داستان ها را آماده کنید و یک سگ را دعوت کنید: هشت نکته در مورد چگونگی زنده ماندن در بزرگنمایی کریسمس کریسمس

[ad_1]

“اتاق را زیاد کنید” را در خانه خود تنظیم کنید

صفحه لپ تاپ شما در این تعطیلات دریچه ای به روح شما خواهد بود ، بنابراین از فرصت استفاده کنید و زندگی خود را تحت کنترل درآورید. مزیت هر همه گیری جهانی این است که نیازی به نظافت برای میهمانان ندارید. وقتی صحبت از بی نظمی می شود ، “خارج از صفحه نمایش ، دیوانه” است. در همین حال ، شما می توانید یک ایده آل ایجاد کنید و / یا کاملا نادرست است چشم انداز زندگی خانه خود: فضای زیادی را با شعر زیاد ، یا شبیه ساز هاردکور ، یا تنها گیاهی که تاکنون توانسته اید بیش از یک هفته زنده نگه دارید پر کنید.

نوار استبدادی خود را بپوشانید

هنگامی که بیش از سه نفر در حال مکالمه Zoom هستند ، این یک مکالمه نظرات نامفهوم می شود ، یا یک سری سکوت های آزار دهنده طولانی مدت. این می تواند مفید باشد یک قانون رفتاری آهنین تنظیم کنید: به عنوان مثال ، مجری ابتدا به همه می گوید که چه کاری انجام داده است ، سپس مکالمه را به شخص مورد نظر خود منتقل می کند تا زندگی خود را تضمین کند. این شخص نفر بعدی را انتخاب می کند و به همین ترتیب تا زمانی که همه به دیگران بگویند که نه ماه گذشته هیچ کاری انجام نمی دهد.

یک داستان آماده کنید

با توجه به خستگی جمعی ما ، بحث درباره چیز دیگری غیر از خود ما می تواند مفید باشد. در روز شکرگذاری ، از داستان جرالد ، قاتل بوقلمون اوکلند که در هر مکالمه با افزایش داستان داستان را تعریف می کرد ، گویی تازه یادش رفته است. شما همچنین ممکن است یک حیوان بحث برانگیز در منطقه خود داشته باشید ، یا یک چیز خنده دار در اخبار خوانده باشید ، یا شاید در جزیره ای از طریق جزیره عشق زندگی کنید و فقط می توانید مردم را در مورد آن آگاه کنید. و اگر واقعاً اتفاقی برای شما نیفتد …

از شخصی از تایوان یا نیوزیلند دعوت کنید

آنها می توانند به شما بگویید که تعامل انسان چگونه است

سگ را بیاور

اکثر سگها از بیماری همه گیر بی اطلاع هستند و می توانند با استفاده از یک بخش مفید مکالمه و ارائه سرگرمی رایگان ، چت “بزرگنمایی” شما را به وجود آورند.

اگر رفتن سخت است ، اجازه دهید مکالمه رایگان باشد

در نهایت شما شروع به پایان دادن به چنین موضوعات بحث برانگیزی مانند هوا و زمان آخرین مدل مو می کنید. ولی یک امتیاز برای افزایش کریسمس وجود دارد: دکمه قطع کردن. اکنون می توانید بدون نگرانی در مورد عمه-تئوریسین-توطئه گر خود را در صحبت کردن در مورد سیاست غرق کنید و یا اینکه واقعی ویروس کرونا را بپذیرید – فقط مطمئن شوید که او استاد نیست.

نامه الکترونیکی را امتحان کنید

همانطور که در تهدید موسیقی “ما برای شما کریسمس مبارک آرزو می کنیم” (“ما نمی خواهیم برویم تا زمانی که بدست آوریم”) ممکن است شما با باکالانالیای باستانی مبتنی بر کارول ، معروف به “شنا” آشنا باشید. در این سال آهنگ ها حتی کمتر فرشته ای به نظر می رسند – اما شما خواهید آموخت که چگونه جان کیج می توانست جینگل بل را به صحنه ببرد ، و هر یک از پسر عموهای شما چندین بار از بعدی بعدی جلوتر بودند ، و عمه و عموی شما با صدای بلند شکایت می کنند که می توانند ببینند اما نمی شنوند. یکی دیگر از موارد اصلی اختلالات شنا ، نوشیدن زیاد الکل است که در مکالمه های طولانی تر با مکمل ها مزایای زیادی به همراه خواهد داشت.

کاری فوری است که باید یک ساعت پس از شروع مکالمه انجام دهید

فرار از مکالمات در دوران کوید یک چالش است. وقتی شما قبلاً در خانه هستید و دیگر جایی برای رفتن ندارید در حالی که اقوام شما در همان موقعیت هستند ، هیچ سخنی نمی گوید: “خوب ، من باید فرار کنم”. اگر همه مودب باشند ، ممکن است مکالمه هرگز تمام نشود. برای من مفید بود که برنامه ریزی برای چیزهای محکم – مانند پخت و پز بر اساس زمان یا گفتگو با طرف دیگر خانواده – برای حدود 60 دقیقه پس از شروع مجموعه دیجیتال یا هنگامی که چشمان شما شروع به ذوب شدن می کند ، هر کدام از این موارد اول باشد.

[ad_2]