در این گزارش آمده است ، دونالد ترامپ بیش از همه ایالات متحده آمریكایی ها را اعدام كرده است دولت ترامپ

[ad_1]

دونالد ترامپ برداشت ریاست جمهوری خود را اضافه كرد – برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده ، دولت فدرال بیش از همه ایالت ها غیر نظامیان آمریكایی را در یك سال اعدام كرد.

در طول سال 2020 ، در اشباع بیش از حد بی سابقه قتل های قضایی ، دولت ترامپ با شتاب به کشتن 10 زندانی پرداخت. مجازات گسترده مغایر با هنجارهای تاریخی بود و با کاهش مجازات اعدام که چند سالی بود در ایالات متحده روندی داشت کاملاً مغایرت داشت.

ماهیت حساس عطش خون ترامپ در دولت ترامپ در گزارش نتایج سال مرکز اطلاع رسانی مجازات اعدام (DPIC) بیان شده است. در سال های اخیر ، بررسی سالانه نشان می دهد که دائماً اعدام هایی که توسط هر ایالت انجام می شود ، منقرض می شود.

این مدل در سطح ایالت در سال 2020 ادامه یافت ، و با شیوع ویروس کرونا ، که تعداد کم تیراندازی برنامه ریزی شده را سرکوب می کند ، تشدید می شود. فقط پنج ایالت – آلاباما ، جورجیا ، میسوری ، تنسی و تگزاس – قتل های قضایی انجام داده اند. و فقط تگزاس بیش از یک مرتکب شده است و کمترین تعداد اعدامها را از سال 1983 اعلام کرده است.

این ایالت ها هفت مورد اعدام فدرال را اعدام کرده اند ، علی رغم سازش ناپذیری ترورهای فدرال ، این هنوز هم کمترین اعدام در ایالات متحده از سال 1991 است.

به این ترتیب ، اقدامات دولت ترامپ به عنوان انحراف ناگوار برجسته می شود.

رابرت دانهام ، مدیر اجرایی DPIC و نویسنده اصلی گزارش پایان سال ، گفت: “سیاست های دولت نه تنها با شیوه های روسای جمهور قبلی مطابقت نداشت ، بلکه کاملاً مطابق با شیوه های مدرن دولت نبود.”

بخشی از ماجرا امتناع عمدی ترامپ از جدی گرفتن ویروس کرونا بود. برخلاف ایالت های مجازات اعدام ، دولت فدرال اصرار بر مجازات اعدام داشت. نتیجه فوران موارد Covid-19 در موسسه اصلاح و تربیت فدرال در Ter Hout ، ایندیانا بود ، که طبق گزارش DPIC ، حداقل 9 عضو گروه های مجازات اعدام را آلوده کرده است.

اما تاریخ قریب به اتفاق اعدام های فدرال در سال 2020 بی توجهی دولت ترامپ به هنجارهای تعیین شده و عزم خود برای رساندن مجازات اعدام به مرز نجابت حتی با استانداردهای تعیین شده توسط طرفداران این عمل بوده است.

از زمان شکست ترامپ در انتخابات 3 نوامبر ، دولت فدرال سه زندانی را کشته است: اورلاندو هال ، براندون برنارد و آلفرد بورژوا. آخرین بار یک رئیس جمهور لنگ در سال 1889 ریاست مجازات اعدام را بر عهده داشت ، زمانی که دولت گروور کلیولند یک سرخپوست چوکت به نام ریچارد اسمیت را کشت.

مردان سیاه پوست در هر سه اعدامهای لنگان ترامپ دست داشتند. طبق بررسی DPIC ، اختلاف نژادی در فراخوان مردگان همچنان قابل توجه است ، همانطور که دهه ها است ، تقریبا نیمی از اعدام شدگان افراد رنگین پوست هستند.

این بررسی سایر مشکلات سیستمی در انتخاب زندانیان کشته شده توسط دولت ترامپ را نشان می دهد. لزمند هیل ، اعدام شده در ماه آگوست ، تنها زندانی هندی بود که در سلول مرگ فدرال محکوم شد. مجازات وی حاکمیت علت قبیله ای و اعتراض های ناواهو را که مخالف مجازات اعدام بودند نادیده گرفت.

افراد سفر فدرال به سلول مرگ دو زندانی بودند که جرایم آنها در نوجوانی انجام شده است. کریستوفر والو 19 ساله و برنارد 18 ساله بود: آنها اولین مجرمان نوجوانی بودند که پس از نزدیک به 70 سال توسط دولت ایالات متحده اعدام شدند.

تقابل فاحش بین موضع تهاجمی دولت ترامپ و کاهش شدید مجازات اعدام در سطح ایالت در بررسی سالانه ائتلاف تگزاس برای لغو مجازات اعدام (TCADP) برجسته شده است که چهارشنبه نیز منتشر شده است.

در این سال ، تگزاس ، به طور سنتی پایتخت آمریکا ، منجر به مجازات اعدام شده است ، در حالی که در سال 2019 ، 9 حکم اعدام شده است. آخرین بار در تاریخ 8 ژوئیه بود. در سال 1993 ، بیلی جو واردلو 18 ساله بود که مرتکب سرقت و قتل شد.

کریستین گفت: “این واقعیت که قانونگذاران ایالتی ، وکلای دادگستری نوجوانان ، کارشناسان مغز و اعصاب و دو هیئت منصفه دادگاه واردلو خواستار به تعویق انداختن آن چه ما درباره رشد مغزی این نوجوان می دانیم هستیم ، حتی یک وضعیت وحشتناک تر برای سلامتی او است.” هوله کوئلار ، مدیر اجرایی TCADP.

خبرهای خوبی بود در ماه مارس ، کلرادو بیست و دومین ایالت لغو مجازات اعدام شد. 10 سال است که لوئیزیانا و یوتا کسی را اعدام نکرده اند.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن قول داده است که مجازات اعدام را لغو کند. اما تا زمان ورود وی به کاخ سفید در 20 ژانویه ، ترامپ همچنان مسئولیت این مسئولیت را بر عهده دارد. سه زندانی دیگر فدرال باید قبل از پایان کار – از جمله تنها زن در سلول مرگ فدرال – بمیرند.

[ad_2]