“آیا ما زباله های اروپایی دریافت می کنیم؟” ایالات متحده از زباله های پلاستیکی از دست رفته در یک کشتی انگلیس رنج می برد هدر

[ad_1]

بقایای رنگ روشن از انگلستان در امتداد ساحل ماین در ایالات متحده در حال فرسایش است پس از آن که محموله ای برای سوزاندن به دریا سقوط کرد.

زباله های پلاستیکی ، بخشی از 10 هزار تن زباله Re-Gen مستقر در نیووری ، ایرلند شمالی ، خشمگینان محیط زیست و مردم محلی را که از اطلاع اینکه واردات پلاستیک از شمال شرقی ماین از تقریباً 3000 مایل دور است ، متعجب کردند ، خشمگین شد. . .

داوطلبان در تلاش برای پاکسازی زباله ها از خط ساحلی جزیره سیرز ، همراه با شرکتی که این کار را انجام می دهد ، می ترسند که در یک شکست باخت از دست بدهند زیرا هر روز پلاستیک بیشتری از بین می رود.

سیاستمداران و دوستداران محیط زیست می گویند ایالات متحده ، که بزرگترین تولید کننده زباله های پلاستیکی در جهان است ، نباید پلاستیک بیشتری وارد کند. آنها نگران تأثیر احتمالی بر حیات وحش در خلیج پنابسکوت ، محل زندگی یکی از اولین خرچنگ های ماهیگیری تجاری هستند.

ژنوایو مک دونالد ، سخنگوی دموکرات ها در مجلس قانونگذاری ماین گفت: “این رویداد یک حادثه قابل پیشگیری بود و از یک مشکل جدی تر ، یعنی نحوه بازیافت زباله ، صحبت می کند.”

“ما مجبور نیستیم در صورت تأسیسات زباله وارد کنیم. این برای من تعجب آور بود زیرا من می دانم که چقدر پلاستیک در ایالات متحده ایجاد می کنیم. “

مک دونالد ، که کاپیتان یک قایق تجاری است و در کمیته منابع دریایی ماین کار می کند ، گفت که او همچنین از تأثیر زباله ها بر حیات وحش منطقه و همچنین ماهیگیری خرچنگ دریایی “سنگ بنای اقتصاد دریایی ما در ماین” نگران است.

در بیانیه ای ، ژنرال پسماند گفت وقتی از “حادثه غیرقابل قبول و کاملاً قابل پیشگیری” مطلع شد “ناراحت” شد. در طی طوفانی که در تاریخ 2 دسامبر انجام شد ، بسته هایی که وی به عنوان “اتلاف سوخت انرژی” از محل دفن زباله هدایت شد ، از کشتی باری MV Sider London به بندر ماک در Sirsport منتقل شدند.

در حین انتقال به ترمینال انرژی Sprague ، دو عدد از آنها به خلیج Penobscot افتاد. به گفته وی ، یکی از بسته ها موفق به دریافت نشد و یک باد شدید پلاستیک را به سمت شمال غربی جزیره سیرز حمل کرد. بقیه این دسته برای استفاده در تولید برق به شرکت بازیابی انرژی Penobscot (Perc) در اورینگتون تحویل داده شد.

در بیانیه Re-Gen Waste آمده است: “ما در این دوره فعال بوده ایم و از نزدیک با Searsport City Manager ، Sprague Energy Terminal و Penobscot Energy Recovery Company برای اطمینان از استفاده از همه روش های درمانی احتمالی همکاری می کنیم.

خدمه ای از Clean Harbors در Hampden برای پاکسازی پلاستیک انباشته شده در گوشه شمال غربی جزیره سیرز اعزام شدند و جمعه گذشته دانش آموزان مدرسه ماین اوشن برای پاکسازی بیشتر خط ساحل بسیج شدند.

پلاستیک خرد شده در ساحلی در ماین
داوطلبان منطقه زیر زباله را جارو می کنند. عکس: اتان اندروز

مدیر کل بازیافت زباله گفت که او 80 تا 100 هزار تن زباله را به اروپا و سراسر جهان حمل کرده است و این اولین بار بود که بندر “حادثه تخلیه” را گزارش می داد. گاردین برای توضیح در این باره با Sprague Energy و Perc تماس گرفته است ، اما هیچ یک هنوز پاسخی نداده اند.

ران هوبر ، مدیر حفاظت از محیط زیست و مدیرعامل “دوستان خلیج پنابسکوت” گفت که او قبلاً نگران ورود زباله های نیویورک و سایر مناطق نیوانگلند به ماین بود. “آیا ما اکنون زباله های اروپا را نیز دریافت می کنیم؟ این واقعاً از کاهش زباله جلوگیری می کند: “اوه ، ما فقط زباله های شما را می گیریم و می سوزانیم.”

وی گفت: این منطقه برای حیات وحش از جمله گوزن و گوزن مهم است و این خلیج مزارع پرورش ماهی را در خود جای داده است.

“بسیاری از شهروندان زباله ها را جمع می کنند. اما همه چیز کمدی اشتباهات است. یک هفته طول نمی کشد تا آژانس ها پاسخ دهند. آنها باید شبکه داشته باشند تا سالن زباله به دریا نیفتد. “

جیم والت ، یکی از اعضای کمپین ضد پسماند که شرکت مواد ، یک شرکت کم درآمد را اداره می کند ، اظهار داشت: این بزرگترین صادرات در ایالات متحده است که وی مشاهده کرده است: “معمولاً اوضاع برعکس پیش می رود. به ما برای پاک کردن نابسامانی در اروپا. “

براساس شورای جهانی حمل و نقل ، سالانه به طور متوسط ​​1300 کانتینر در دریا گم می شود.

از اول ژانویه ، کنترل زباله های فرامرزی تحت کنوانسیون بازل ، پیمانی که حمل و نقل زباله را بین تقریباً 190 دولت ، از جمله انگلستان پوشش می دهد ، تقویت می شود. ایالات متحده کنوانسیون را امضا کرده اما تصویب نکرده است ، اما انتظار می رود این قوانین بر تجارت زباله های پلاستیکی تأثیر بگذارد.

[ad_2]