندرسون هستند ، بحث و جدال را در نظر گرفته است. این واقعیت که حداقل دو نفر که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند ، دانشگاه را ترک کرده بودند ، خشم را بیشتر می کرد.

قبل از تغییر ، سیاست امپریال در مورد آزار و اذیت و آزار و اذیت اظهار داشت: “آزار و اذیت ، آزار و اذیت و آزار و اذیت و آزار و اذیت ، تخلف فاحش قوانین تلقی می شود و در صورت تأیید هرگونه شکایت از آزار و اذیت ، آزار و اذیت و قربانی شدن ، ممکن است اقدامات انضباطی از جمله اخراج انجام شود.” این عبارت بود که حداقل برای مدت سه سال در حال اجرا بود و موجب تحقیقات در مورد اتهامات قلدری شد.

با این حال ، کمی قبل از اطلاع کارکنان از درخواست ، متن سیاست به شرح زیر تغییر کرد: “تحمل صفر به این معناست که هرگونه شکایتی قابل چشم پوشی نیست و مورد بررسی قرار می گیرد. همه حوادث جدی گرفته می شوند و ممکن است منجر به اقدامات انضباطی شود که منجر به اخراج از دانشگاه “.

چند روز پس از معرفی نسخه جدید ، در نامه ایمیلی به کارمندان در 4 دسامبر ابتدا تحقیقات در مورد رفتار رئیس جمهور اشاره شد.

در توضیحات خود ، دانشگاه اظهار داشت که خطا در خط مشی به روز شده به معنای حذف قسمت عبور از “تخلفات فاحش” است.

ادعا می شود که سیاست تجدیدنظر شده ، منتشر شده پس از اولین س questionsالات نماینده مجلس در مورد تحقیقات قلدری به طور علنی ذکر شد ، برای ارائه توجیهی پس از شاهین برای رفتار گاست و ساندرسون به وی سپرده شد.

سخنگوی امپراتوری گفت: “ما این اظهارات را رد می کنیم.”

روز جمعه ، امپریال گفت که این سیاست ، که از ابتدای سال جاری اعمال شده است ، همچنان ادامه دارد و گذرگاه مشخص شده توسط گاردین نباید حذف شود. طبق توضیحات ، تعریف تحمل صفر ، که همچنین اضافه شد ، هنوز مورد توجه قرار نگرفته است.

شعبه امپریال اتحادیه دانشگاه ها و کالج ها این هفته خواستار استعفای گاست و سندرسون به دلیل تخلفات فاحش شد ، اتحادیه با استناد به اساسنامه خود کالج.

مشخص نیست چه کسی سیاست اصلاح شده را تصویب کرد یا چه کسی مسئول اجرای تغییرات است.

[ad_2]