“همکلاسی های شما فقط آیکون رایانه هستند”: دانشگاه ها پول نقد می خواهند | تحصیلات عالیه

[ad_1]

Уدانشگاه ها از دولت می خواهند که بودجه بیشتری برای خدمات بهداشت روان دانشجویان فراهم کند ، زیرا ارقام جدید نشان می دهد که استفاده کم از طرح راه اندازی شده توسط تنظیم کننده آموزش عالی انگلستان در هنگام شیوع بیماری همه گیر است.

معاونان دانشگاه می گویند خدمات شهری به پول بیشتری احتیاج دارد زیرا تقاضا برای پشتیبانی گسترده در طی بحران Covid-19 چهار برابر شده است.

در ماه ژوئن ، دفتر دانشجویان (OFS) از یک پلت فرم فضای دانشجویی آنلاین 3 میلیون پوندی جدید برای ارائه پشتیبانی با کیفیت از سلامت روان به دانشجویانی که در طی یک بیماری همه گیر دست و پنجه نرم می کنند ، خبر داد. این سایت ، به لطف پشتیبانی از متن ، مشاوره تلفنی و رفتار درمانی شناختی ، قول “کمک فوری به دانش آموزان مبتلا به مشکلات” در انگلیس و ولز را داده است.

اما داده های رسمی OfS که توسط گاردین مشاهده شده نشان می دهد که از زمان راه اندازی آن در آگوست تا 6 دسامبر ، فقط 398 دانشجو – حدود 100 نفر در ماه – از سرویس یک به یک استفاده کرده اند.

یک کارشناس تخمین می زند که برعکس ، در همین مدت حدود 25000 دانشجو در انگلیس و ولز از تیم های بهداشت روان دانشگاهی خود پشتیبانی می کنند. لوی پی ، یک مشاور آموزش عالی که مدیر پشتیبانی و رفاه دانشجویی در دانشگاه لندن و دانشگاه نورثمبریا بود و اکنون خدمات بهداشت روانی را در سایر م institutionsسسات بررسی می کند ، جستجوی حمایت فردی از فضای دانشجویی را “بسیار ناراحت کننده” خواند. وی می گوید: “من فکر نمی کنم 100 دانشجو در ماه مبلغ قابل توجهی برای سرمایه گذاری 3 میلیون پوندی باشد.”

Pei استدلال می کند که سرویس جدید همیشه به سختی می تواند با تعداد زیادی از دانشجویان که در تلاشند ارتباط برقرار کند. وی می گوید: “اگر می خواهید در سلامت روان دانشجویان در طی همه گیری سرمایه گذاری كنید ، به نظر من واضح است كه باید خدمات را كه دانشجویان قبلاً به آنها روی می آورند تقویت كنید نه اینكه از ابتدا خدمات جدیدی ایجاد كنید.”

دولت های اسکاتلند و ولز طی دو ماه گذشته بودجه جدیدی را برای تقویت حمایت داخلی از سلامت روان در دانشگاه ها اعلام کرده اند زیرا دانشجویان هرچه بیشتر با اثرات هفته های منزوی در سالن ها ، افزایش فشار مالی و انطباق با تجارب دانشگاه دست و پنجه نرم می کنند. که آنها مشترک شدند. با این حال ، دانشگاه های انگلیس از اینکه بودجه مشابهی برای افزایش بودجه موجود در اختیار آنها قرار نگرفته است ، ناراضی هستند.

پروفسور استیو وست ، معاون دانشگاه غرب انگلیس در بریستول و رئیس گروه مشاوره بهداشت روان در دانشگاه های انگلستان ، می گوید: . این غیرمنصفانه و غیرمنصفانه است که به انگلیس آسیب برساند. “

او می گوید “تقاضای مضاعف یا در بعضی موارد چهار برابر” در دانشگاه ها وجود دارد که “پایدار نیست”. وی اضافه می کند که دانشگاه ها انتظار دارند این وضعیت بین ژانویه و آوریل ، که انگلیس معمولاً آسیب و خودکشی را افزایش می دهد ، بدتر شود.

Student Minds ، یک موسسه خیریه سلامت روان که فضای دانشجویی را مدیریت می کند ، تأکید می کند که این طرح برای “تکمیل حمایت های موجود” از دانشجویان ساخته شده است. “اگر دانش آموزی احساس می کند به حمایت بیشتری نیاز دارد ، خواه به دلیل احساس انزوا یا به دلیل از دست دادن ، یادگیری آنلاین یا سایر مسائل ، ما از آنها استقبال می کنیم تا به بهترین وجه ممکن به خدمات و منابع ما دسترسی پیدا کنند. – از طریق متن ، تلفن ، خواندن یک رژه یا تماشای فیلم ، “این موسسه خیریه در بیانیه ای گفت.

سارانیا تامبیراژ ، دانشجوی دانشگاه بریستول که اولین سال خود را در پاییز پس از انصراف از سال گذشته به دلیل مشکلات بهداشت روان آغاز کرد ، می گوید به دلیل کووید امسال ، دانشجویان در همه جا دست و پا می زنند. او می گوید: “سال گذشته بسیاری از دوستانم را برای سخنرانی جمع کردم ، اما امسال همکلاسی های شما فقط آیکون های روی صفحه کامپیوتر هستند و احساس تنهایی زیادی می کنند.”

وی مانند بسیاری از دانش آموزان ، پس از عقد قراردادی دشوار با کوید ، در این مدت دو هفته در اتاق خود در سالن ها انزوا یافت و تمرکز بر کار و داشتن انگیزه برای او دشوار بود.

در حالی که تامبیراجه امسال برای دسترسی به خدمات بهداشت روان در بریستول تلاش نکرده است ، او می گوید دانشجویان مبارز ممکن است احساس کنند که نمی توانند منتظر صف های طولانی برای مشاوره یا پشتیبانی دیگر باشند. وی ادامه داد: “اگر به تنهایی زندگی کنید و سعی کنید با دانشگاه کنار بیایید ، همه چیز می تواند عظیم شود. اگر به زودی پشتیبانی از شما ارائه نشود ، می تواند از کنترل خارج شود. “

تایلا مک کلود ، که در حال تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه کالج لندن در زمینه بهداشت روان دانشجویان است ، می گوید دانشجویان با استرسهایی مانند بقیه مردم روبرو هستند ، از جمله نگرانی در مورد خانواده و پول ، و همچنین یک مجموعه منحصر به فرد از نگرانی های اضافی.

“بسیاری از دانشجویان نگران نحوه ارزیابی کار خود هستند ، برخی از آنها با تکالیف یا تحصیل در اینترنت دست و پنجه نرم می کنند. آنها ممکن است احساس انزوا کنند ، از تجربه دانشگاه ناامید شده و کنترل آنچه را که در اطراف آنها اتفاق می افتد ندارند. “

وست می گوید که دانشگاه وی “درخواست” درخواست کمک به عنوان راهی برای مدیریت تقاضای شدید را نشان می دهد و دانشجویان پرخطر را نشان می دهد که مجبور نیستند منتظر بمانند تا با کسی صحبت کنند.

وی می گوید با وجود اینکه فضای دانشجویی به خوبی طراحی شده و مفید است ، اما دانشجویان همچنان در دانشگاه های خود به دنبال کمک هستند. این پلتفرم شامل منابع مرتب به روز شده در موضوعات مرتبط با بیماری همه گیر ، از جمله اضطراب در مورد بازگشت به خانه برای کریسمس است ، که ، به گفته وست ، به ویژه برای دوستان و خانواده تلاش می کند تا از دانش آموزی با مشکلات روانی حمایت کنند. وی می افزاید که این سایت برای دانشگاههایی که فقط خدمات بهداشت روانی محدود دارند “بسیار ارزشمند” است.

اما وقتی دانشجویان بیشتری را به جستجوی کمک از خارج تشویق می کند ، عصبی می شود و دانشگاه خود را در تاریکی ترک می کند. وی می گوید: “در حال حاضر دسترسی دانشگاه ها به خدمات پشتیبانی بهداشت روان در خارج از دانشگاه دشوار است ، زیرا به دلیل محرمانه بودن ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات بسیار دشوار است.” وی ادامه داد: حتی اگر دانش آموزی به دلیل ضعف سلامت روانی چندین بار به بیمارستان مراجعه کند ، من نمی دانم مگر اینکه دانش آموز به ما بگوید.

دکتر میشل مورگان ، دانشگاهی سابق ، كه در زمینه تجربه دانشجویی به دانشگاه ها مشاوره می دهد ، فضای دانشجویی را “یك منبع عالی ملی” می داند. به گفته وی ، ایجاد اعداد مدتی طول می کشد و در کریسمس نقش مهمی در کمک به دانش آموزانی که در اردوگاه های بسته می مانند بازی می کند.

وی بستر جدید را بعنوان یک افزودنی مهم برای آنچه در دانشگاهها موجود است ، می داند. او می گوید: “هیچ کس نمی گوید ما باید از شر سامری ها خلاص شویم و فقط در خدمات NHS سرمایه گذاری کنیم.” وی افزود: “پشتیبانی برخی از دانشگاهها از سایر دانشگاهها بیشتر است ، اما آنچه آنها انجام داده اند از فشار دانشگاه ها برای ایجاد نسخه های خود در مدت كوتاهی كاسته می شود.”

اما مورگان سریعاً یادآوری می کند که وجود فضای دانشجویی نباید مانع نظارت دولت بر ولز و اسکاتلند و تزریق مستقیم پول بیشتر به خدمات بهداشت روان دانشگاهها شود.

Student Minds موافقت می کند و می گوید تیم فوق العاده به فضای دانشجویی افتخار می کند ، اما همچنین باید سرمایه گذاری بیشتری در خدمات تخصصی برای دانشجویان از طریق دانشگاه ها و اتحادیه های خود انجام دهد. سخنگوی گفت: با وجود عدم اطمینان از بیماری همه گیر ، این پشتیبانی مطمئن و محرمانه در طول تعطیلات زمستانی و بقیه سال تحصیلی در دسترس خواهد بود.

OFS می گوید: “این اوقات واقعا سخت برای دانشجویان و کل کشور بوده است. ما بر نیاز به سیستم های بهداشت روان قوی و حمایت معنوی برای کمک به همه دانش آموزان در مشکلات تأکید کردیم. ما فضای دانشجویی را تأمین کرده ایم تا در مواردی که بیشتر به آن نیاز داریم ، کمک های اضافی ارائه دهیم. به عنوان مثال ، خدمات شخصی آن در مواردی که ممکن است در تأمین برخی دانشجویان خلا students وجود داشته باشد ، کمک می کند. “

سخنگو افزود که از ماه آگوست ، این وب سایت توسط 56000 نفر بازدید شده است ، و این نقش مهمی در هدایت دانشجویان به پشتیبانی از دانشگاه خود دارد.

[ad_2]