تورم در انگلیس در حال کاهش است زیرا “جمعه سیاه” قیمت لباس را فشار می دهد – زندگی تجاری | کسب و کار

[ad_1]

صبح بخیر ، و به پوشش مستمر اقتصاد جهانی ، بازارهای مالی ، منطقه یورو و تجارت خوش آمدید.

تورم در انگلیس ماه گذشته به شدت کاهش یافت و در میان فروش شدید جمعه سیاه در ماه گذشته ، با کاهش قیمت لباس کاهش یافت.

بر اساس گزارش اداره آمار ملی ، شاخص قیمت مصرف کننده در 12 ماه منتهی به نوامبر تنها 0.3٪ در مقایسه با 0.7٪ در ماه اکتبر افزایش یافته است.

ماه گذشته ، غذا و نوشیدنی های غیر الکلی همچنین هزینه های زندگی را کاهش داد ، ONS اضافه کرد ، و قیمت اقامت و برخی از بازی ها افزایش یافت.

می گوید:

  • پایین آمدن قیمت لباس ، و همچنین مواد غذایی و نوشیدنی های غیر الکلی منجر به بیشترین کاهش (به ترتیب 0.17 و 0.09 واحد درصد) قبل از تغییر نرخ تورم CPI برای 12 ماه از اکتبر تا نوامبر 2020 شد.
  • آنها با افزایش سطح بازی ها ، اسباب بازی ها و سرگرمی ها و خدمات اقامتی تا حدی جبران شدند.

تورم در انگلستان

تورم در انگلستان عکس: ONS

بر اساس گزارش ONS ، قیمت لباس عامل اصلی سقوط تورم در ماه گذشته بود ، در ماه نوامبر قیمت پوشاک و کفش 2.6 درصد نسبت به ماه اکتبر کاهش یافت.

این به افزایش تخفیف ها در جمعه سیاه ماه گذشته اشاره دارد ، زمانی که خرده فروشان پس از یک سال بسیار دشوار سعی کردند فروش خود را به ویژه به صورت آنلاین افزایش دهند.

ONS توضیح می دهد:


به طور کلی قیمت ها بین ماه های اکتبر و نوامبر سال 2020 2.6 درصد کاهش یافته است در مقایسه با 1.0 درصد افزایش نسبت به دو ماه قبل. معمولاً قیمتها بین این دو ماه افزایش می یابد ، اما تغییرات قیمت در سال 2020 در مقایسه با سالهای گذشته غیر معمول بوده و به نظر می رسد تحت تأثیر انسداد ویروس کرونا قرار گرفته است.

کاهش قیمت ها در نوامبر سال جاری نشان دهنده افزایش تخفیف ها است و رسانه ها گزارش دادند که برخی فروش ها در “جمعه سیاه” ممکن است ظرف یک ماه گسترش بیشتری پیدا کند.

تورم در انگلستان

تورم در انگلستان عکس: ONS

بیشتر و واکنش به دنبال …

امروز هم

بسیاری از نظرسنجی ها در مورد مدیران خرید از انگلیس ، منطقه یورو و ایالات متحده نشان می دهد که شرکت ها چگونه در این ماه پیشرفت می کنند.

این IMP سریع ممکن است نشان دهد که در ماه جاری بخش خصوصی انگلیس پس از افت تولید در خاموش شدن آبان ماه انگلیس و رشد سریع کارخانه ها نسبت به بخش خدمات ، به رشد بازگشت.

با اعمال محدودیت های شدیدتر برای مقابله با موج دوم Covid-19 ، اقتصاد منطقه یورو هنوز می تواند کوچک شود.

مایکل حسین با بازارهای CMC توضیح می دهد:


همچنین انتظار می رود شیوع PMI اخیر در انگلیس پس از کاهش سرعت در ماه نوامبر با پیشرفت در تولید و خدمات ، اندکی تصویر بهتری را برای اقتصاد انگلستان ایجاد کند ، زیرا تولید به دلیل عنصر تجمع Brexit انتظار می رود که در 56 سالگی تقریباً ثابت بماند. سهام ، در حالی که انتظار می رود خدمات پس از بهبود اقتصاد با رفع محدودیت های ماه نوامبر ، به 50.7 برگردد.

اعلام محاصره گسترده برای آلمان و هلند در اوایل این هفته و همچنین تمدید برخی محدودیت ها در فرانسه ، چشم انداز بدی برای بزرگترین اقتصادهای شمال اروپا طی چند هفته آینده پیش بینی می کند. انتظار می رود نرخ PMI امروز برای تولید و خدمات این تاریکی اقتصادی را عمیق تر کند ، حتی اگر تولید همچنان به جبران ضربه بخش خدمات کمک کند.

این چشم انداز پس از محدودیت های گسترده اعلام شده در اوایل نوامبر در فرانسه و آلمان ، ناخوشایند به نظر می رسید ، زیرا خوش بینی برای بهبود تابستان جای خود را به بدبینی یک زمستان تاریک و طولانی داد.

بعداً ، فدرال رزرو ایالات متحده جلسه نهایی سال خود را برگزار می کند.

دستور جلسه

  • 9:00 به وقت گرینویچ: شیوع PMI منطقه یورو در خدمات و تولید در دسامبر. انتظار می رود از 45.3 به 45.8 افزایش یابد ، که نشان دهنده کاهش است.
  • 9:30 صبح به وقت گرینویچ: شاخص خدمات و تولید PMI انگلیس برای دسامبر گذشته. پیش بینی می شود که از 49 مورد به 53.1 برسد که بازگشت به رشد را نشان می دهد
  • 13:30 به وقت گرینویچ: فروش خرده فروشی ایالات متحده در ماه نوامبر. پیش بینی می شود 0.3٪ نسبت به ماه گذشته سقوط کند
  • ساعت 14.45 گرینویچ: شاخص خدمات و تولید فوری PMI ایالات متحده برای دسامبر. پیش بینی می شود از 56.7 به 55.7 کاهش یابد که رشد کندتری را نشان می دهد
  • 19:00 به وقت گرینویچ: جلسه بانک فدرال FOMC
  • 19.30 به وقت گرینویچ: کنفرانس خبری فدرال رزرو

[ad_2]