دادگستری از دادگاه های مجازی در انگلستان و ولز پشتیبانی می کند تا پرونده دادرسی را کاهش دهد | دادگستری کیفری انگلستان

بیش از نیمی از افراد ترجیح می دهند مجرمان برچسب های الکترونیکی دریافت کرده و در جامعه مجازات خود را بگذرانند تا اینکه برای مدت کوتاهی زندانی شوند زیرا خواستار اصلاحات بنیادی برای تخفیف پرونده های انبوه پرونده ها است.

این نظرسنجی که روز یکشنبه منتشر شد ، همچنین از پشتیبانی عمومی مردمی از جلسات دادگاه مجازی و برخی از جرایم گزارش شده در اینترنت بیشتر از مراجعه حضوری یا تلفنی برخوردار است.

این نظرسنجی ، به سفارش مشاوره مبارزه با جرم و عدالت کرست ، نشان می دهد که مردم از اصلاحات اساسی با هدف رسیدگی به پرونده های عقب مانده بی سابقه در دادگاه ، که در انگلیس و ولز در طی همه گیر شدن بیماری به وجود آمد ، حمایت می کنند.

با این حال ، همچنین تمایلی به حمایت از تغییرات اساسی وجود نداشت و 47٪ اعتراف کردند که در لغو دادرسی هیئت منصفه برای برخی از جرایم “بسیار” یا “کاملا ناخوشایند” احساس می کنند.

هفته گذشته ، گزارشی توسط چهار بازرس ارشد دادگستری در انگلیس و ولز گفته بود که پرونده عقب مانده – 54000 مورد دادگاه ناشناخته دادگاه تاج – “پیامدهای جدی” برای قربانیان دارد.

کراس می گوید ، راه حل های ممکن شامل انتقال بودجه زندان و مشروط به مشروط به شهرداران پایتخت ها و استفاده گسترده تر از گزینه های دیگر برای آزار و شکنجه است.

یکی از این موارد طرح نقطه بازرسی شهرستان دورهام است ، که در آن مجرمان سطح پایین از سیستم عدالت کیفری منحرف شده و در رسیدگی به دلایل اصلی جرم خود پشتیبانی می کنند.

با این حال ، شبیه سازی های کرست نشان می دهد که تلاش بوریس جانسون برای استخدام 20،000 افسر پلیس دیگر می تواند نتیجه معکوس ایجاد کند ، باعث ایجاد بازداشت و آزار و اذیت بیشتر برای افزایش تعداد عقب مانده ها شود.

این گزارش همچنین ایجاد یک نهاد نظارتی جدید دادگاه ها را برای نظارت بر عملکرد کار تشویق می کند به همان روشی که خدمات آزمایشی و زندان به طور مستقل بازرسی می شوند.

هاروی ردگریو ، مدیرعامل Crest Advisory ، گفت: “نظرسنجی ما نشان می دهد که مردم از استفاده گسترده تر از فن آوری های دیجیتال مانند جلسات از راه دور که از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر افزایش یافته است ، حمایت می کنند. دولت باید اصلاحات را در این زمینه ها اولویت قرار دهد.”

سر پیتر فهی ، رئیس پلیس ارشد پلیس منچستر بزرگ بین سال های 2008 و 2015 ، گفت که “بسیار مهم است که دولت براساس توصیه ها عمل کند” تا از “رنج بیشتر برای قربانیان” جلوگیری کند.

لیدی ورا بایرد ، کمیساریای مربوط به قربانیان در انگلیس و ولز ، گفت: “بدون سرمایه گذاری های پایدار و قابل توجه در دادگستری برای رسیدگی به معاملات عقب افتاده مزمن و تأخیر در موارد جدی عواقب قربانیان و شاهدان.”

سخنگوی وزارت دادگستری گفت که وی فن آوری فیلم را افزایش داده ، 36 سالن بلبل دیگر افتتاح کرده ، اولویت های پرونده های فوری را تعیین کرده و 450 میلیون پوند برای “عدالت سریع” سرمایه گذاری کرده است. آنها افزودند: “این در حال حاضر نتیجه می دهد ، پرونده های قضایی دادرسی در حال کاهش است و تعداد پرونده هایی که در ماه گذشته در دادگاه تاج رسیدگی شد به سطح قبل از همه گیری رسید.”