دورتموند فاور را رد کرد و پیشنهاد راه اندازی مجدد احساسی مشابه کلوپ را به ترزیچ سپرد. بورسیا دورتموند

[ad_1]

«В.من باید این بازی را آنالیز کنم. “دو ساعت و نیم بعد از یک روز کامل ، سرانجام مدیرعامل بروسیا دورتموند هانس-یواخیم واکه حاضر شد تا به طور خلاصه به خبرنگاران منتظر سخنرانی کند. برای تماشای بازی شبانه بایرن در برلین و نه با توجه به موضوعی سنگین. این گفته می شود ، زیرا BVB بحث های زیادی داشت (و بحث های زیادی وجود دارد) و این روزنامه نگاران به دلیلی سرگرم می شدند.

فقط یک روز تنبیهی نبود که سایه اشتوتگارت را آزار می داد و لوسین فاور آخرین نفر روی نیمکت دورتموند شد. وقتی آخرین بار تیم BVB در خانه چنین ضرب و شتمی را انجام داد ، واکه با صدای بلند از مبادله با رسانه ها متعجب شد. برخی اظهار داشتند که وی ممکن است شکست 4-0 مقابل هوفنهایم در آخرین روز فصل گذشته را به خاطر بیاورد ، زیرا این همان شکاف شرمندگی روز شنبه با نتیجه 5-1 بود و حتی اگر شکست قبلی از نظر علمی کافی باشد. از دیدگاه دورتموند ، وی تأكید كرد كه اگرچه لحظات خوب زیادی در اختیار فاور قرار داشت ، اما پایین ترین سطح به خصوص شدید بود.

توبیاس یورن از روهر ناخریشتن شنبه شب نوشت: “پنج بازی اطمینان حاصل می کند که قسمت زیادی از بروسیا دورتموند ویران شده است.” آیا می توان به لوسین فاور اعتماد کرد که این قطعات را جارو کرده و آنها را جمع کند ، حداقل در این مورد. “تا اواسط روز یکشنبه پاسخ خود را دریافت کردیم.

هیچ یک از دستاوردهای اشتوتگارت را کم نخواهد کرد. آنها از پارک دورتموند بازی کردند و سیلاس وامانگیتوکا ​​براکت را زد و دوباره پاس داد. سرمربی Pellegrino Matarazzo در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی لبخند زد: “او پتانسیل نامحدودی دارد.” تانگی کولیبالی ، که قبل از اینکه سرانجام به ماتس هملز ضربه بزند و درست بعد از ساعت در چهارمین مسابقه عالی خودش را بزند ، تمام مدت دفاع خانگی را عذاب می داد ، احتمالاً حتی بهتر بود.

با این حال ، دورتموند از ارتقا تبلیغاتی بوجود آمد که باعث شد آنها شبیه شاگردان شوند. مالکیت 72 درصدی آنها کاملاً بی جا به نظر می رسید ، زیرا به ندرت به نظر می رسید کاری در این زمینه داشته باشد. گل تساوی در نیمه اول ، که برای مدت کوتاهی آنها را امیدوار کرد ، وقتی توپ جاروکشی رافائل گوئررو در زمین با مهارت انجام شد و سپس توسط جیو رینا بر روی گرگور کوبل بلند شد ، بیانگر کیفیت فردی بود تا یک پیروزی جمعی. هدف راین گناهان بسیاری را در بر گرفت. قبل از تعطیلات رومن بورک بازیکن برجسته دورتموند بود و گلهایی که بعد از او به ثمر رسید در بازی اشتوتگارت کاملاً شایسته بود.

ادوین ترزیچ ، دستیار فاور ، روز یکشنبه تلاش خود را برای بهبودی در مرکز آموزش BVB در براکل انجام داد ، و کوتاهی او پیوستن به قلب و همچنین ذهن تاکتیکی است. بعد از مسابقه روز شنبه ، مشخص شد که فاور هر دو باخت ، وقتی بازیکنان ارشد ، از جمله مارک رویس و هوملس ، مقابل دوربین ها بیرون رفتند و رفتار بادکنک های تند افتاده را داشتند.

روس شکایت کرد: “اشتوتگارت از همه نظر از ما پیشی گرفت.” وی گفت: “آنها همه آنچه را كه باید انجام می دادیم انجام دادند. ما تیمی نیستیم که بلدیم چگونه دفاع کنیم. “در همین حال ، هملز در مورد عدم تمرکز و” سرعت عظیم در از دست دادن توپ “به دلیل تلاش بیش از حد پیچیده و دقیق صحبت کرد.” وقتی کار می کند ، خوب به نظر می رسد – به نظر می رسد فوتبال عالی است. ” مدافع گفت: “اما به ندرت م worksثر واقع می شود. متأسفانه ، ما در مناطقی که بازده اندک است ، اما عواقب دفاعی بسیار زیاد است ، خطر می کنیم.”

وظیفه Terzic نه تنها تاکتیک ها ، بلکه فرافکنی نیز خواهد بود – چیزی که فاور با آن دست به گریبان بود. این بازیکن 38 ساله که برای کمک به اسلاون بیلیچ در بشیکتاش و وستهام در آکادمی جوانان BVB زیر نظر یورگن کلوپ کار می کرد و متهم شد به داشتن رابطه عاطفی با بازیکنانی که بی حالی و “بی عاطفه بودن آنها” توسط جورن نقل شده است. نه تنها باخت در اشتوتگارت ، بلکه سایر نمایش های سری اخیر بدون برد.

اجتناب از این سایه مشتی و مشت زنانه مانند همیشه دشوار است. «[Favre] اغلب اوقات با یورگن کلوپ مقایسه می شود ، “گفت: مکس ابلرل ، مدیر ورزشی بروسیا از مونشن گلادباخ ، که مربی او بود ،” اما این سیب و گلابی است. “ترزیچ می تواند با تمایل به دیدن فوتبال تهاجمی در کوتاه مدت به پر کردن این خلا کمک کند. فشار دادن و یک بازی سریع ، “می گوید ماتیاس درسچ از کیکر. پست او قبل از پایان فصل جالب است ، که شامل جابجایی یک هدف بزرگ است – مارک رز ، یک مربی زیبا و آلفا با هویت مشخص ، مارک رز – یکی از محبوب ترین بازیکنان – در کارت های تابستان آینده فرض بر این است که رز یک بند برای آزادی دارد که پس از این فصل آغاز می شود.

فیلیپ فورستر
فیلیپ فورستر گل سوم اشتوتگارت را به دورتموند زد. عکس: گتی ایماژ

با این حال ، آنچه در سطح بین الملل به عنوان یک اجتناب ناپذیر تلقی می شد لزوماً در سطح محلی یکسان نبود. آخرین اخراج دورتموند در میانه فصل – همچنین در ماه دسامبر – تقریباً سه روز پیش با پیتر بوش بود. جدایی هلندی مجبور شد در 13 بازی برای یک پیروزی عجله کند (برابر “مگدبورگ” از سطح سوم در DfB Pokal) و انتصاب عجیب پیتر استگر که اخیراً از کلن پایین رده اخراج شد ، باعث شد تا چهار جایگاه اصلی حفظ شود. با این حال ، کار خیلی خوبی نبود و وقتی رأی دهندگان دورتموند روز شنبه در مورد مرحله بعدی خود بحث کردند ، تمایل به جلوگیری از تکرار این تمرین در کمپین های آب 18-17 با درجه محدودیت خاصی همراه بود.

به یک معنا ، فاور قربانی موفقیت خود شد ، زیرا تیم ناپایدار استگر را به دست گرفت و تا حد زیادی تعادل را ایجاد کرد و همچنین انتظار داشت که BVB بعد از بایرن بعدی باشد. تجارب گران قیمت ، مانند هملز و امره کان ، برای پر کردن ستارگان جوان باشگاه ، مانور کمی برای آنها باقی گذاشت و این حرکت ضعیف اخیر فقط تأییدی برای افرادی بود که از ذات محافظه کارانه فاور ناامید شده اند و احساس می کنند سقف به آنجا رسیده است.

روز دوشنبه ، ترزیچ گفت كه “هرگز آرزو نمی كرد كه در چنین شرایطی قرار داشته باشد. من نه ساله بودم که اولین بار در استادیوم اینجا بودم. “به نظر می رسد کار او برای علاقه مندان به دوران کودکی است – تهیه جدول برای جانشین خود ، با شروع وردربرمن در روز سه شنبه – و گذاشتن قیمت جذاب تر از این یک میز جالب استگر سه سال پیش

گفتگو

• علی رغم یک آخر هفته وحشتناک ، BVB هنوز تنها پنج امتیاز از بایرن عقب است ، که بدون “ماکس کروز” یک پاس واقعی در “کوپنیک” از اتحادیه دریافت کرد و به لطف گل تساوی رابرت لواندوفسکی با یک امتیاز فرار کرد.

• پیتر باس با توجه به آنچه این آخر هفته در دورتموند اتفاق افتاد ، در حال اجرا برای یک مکان جالب در بوندس لیگا است. لورکوزن وی با شکست 4-1 هوفنهایم ، با دو گل لئون بیلی – یکی عالی ، دیگری – پس از وارونگی وحشتناک آندره کراماریچ ، به شکست ناپذیر خود ادامه داد. لایپزیگ با شکست 2-0 ارمنی ها مقابل وردربرمن ، یک هفته عالی را به پایان رساند و آنها را در رده بالای قهرمانان قرار داد

• شالکه علی رغم فهرست معمول تصادفات در آگسبورگ ، به سرعت روند حماسی برد برد خود را متوقف کرد. آنها مارک اوتا را با آسیب دیدگی ناحیه سر از دست دادند – او در بیمارستان از روی ضربه مغزی بهبود می یابد – و در نیمه اول قبل از ضربه بنیتا رومان و نسیم بوجلال با گل به خودی توسط سوات سردار رفت.

یک راهنمای کوتاه

نتایج بوندس لیگا

نشان دادن

لورکوزن 4-1 هوفنهایم ، آگسبورگ 2-2 شالکه ، یونیون برلین 1-1 بایرن ، دورتموند 1-5 اشتوتگارت ، فرایبورگ 2-0 آرمینیا بیله فلد ، مگلادباخ 1-1 هرتا برلین ، ماینتس 0-1 کلن ، لایپزیگ 2- 0 وردر برمن ، برمن ، ولفسبورگ 2-1 اینتراخت فرانکفورت

[ad_2]