ویروس قرآن در انگلیس به طور زنده: هانکوک در تماس تلفنی با نمایندگان مجلس گفت: لندن به سخت ترین سطح محدودیت Covid می رود | سیاست

[ad_1]

در حالی که لندن آماده انتقال به سطح 3 است ، در شمال انگلیس رهبران شورا و نمایندگان مجلس در اولین بررسی کامل سیستم سطح در این هفته خواستار کاهش محدودیت ها در مناطق خود هستند.

باری لوئیس ، رهبر محافظه کاران شورای شهرستان دربیشر ، گفت که او به دولت نامه خواهد نوشت تا انتقال دربیشایر به سطح 2 را بررسی کند. در صورت عدم موفقیت ، او خواستار “پذیرایی بیشتر و پشتیبانی گردشگری” خواهد شد و هشدار می دهد که بخشهای مهم میراث و خیابانهای اصلی دربیشایر “برای همیشه ناپدید می شوند”.

در حال حاضر در دربیشای جنوبی این رقم 201 مورد در هر 100000 است ، در حالی که در مناطق روستایی دربیشایر دالز تعداد موارد فقط 76 مورد در 100،000 است که دو برابر کمتر از میانگین انگلیسی است.

رابرت لارگان، نماینده محافظه کار Hai Peak در شمال غربی دربیشایر ، که در آن 122 مورد در هر 100000 نفر ، گفت:


من استدلال می کنم که ما به سطح 2 برویم و به وزرا استدلال می کنم که یک جغرافیای منحصر به فرد وجود دارد ، به این معنی که منطقی است که ما را جداگانه در نظر بگیریم.

بسیاری از رأی دهندگان لارگان در منچستر بزرگ ، نزدیک این محل کار و ارتباط برقرار می کنند اندی برنهامشهردار منچستر بزرگ نیز موافق انتقال منطقه از سطح 3 است. وی گفت:


یک مورد خوب وجود دارد که منچستر بزرگ به سطح دوم صعود کرد ، با نگاهی به ارقام ما و نحوه مقایسه آنها با آنهایی که در لندن هنگام انتقال به سطح دوم بودند ، مقایسه شد. ما خواهان برخورد برابر با حقایق هستیم.

به گفته وی ، “لیورپول” نشان داده است که امکان دارد با ترمیم مهمان نوازی بدون افزایش سطح عفونت ، به سطح دوم بروید. در حال حاضر ، تعداد موارد در شهر لیورپول فقط 88.9 مورد در هر 100000 نفر است.

اکنون شش منطقه از 10 منطقه منچستر بزرگ کمتر از سطح انگلیس است. “ما از لندن راه دیگری را طی می کنیم. ما سیر متفاوتی را دنبال می کنیم. ”

در پشت صحنه ، گاردین می فهمد که رهبران ترافورد ، استوكپورت ، منچستر و بولتون از اصرار دارند كه مناطق آنها جدا از بقیه مناطق منچستر بزرگ درمان شود و به سطح بعدی برسند. اگرچه دولت گفته است که آماده است با جزئیات بیشتری سطح را بررسی کند ، این واقعیت که بسیاری از 2.8 میلیون نفر ساکن منچستر بزرگ کار می کنند و به طور منظم بین مناطق سفر می کنند ، تقسیم منطقه را دشوارتر می کند.

برنهام گفت كه دولت باید به دقت درمورد آنچه در شب سال نو در مناطق دسته سوم رخ خواهد داد ، تأكید كرد و هشدار داد كه اگر مهمان نوازی بسته بماند ، “جلسات بیشتری در خانه ها برگزار خواهد شد.”

هشدار Covid در Piccadilly ، منچستر.

هشدار Covid در Piccadilly ، منچستر. عکس: کریستوفر تاموند / نگهبان

[ad_2]