پاتل هنگام استعفا رئیس پلیس منچستر بزرگ به برنهام حمله می کند | منچستر بزرگ

[ad_1]

وزیر کشور وقتی شهردار منطقه را استعفا داد ، پس از اینکه نیروها اقدامات ویژه ای را انجام دادند ، به شهردار منچستر بزرگ حمله کرد.

ایان هاپکینز گفت که وی پس از گزارش نفرین شده توسط بازرسان که نشان می داد این نیرو 80 هزار جنایت را ثبت نکرده است ، یک پنجم کل جرایم ، یک سال قبل از 30 ژوئن بازنشسته شد.

اعلامیه مورد استقبال پریتی پاتل قرار گرفت. با این حال ، سخنگوی وزیر کشور به اندی برنهام ، شهردار منچستر حمله کرد و گفت او “یک افسر ارشد پلیس را برای نجات پوست خود زیر اتوبوس انداخته است”.

سخنگوی پاتل افزود: “این باعث حواس پرتی نخواهد شد [Burnham’s] سالها ناکامی و نگران کننده ، عدم تمایل و ناتوانی وی در دستیابی به عدالت برای قربانیان و بازماندگان فجیع ترین جنایات. “

برنهام ، ناظر بر این نیرو ، قبلاً گفته بود كه این روز “روز سختی” برای منطقه است ، اما هاپكینز حق داشت كه تسلیم شود. وی از “فرهنگ دفاعی بسیار بالا” تحت GMP انتقاد کرد و گفت که نتایج آن در حسابداری جرایم “غیرقابل قبول” است.

هاپکینز با اعلام بازنشستگی خود گفت: “این روزها برای پلیس بزرگ منچستر دشوار است. این نیرو یک برنامه استراتژیک طولانی مدت برای رسیدگی به موارد مطرح شده توسط HMIC دارد و من معتقدم که این طرح باید توسط یک پاسبان ارشد اداره شود که می تواند از ابتدا تا زمان نظارت بر پایان.

“با توجه به آنچه برای GMP و جوامعی که به آنها خدمت می کنیم بهترین است و با توجه به اینکه اکنون وضعیت من بد است ، تصمیم گرفتم به عنوان رئیس ارشد ارتش با تأثیر فوری کنار بروم.”

هاپکینز که قرار بود در پاییز سال آینده بازنشسته شود ، 5 سال رهبری GMP را بر عهده داشت و 32 سال را در بازداشت پلیس گذراند. معاون وی ایان پیلینگ حداقل به طور موقت جایگزین هاپکینز خواهد شد.

هفته گذشته ، هاپکینز اعلام کرد که بیمار چند روز پس از گزارش تند از اداره بازرسی شکارچیان و آتش نشانی و خدمات نجات اعلیحضرت مرخص شده است.

وی گفت که از اواخر ماه اکتبر از هزارتوی رنج می برد ، عفونت گوش داخلی که تعادل را تحت تأثیر قرار می دهد.

برنهام گفت که گزارش HMIC “پیشرفت غیرقابل قبول” تحت GMP در مقابله با شکستهای طولانی مدت در روند حسابداری جرم را یافته است.

او به هاپکینز برای آنچه که “در یکی از سخت ترین دوره های تاریخ” سپری کرده است ، از جمله حمله در منچستر آرنا و آزار و شکنجه انفجار برادرش ، با کاهش بودجه 200 میلیون پوندی و از دست دادن 2000 افسر از آن زمان ، ادای احترام کرد. 2010

برنهام گفت: “با این حال ، در سایر مناطق مهم ، این سازمان پیشرفت لازم را نداشته است” و افزود كه نقش وی در بسیج نیروها “به دلیل فرهنگ دفاعی بیش از حد در پلیس منچستر بزرگ بسیار پیچیده بود.”

وی افزود: “اگر پلیس منچستر بزرگ فرهنگ یادگیری آزاد را ایجاد کند که به درستی شکستهای شناسایی شده توسط HMIC را برطرف کند ، این باید تغییر کند. پیشرفت ها از قبل رسیده اند.

“هم من و هم معاون شهردار که امروز به 12 سال خدمت پلیس ژان در منچستر بزرگ احترام می گذاریم ، نتیجه گرفتیم که اکنون زمان رهبری جدید و دوره جدیدی در پلیس ما است.”

گزارش HMIC نشان داد که GMP ، دومین نیروی بزرگ در انگلیس ، تخمین زده نشده است که 80100 جرم گزارش شده از 1 ژوئیه 2019 تا 30 ژوئن 2020 به آن گزارش شود ، که یک پنجم کل گزارش شده را تشکیل می دهد. جرایم یا حدود 220 جرم در روز.

بازرسان گفتند که این نیروها اغلب قربانیان جنایت را به ویژه آنهایی که آسیب پذیرتر هستند ، رها می کنند. براساس این گزارش ، از هر 10 مورد خشونت خانگی هفت مورد بدون تحقیقات کامل و بدون بررسی صحیح در مورد حمایت قربانی از این تصمیم بسته شده است.

بازرسان گفتند که از هر چهار جرم خشن یک مورد نیز به درستی ثبت نشده است. ورا بایرد ، کمیساریای مربوط به قربانیان در انگلیس و ولز ، گفت که سابقه نیروها “بسیار ضعیف” است.

وی در رادیو 4 BBC گفت: “این وحشتناک است. این نوع جرم آزار و اذیت ، کنترل اجباری ، کاملاً آسیب زا است. امنیت ، مراجعه به خدمات مربوط به قربانیان ، انتقال از آنجا به پشتیبانی بالاتر مشاوره ای. هیچ یک از این موارد اتفاق نیفتاده است. “

بورلی هیوز ، معاون شهردار منچستر بزرگ گفت که یک واحد مرکزی حسابرسی جرائم ایجاد شده است تا در نهایت به تمام حوادث گزارش شده توسط نیروها رسیدگی کند. یک خط تلفن جدید 0808 196 8416 در دفتر برنهام برای افرادی که اعتقاد دارند تحت درمان صحیح GMP قرار نگرفته اند افتتاح شده است.

[ad_2]