معنی دومین قلعه در انگلستان برای امور مالی شما پول

[ad_1]

روز پنجشنبه ، هنگامی که انگلیس یک بار دیگر تعطیل شد ، خزانه داری و سازمان تنظیم مقررات شهر برای حمایت از افرادی که تا قبل از شروع تجارت نمی توانند کار کنند ، شروع به کار کردند.

طرح های جلوگیری از انباشت وام های رهنی و وام ها و کمک به حقوق و دستمزد در حال گسترش است.

کمکی به کارگرانی که برای پرداخت وام های خود تلاش می کنند چیست؟

طرح پرداخت وام مسکن دولت انگلستان ، که به خانوارها اجازه می داد شش ماه پرداخت خود را به تعویق بیندازند ، قرار بود در روز شنبه 31 اکتبر پایان یابد ، اما برای کمک به افرادی که در طول محاصره قادر به کار نیستند ، تمدید شد.

اداره رفتار مالی (FCA) با وام دهندگان با جزییات کوچک کار می کند ، اما ناظر پیشنهاد کرده است که وام گیرندگانی که هنوز به تعویق انداختن پرداخت خود پرداخت نکرده اند ، می توانند آن را درخواست کنند. علاوه بر این ، افرادی که پرداخت آنها به مدت کمتر از شش ماه به تعویق افتاده باشد ، می توانند درخواست تمدید کنند. در کل ، وام گیرندگان می توانند تا شش ماه پرداخت را متوقف کنند. پس از آن ، آنها نیاز به توافق دیگری با طلبکار خود دارند.

مانند گذشته ، بهره در طول مدت تعویق افزایش می یابد و در برخی از مواقع با بازپرداخت های ماهانه بیشتری روبرو خواهید شد ، یا اگر وام دهنده اجازه دهد ، باید مدت وام را تمدید کنید. تعویق ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد ، بنابراین قبل از تصمیم گیری ، از وام دهنده خود بپرسید.

و وام های دیگر چطور؟

زنی که بودجه خانه را برنامه ریزی می کند و از ماشین حساب استفاده می کند.



مصرف کنندگان به دلیل قریب الوقوع شدن انسداد ویروس کرونا در انگلیس نگران امور مالی خود هستند. عکس: Skynesher / گتی ایماژ

باز هم تعطیلاتی که قرار بود روز شنبه متوقف شود ، تمدید می شود. FCA می گوید که “اگر این امر به صلاح مشتری نباشد” ، وام دهندگان می خواهند تا شش ماه تعویق بدهند.

برای وام های کوتاه مدت با هزینه بالا ، مانند وام های روزپرداخت ، وام گیرندگان می توانند درخواست مهلت ماهانه کنند در صورتی که هنوز استراحت پرداختی نداشته اند.

FCA اظهار داشت که مصرف کنندگان هنوز نباید با طلبکاران خود تماس بگیرند و پس از تایید برنامه ها ، آنها را بشنوند.

کارفرمای من تعطیل می شود – آیا می توانم دوباره برافروخته شوم؟

آره. طرح مرخصی قرار بود در 1 نوامبر با طرح پشتیبانی اشتغال بسیار کم لطف (ATP) جایگزین شود. در عوض ، مرخصی ادامه خواهد داشت و تا دسامبر 80٪ حقوق کارگران – حداکثر 2500 پوند در ماه – پرداخت می شود.

برای واجد شرایط شدن برای تمدید ، کارمندان باید در تاریخ 30 اکتبر 2020 در لیست حقوق و دستمزد باشند.

من یکی کوتاه دارم استراحتی که در ماه نوامبر در انگلستان رزرو شد – آیا پولم را پس می گیرم؟

مقامات رقابت و بازار قبلاً اظهار داشتند که بازپرداخت باید به مشتریانی پرداخت شود که به دلیل مقررات دولت قادر به استفاده از این سرویس نیستند.

با وجود این ، انتظار می رود برخی از مصرف کنندگان ضرر کنند. به عنوان مثال ، Airbnb با موقعیت CMA متناقض است. وی اظهار داشت که سیاست لغو استاندارد وی در مورد کلیه رزروهای انجام شده پس از مارس اعمال خواهد شد ، به این معنی که برخی از افراد تا نیمی از پول خود را از دست می دهند. این شرکت هزینه رزرو را در صورت لغو توسط مصرف کننده حفظ می کند. بهتر است اجازه دهید مالک لغو شود ، در این صورت شما حق استرداد کامل را دارید.

من مجبور شدم به خارج از کشور بروم – چه اتفاقی برای من افتاده است؟

ساحل ماسپالوما



آیا برای رزرو تعطیلات حق بازپرداخت دارید؟ عکس: والری بارتا / عالمی

هفته گذشته که جزایر قناری بدون قرنطینه در لیست قرار گرفتند ، در ماه نوامبر مقاصد رزرو شدند زیرا مردم در آخرین لحظه سعی در گرفتن آفتاب داشتند. اگر مجبور باشید تا چهارشنبه شب پرواز کنید ، هنوز می توانید بروید. سفرهایی که قرار بود از روز پنجشنبه حرکت کنند قطع می شوند و اینکه آیا پول خود را پس می گیرید به نحوه رزرو سفر بستگی دارد.

برای کسانی که تور بسته ای را رزرو کرده اند ، این سفر لغو می شود و طبق قوانین تور بسته حق بازپرداخت کامل را خواهد داشت. اگر پرواز و محل اقامت خود را رزرو کرده باشید ، به نظر می رسد اطمینان کمتری داشته باشد. اگر پرواز شما توسط شرکت هواپیمایی لغو شود ، می توانید درخواست بازپرداخت کنید ، اما اگر این پرواز ادامه یابد ، ممکن است پول خود را پس نگیرید. روز دوشنبه ، Ryanair اعلام کرد که مشتریانی را که هنوز پرواز نمی کنند بازپرداخت نمی کند.

تعداد کمی از بیمه نامه های مسافرتی هزینه لغو سفرهایی را که پس از اواسط ماه مارس ، هنگامی که بیماری همه گیر ویروس کرونا به “یک واقعه شناخته شده” تبدیل شده ، پرداخت می کنند.

آیا هنوز هم می توانم به خانه منتقل شوم؟

آره. این بار بازار مسکن مسدود نشده بود ، – گفت: دبیر مسکن بنگاه های املاک و مستغلات و شرکت های حذف کننده ممکن است به کار خود ادامه دهند، و مستاجر و صاحبان خانه هنوز هم می توانند نقل مکان کنند.



[ad_2]