بحران ویروس تاج در سیدنی: سواحل شمالی برای 38 روز بسته می شوند | ویروس کرونا

[ad_1]

سواحل شمالی سیدنی از ساعت 5 عصر روز شنبه در محاصره چهار روزه قانونی قرار خواهند گرفت تا احتمال “کریسمس عادی” را حفظ کنند زیرا تعداد موارد مربوط به خوشه ایالت به 38 مورد افزایش می یابد.

نخست وزیر نیو ساوت ولز ، گلادیس برجیکلیان ، هشدار داد که این ایالت باید آماده شود تا تعداد عفونت های جدید اعلام شده در روز یکشنبه بیشتر از 23 مورد محلی باشد که روز شنبه اعلام شد ، همانطور که نشان داد که دولت وی در روز شنبه با متخصصان بهداشت مشورت خواهد کرد. نسخه غیر معمولی سواحل شمالی از روز یکشنبه در بقیه سیدنی مسدود شده است.

براجیکیان به بیش از 4 میلیون نفر از ساکنان سیدنی بزرگتر گفته است تا نیمه شب چهارشنبه در حالی که ساکنان سواحل شمالی برای محاصره آماده می شوند ، همه فعالیت های غیرفعال را کنار بگذارند.

ساکنان شورای سواحل شمال – که بیش از 50 کیلومتر از Spit تا Palm Beach فاصله دارد – از ساعت 5 بعد از ظهر روز شنبه تا نیمه شب چهارشنبه ، در محاصره ای که برژکلیان آن را به یک دستور حفاظت در سراسر کشور تشبیه کرد ، فقط به دلایل اساسی می توانند خانه های خود را ترک کنند. سلامت ، صادر شده در مارس.

در حالی که دولت نیو ساوت ولز با وكلا در حال شفاف سازی در مورد اطلاعات بهداشتی است ، برجیكلیان گفت: “ما می خواهیم تأكید كنیم كه بیرون رفتن و تمرین كردن مشكلی ندارد.

“شما می توانید بیرون بروید و خریدهای لازم را انجام دهید ، بنابراین لطفا وحشت نکنید ، هر زمان می توانید به خرید بروید.

“بیرون رفتن و کار کردن بسیار خوب است ، شما می توانید به بخشهای مهربانانه از جمله مراقبت های پزشکی فوری یا موارد دیگر بروید ، یا با یکی از اقوام منزوی خود دیدار کنید.”

مکان ها ، از جمله سالن های بدنسازی ، باید با دستور بسته شوند ، اما حذف همچنان مجاز است.

فقط 13 مورد از 23 مورد جدید Covid-19 که یک روز قبل از 8 شب جمعه ثبت شده بود قبلا گزارش شده بود. ده مورد در این موارد گنجانده شده بود که براجکلجان صبح جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی فاش کرد. از روز یکشنبه ، شماره پرونده ها فقط یک بار در روز در یک کنفرانس مطبوعاتی در ساعت 23 اعلام می شود.

Beredzhiklyan هشدار داد که منظور از مراقبت های بهداشتی ، که منجر به جریمه برای افراد گرفتار خواهد شد ، آن را نقض می کند ، انتظار می رود تعداد افزایش یابد.

وی گفت: “توصیه ای که امروز دریافت کردم فرض می کند که فردا حداقل به همان تعداد موارد ، اگر نه بیشتر ، مبتلا خواهیم شد.”

“بنیاد و پایه [behind the public health order] زیرا به نظر نمی رسد که تعداد موارد در 48 ساعت آینده کاهش یابد و اگر ما می خواهیم کریسمس و سال نو خوبی را به مردم هدیه دهیم ، تلاش می کنیم تا سریعتر به این هدف برسیم. ، “او گفت.

در ارتباط با تمدید محاصره از طریق سیدنی ، برجیکلیان گفت که این تصمیم به این بستگی دارد که آیا موارد جدیدی وجود دارد و “توصیه هایی که در طول روز می کنیم” در خارج از سواحل شمالی کاشت می کند ، اما پاسخ در سیدنی بزرگ هیچ جایی نزدیک به سخت نخواهد بود موضعی که در رابطه با سواحل شمالی اتخاذ کرده ایم. “

وی گفت: “اما من می خواهم به سیدنی بزرگ بگویم ، لطفا امشب یا روزهای آینده بیرون نروید مگر اینکه مجبور باشید.” “آیا می توانم از همه بخواهم که از فعالیتهای بی اهمیت دست بکشند.”

کری شانت ، رئیس ارشد پزشکی ایالت گفت که در حالی که تاکنون فقط 21 مورد از روز جمعه به وضوح مربوط به مکان ها یا افراد مرتبط با ساحل شمال بود ، دو مورد دیگر در ساکنان منطقه بود و محققان روز شنبه کار می کردند. برای پیوند دادن پرونده ها به یک خوشه.

به گفته وی ، مقامات همچنین معتقدند که دو مورد بعدی بخشی از یک خوشه بودند زیرا توالی ژنومی نشان داد که همان سویه Covid-19 است که تصور می شد از ایالات متحده وارد شده است.

از بین مواردی که گمان می رود مربوط به خوشه باشد ، شانت گفت که فقط سه مورد در باشگاه Avalon RSL یا در باشگاه بولینگ Avalon حضور نداشته اند.

شانت همچنین گفت که تجزیه و تحلیل نمونه های فاضلاب گرفته شده از سواحل شمالی در 16 دسامبر با چگونگی گسترش خوشه از نظر مقامات سازگار است زیرا تجزیه و تحلیل نمونه های گرفته شده از حوضه های مشابه در 10 دسامبر هیچ اثری از Covid-19 پیدا نکرد.

چانت گفت: “این به ما اطمینان می دهد که آشنایی نسبتاً اخیر با سواحل شمالی است.”

Beredzhiklyan همچنین گفت که “همان کار” سایر سران کشورها را که سواحل شمالی را به عنوان نقطه داغ اعلام کردند ، انجام خواهد داد ، اما نسبت به بسته شدن مرز هشدار داد ، که این امر مناطق بدون انتقال جمعیت را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

روز شنبه ، NSW Health لیستی به روز شده از مناطق دارای مشکل را منتشر کرد ، از جمله هشدار برای کسانی که در هر زمان در رژه آوالون در 6 ، 7 ، 8 ، 11 و 12 دسامبر شرکت می کنند.

بعد از ظهر جمعه ، NSW Health “توصیه فوری” را به همه ساکنان دولت محلی در سواحل شمالی صادر کرد تا هر زمان که در خانه نیستند – از جمله در مراکز خرید ، سوپرمارکت ها و حمل و نقل عمومی – از ماسک استفاده کنند. با این حال ، مشاوره توسط پلیس انجام نمی شود.

[ad_2]