دیدگاه گاردین در مورد باز نگه داشتن مدارس: یک امر باز یا بسته نیست تحریریه | نظر

[ad_1]

تدر اینجا ، شاید هیچ حوزه زندگی و سیاست عمومی وجود نداشته باشد که ماهیت دو طرفه تصمیم گیری در طی یک بیماری همه گیر را به وضوح نشان دهد تا آموزش. در حالی که مشاغل با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که تنها در صورت تأمین خسارت کافی دولت می توانند برطرف شوند ، اما مشکل مدارس این است که به هیچ وجه راهی برای جبران خسارت برای ماه ها از دست دادن یادگیری و وقت معلمان و همکاران وجود ندارد. برای دانشجویان دانشگاه و خانواده های آنها در مرحله ای از زندگی که باید با گسترش افق ها همراه باشد ، در بعضی موارد دیوارها در حال بسته شدن هستند – به معنای واقعی کلمه در دانشگاه ها ، از جمله مترو منچستر ، جایی که به 1700 دانشجو گفته شده است که خود را منزوی کنند.

اما گرچه کاملاً درست است که گشودن مدارس به عنوان یک اولویت تلقی می شود ، اما آسیبی که می تواند با فرستادن کودکان به خانه وارد شود ، نباید کسی را از خطر نگهداری آنها در کلاسهای شلوغ دور کند. روز پنجشنبه ، مغازه ها ، دفاتر و تقریباً تمام ساختمانهای دیگر در انگلستان که مردم در آن جمع می شوند – به جز امکانات بهداشتی – به دلایل امنیتی خالی خواهند ماند (در اسکاتلند و ایرلند شمالی قوانین مختلفی وجود دارد و “آتش سوزی” 17 روزه در ولز ، تعطیلی مدارس برای همه دانش آموزان در سال 9 و بالاتر ، که هفته آینده پایان می یابد).

روز شنبه ، بوریس جانسون در حضور پر هرج و مرج تلویزیونی خود ، یادآوری کرد که “بسیار ممنون” معلمان برای فداکاری آنها است. اما دولت به روشنی توجیه نکرده است که چرا معتقد است ، برخلاف بهار و تابستان ، مدارس تقریباً برای همه باز است. تا کنون ، اتحادیه آموزش ملی تنها اتحادیه ای است که خواستار پیوستن مدارس به محاصره جدید ماهانه شده است ، خواسته مورد حمایت برخی محققان و سیاستمداران ، از جمله اندی برنهام ، شهردار منچستر بزرگ. اما اتحادیه های دیگر ، از جمله انجمن ملی ناظران معلمان ، نیز نگران هستند که تعداد دانش آموزان آلوده به ویروس از اوایل سپتامبر 50 برابر شده و به 2٪ رسیده است.

مهم نیست که چنین ارقامی برای والدین و همه کسانی که به زندگی و چشم انداز کودکان اهمیت می دهند مطلوب باشد ، درک اینکه سیاست کنونی “آرام ماندن و ادامه کار” منطقی است برای آنها دشوار است. همانطور که توسط ولز و اسکاتلند نشان داده شده است ، همانطور که در ماه مارس انجام شد ، گزینه های دیگری برای تعطیلی مدارس برای همه کودکان وجود دارد ، به جز تعداد کمی (کودکان ابتدایی و افرادی که آسیب پذیر هستند).

از این هفته ، دانش آموزان و معلمان در اسکاتلند باید نقاب بزنند. باید توجه داشت که “rotas” یا “ترکیبی” است ، جایی که دانش آموزان به نوبت به مدرسه می روند و در خانه آنلاین یاد می گیرند. دیگر این که مقدماتی را با بستن موقت مقدمات اولیه باز نگه دارید. با این حال ، به نظر می رسد که وزرا نمی توانند یا نمی خواهند وارد بحث منطقی درباره این احتمالات شوند. این واقعیت که هنوز هیچ برنامه اضطراری برای GCSE و سطح A برای تأخیر بیش از سه هفته در سال آینده وجود ندارد ، اگر کسی مطمئن باشد که اختلال بیشتر ممکن است ، نقض وظیفه وزیر است.

همانند دانشگاه ها ، بخشی از این مشکل عدم اعتماد است. همه دوست دارند جوانان تحصیل کنند. بسیاری از مردم در مورد احتمال گسترش نابرابری در آموزش و پرورش در نتیجه همه گیری ، بسیار نگران هستند. اما همانطور که معلمان و برخی از دانشجویان هنگام تصمیم گیری درمورد شهریه به طور غیرقابل توجیهی از نیاز دانشگاه به دانشگاه ها تأثیر پذیرفته اند ، معلمان و برخی والدین نیز اعتماد به نفس وزیران را نسبت به مدارس از دست می دهند. و دوباره ، برنامه ریزی ضعیف دولت و عدم توانایی آن در برقراری ارتباط غیر ضروری ، وضعیت دشوار را تشدید می کند.

[ad_2]