انتخابات ایالات متحده 2020: بایدن برای بازی در برابر ترامپ و دادگاه عالی تهدید اوباماکر – زنده | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

بی خطر شکرگذاری در طی همه گیری ممکن است ، اما متخصصان بهداشت می دانند که بلعیدن توصیه های آنها به همان اندازه بوقلمون خشک سخت است: در خانه بمانید. مسافرت نرو اگر می خواهید دور هم جمع شوید ، این کار را در فضای باز انجام دهید.

آسوشیتدپرس می نویسد: با سقوط ویروس های کرونا ویروس آمریکایی ، بسیاری از آمریکایی ها سنت را کنار می گذارند و برای جشن گرفتن خلاق هستند.

برای اولین بار در 5 سال گذشته ، مشاور تغذیه آتلانتا ، ماریسا مور ، برای دیدن خانواده بزرگ و بزرگش به کارولینای جنوبی سفر نخواهد کرد. در عوض ، او قصد دارد با آنها یک گپ تصویری داشته باشد ، و اولین سیب پای خانگی خود را امتحان کند. وقتی زمان غذا خوردن فرا می رسد ، آنها بشقاب ها را با یکدیگر مقایسه می کنند.

مور گفت: “ما تمام روز صحبت خواهیم کرد.”

دیروز مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) توصیه های تعطیلات خود را به روز کرده و خاطرنشان کرده است که بحران ویروسی تشدید شده است و اجتماعات کوچک خانه “یک عامل مهم” است.

ماه گذشته مسافران نقابدار در هواپیمایی هاوایی از لس آنجلس اینترنشنال به هونولولو بودند.

ماه گذشته مسافران نقابدار در هواپیمایی هاوایی از لس آنجلس اینترنشنال به هونولولو بودند. عکس: کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز / REX / شاتر استوک

CDC گفت كه افراد مسن و سایر افراد در معرض خطر بیماری جدی باید از ملاقات با افراد خارج از خانه خودداری كنند.

کارشناسان به کانادا اشاره می کنند ، جایی که روز شکرگذاری در 12 اکتبر جشن گرفته شد. پس از آن ، گروه هایی از پرونده های مربوط به اجتماعات خانوادگی آغاز شد. “این بمکد. درست است ، درست است. ” نخست وزیر جاستین ترودو گفت دو هفته بعد

نیازی به لغو تعطیلات نیست. لسی فرنباخ ، معاون وزیر بهداشت واشنگتن گفت ، گذراندن وقت با عزیزان نیز برای سلامتی مهم است.

ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس راحت تر پخش می شود ، در حالی که افراد زیادی در آنجا هستند ، بنابراین فرنباخ سنت های جدیدی را در هوای تازه مانند سفرهای خانوادگی تشویق می کند. او گفت ، لیست میهمانان برای مهمانی های داخل خانه باید به اندازه کافی کوچک باشد تا افراد بتوانند بدون پانسمان و غذا خوردن شش فوت از یکدیگر دور شوند. پنجره ها را باز کنید تا هوا به گردش در نیاید.
فرنباخ گفت: “هرچه تعداد افراد بیشتری در جلسه شرکت کنند ، احتمال ابتلا به ویروس توسط فردی در حزب بیشتر می شود” ، حتی آن که می شناسید و دوستش دارید.

قرنطینه چطور؟ به گفته لیندسی لنینگر ، رئیس Nerdy Girls ، کارمند دانشمندانی که در وب سایت Dear Pandemic همکاری می کنند ، روز جادویی برای شروع قرنطینه برای شکرگذاری 13 آبان است.

قرنطینه سخت به معنای عدم خرید مواد غذایی ، کار در خارج از خانه و مدرسه شخصی به مدت 14 روز نخواهد بود.

و آزمایش؟ بهترین روز برای آزمایش نزدیکترین روز ترکیه خواهد بود و زمان کافی برای کسب نتیجه باقی می گذارد. اما آزمایش ممکن است عفونت آلوده را آلوده نکند ، بنابراین بهترین برنامه قرنطینه شدن به مدت دو هفته تا بروز علائم است.

کسی می تواند در خیابان جمع شود و یا با همسایگان در حیاط پشتی خانه ملاقات کند تا به آنها پای واقعی از راه دور و شایعات بدل کند. غذا بخور

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده می گوید پوشیدن ماسک سلامت است و نه سیاست.

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده می گوید پوشیدن ماسک سلامت است و نه سیاست. عکس: پاول گونچار / تصاویر SOPA / REX / Shutterstock

[ad_2]