می توانید در مورد … چگونه قفل زبان را خراب کرد به من بگویید دسته گل جاناتان از ناظر

من هستماین رومی است که مردم در طی این محاصره های به ظاهر بی پایان با زبان کار می کردند. هفته گذشته رابرت دیاز برای “مشاهده” به رای گذاشته شدم. و فکر کردم “خرید” می کنم.

و نمی توانید “متخصصانی” را که کلمه “بردار” را پرتاب می کنند ، گویی در المپیک شرکت می کنند. یک سر صحبت در رادیو 4 در زمان ما در دو دقیقه موفق به استفاده از آن شد از آنجا که این برنامه در مورد آفت ژوستینین بود ، به هیچ وجه آلمانی به نظر نمی رسید. سپس “راهنما” وجود دارد. به نکات زیر از پلیس دربی شایر توجه کنید: “در مواردی که افراد دستورالعملهای مربوط به عدم مسافرت به خارج از منطقه خود را نقض می کنند اما قوانین را زیر پا نمی گذارند ، افسران مردم را به پیروی از دستورالعمل ها تشویق می کنند.”

چگونه توضیح می دهیم که دقیقاً قانون چیست؟ در همین پیام ، این نیرو می گوید که کارمندانش “کنجکاو خواهند شد”. مطمئناً ، آنها باید سوالات درستی را بدون اخم بپرسند ، اما دوباره ، این قدرت اخیراً دقیقاً به شهرت نیامده است. من اغلب اسامی را رنجانده ام که به فعل تبدیل می شوند. شما می دانید که این چیست – خارج از سازمان ، دفتر مرکزی ، محل دفن زباله. هفته گذشته ، اما یک نفر آمد که با یک کلاه برافراشته ، آن مقدار را بزند. در برنامه خبری محلی من ، آنها درباره اولین فتح موفق زمستانی K2 ، تیمی از شرپاها به رهبری Nirmal “Nims” Purjay بحث کردند. یا ، همانطور که خواننده اخبار وی توصیف می کند ، “اولین شخصی که به بالای K2 صعود می کند.” این چقدر گروتسک است؟ بازگشت به اردوگاه اصلی این مرد.

فیلمنامه نویس باید به او ملحق شود اکولایزر (می دانم که کمی دیر رسیده ام ، اما سلام). بعد از اینکه دنزل واشنگتن در عرض 30 ثانیه باند هولیگان را اعزام کرد ، پلیس نزدیک می شود ، صحنه را بازرسی می کند و یکی از آنها با احترام می خواند ، “قتل ها از تمام ویژگی های جنگ چمن است.” علائم متمایز؟ بی ارزش

Jonathan Bouquet – ستون نویس ناظر