دانشگاه های انگلستان به دنبال شفافیت حقوقی و مالی در مورد برنامه آزمایش انبوه کووید هستند | ویروس کرونا

[ad_1]

دانشگاه ها قبل از تعهد به دولت برای آوردن دانشجویان برای کریسمس از طریق یک طرح آزمون انبوه در دانشگاه ها ، به دنبال محافظت در بودجه و دادرسی هستند.

با توجه به برنامه های تفصیلی در نامه ای از وزیر دانشگاه میشل دونلان ، كه از معاونان دانشگاه دعوت می كند تا انتهای هفته علاقه خود را به ثبت برسانند ، دادگاه می تواند از اوایل 30 نوامبر آغاز شود.

این برنامه ریزی برای یک هفته آزمایش بین 30 نوامبر و 6 دسامبر را فراهم می کند ، که چند روز پس از پایان محاصره انگلیس پایان می یابد. همچنین تلاش می شود از هماهنگی برنامه ریزی ها در سراسر انگلیس اطمینان حاصل شود ، به عنوان مثال ، در روز سه شنبه کارمندان دولت اسکاتلند در حال بحث و گفتگو با دانشگاه ها هستند.

اما مقامات دانشگاه به دنبال وضوح در زمینه های مختلف هستند ، از جمله چگونگی جلوگیری از فرصت های باز برای دادرسی.

همچنین جزئیات مربوط به چگونگی بودجه ابتکار عمل و همچنین تضمین های تأیید نتایج آزمون در حال جستجو است.

طبق برنامه ریزی ها ، همانطور که دانشگاه ها فهمیده اند ، هفته آینده آمادگی برای سایت های آزمون آغاز می شود ، در حالی که بسته های آزمایشی که می توانند ظرف یک ساعت نتیجه دهند ، توسط دانشگاه به صورت رایگان ارائه می شود. او طرح های آزمایشی را در دانشگاه های دورهام و دی مونتفورت دنبال می کند.

دانشگاه های انگلستان ، به نمایندگی از 140 دانشگاه در انگلیس ، اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی ، از “بلندپروازی های” دولت برای افزایش تست برای دانشجویان و کارمندان استقبال کردند.

اما وی افزود: برای موفقیت در شاخه اصلی آزمایش بدون علامت ، اکنون دانشگاه باید از عملکرد دقیق آزمون و همچنین اطلاعات اضافی دولت درباره مسئولیت های خاص تحت طرح پیشنهادی ، از جمله مدیریت ، بازپرداخت ، منابع و بازپرداخت هزینه ها اطمینان حاصل کند.

حرکت به سمت آزمون ، که شامل دانشجویان بدون علامت نیز می شود ، به معنای تغییر موضع دولت است که از اظهارنظر مبنی بر اینکه این کار را انجام خواهد داد ، با وجود فشار دانشگاه ها و دیگران ، اجتناب کرده است.

دوشنبه شب ، نخست وزیر قول داد که به زودی توصیه هایی برای دانشجویان دانشگاه هایی که مایلند برای کریسمس به خانه خود برگردند ، صادر خواهد شد.

وی گفت: “بدیهی است که ما نمی خواهیم جوانان در دوران کریسمس برگردند و اعضای بزرگتر خانواده خود را آلوده کنند.”

کمیته مستقل متخصصان حکیم هفته گذشته در گزارش خود هشدار داد که بدون برنامه ریزی دقیق ، اگر دانش آموزان بین انگلستان و شهرهای خارج از کشور سفر کنند تا برای تعطیلات کریسمس به خانه برگردند و در سال جدید دوباره برگردند ، دو شیوع جدید بیماری Covid-19 رخ می دهد. .

در صورت امکان ، دانش آموزان تشویق می شوند قبل از بازگشت به خانه و همچنین خانه ، خود را منزوی کرده و یا آزمایش کنند – ایده آل دو بار. برای انجام این کار باید ظرفیت آزمون افزایش یابد.

تعدادی از دانشگاه های انگلستان به جای اعتماد به سیستمی که بسیار مورد انتقاد است و در انگلیس کار می کند ، به تنهایی دانشجویان و کارمندان خود را در Covid-19 آزمایش می کنند.

روز سه شنبه توسط اتحادیه ای به نمایندگی از دانشگاهیان و کارکنان پشتیبانی که قصد دارد آزمایش های گسترده ای از دانشجویان انجام دهد ، هشدار داد ، “نمایانگر مشکلات بزرگ لجستیکی است که می تواند کارکنان و دانشجویان را در بن بست قرار دهد.”

جو گرادی ، دبیر کل اتحادیه دانشگاه ها و دانشکده ها ، گفت: “برخی از نگرانی های ما شامل این است که آیا همه دانشگاه ها می توانند شرکت کنند ، چگونه آزمون ها انجام می شود ، چه کسی هزینه ها را پوشش می دهد ، چه برنامه ای برای دانشجویانی که روزانه از خانه خانوادگی خود به دانشگاه می روند و زیرا دانش آموزانی که قادر به شرکت در آزمون نیستند ، با خیال راحت به خانه می روند. ”

وی با صدور فراخوانی ، که توسط Independent Sage نیز انجام شد ، از دولت خواست تا به دانشگاهها دستور دهد فوراً همه کلاسهای اختیاری را بصورت آنلاین منتقل کنند.

[ad_2]