خودروساز کارگر می گوید در صنعت انگلیس سرمایه گذاری کنید تا به اتومبیل های الکتریکی روی بیاورید

حزب کارگر از دولت خواسته است میلیاردها پوند در صنعت اتومبیل سازی انگلیس سرمایه گذاری کند تا به آن کمک کند تا از بیماری همه گیر ویروس کرونا نجات یابد و انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی را تحت فشار قرار دهد.

انگیزه برای خودروسازان ارائه شده توسط کارگران مقیاسی مشابه حمایت آلمان و فرانسه خواهد داشت که سال گذشته به ترتیب 5 میلیارد یورو (4/4 میلیارد پوند) و 8 میلیارد یورو به خودروسازان خود اختصاص داده اند.

صنعت خودرو سال وحشتناکی را پشت سر گذاشته است و محاصره همه گیر باعث بزرگترین افت سالانه فروش خودرو از زمان جنگ جهانی دوم شده است. در عین حال ، پیش از ممنوعیت فروش اتومبیل های جدید با سوخت های فسیلی در انگلستان در سال 2030 ، خودروسازان باید به هزینه خود برای تغییر تولید به وسایل نقلیه الکتریکی ادامه دهند.

در برنامه کاری ، سرمایه گذاری در یک شارژر برای اتومبیل های برقی و سرمایه گذاری در تأسیسات تولید باتری – معروف به کارخانه های گیگ – و بازیافت وجود دارد. این امر همچنین منجر به خرید اتوبوس هایی با میزان انتشار صفر می شود ، سیاستی که به شدت مورد حمایت تولیدکنندگان انگلیسی است که برای فروش تلاش می کنند.

لوسی پاول ، وزیر تجارت و مصرف کارگر ، به گاردین گفت که اگر اکنون در فناوری وسایل نقلیه الکتریکی سرمایه گذاری کنیم ، انگلیس “یک فرصت رشد” در خارج از اتحادیه اروپا دارد.

بخشهایی مانند اتومبیل سازی و هوا فضا نیز در این اقتصاد جهانی با هم رقابت می کنند. این اقتصاد پان اروپایی است. “پاول گفت:” اگر ما در سطح حمایت و به ویژه سطح محرکی که برای این بخشها پیش می رود ، در آلمان و فرانسه همگام نشویم ، بسیار سریعتر شاهد نابودی این بخش ها خواهیم بود. “

وی گفت ، دولت ترجیح می دهد كه به بازار صنعت بریتانیا كمك نكند و نیروهای بازار را ترجیح می دهد. موسسه فارادی مورد حمایت دولت تخمین می زند که در دو دهه آینده 105000 شغل در انگلیس بدون احداث کارخانه های جدید کنسرت تهدید شود.

مشترک شدن در ایمیل روزانه Business Today

پاول گفت که محرک خودرو “قطعه قابل توجهی” از برنامه بهبود 30 میلیارد پوندی پیشنهاد شده توسط کارگر در ماه نوامبر است ، هرچند او حاضر به توصیف دقیق هزینه این سیاست نیست.

آلمان و فرانسه بخشی از پول خود را برای تولید خودرو از طریق یارانه به اتومبیل های جدید هدایت كردند ، اگرچه آنها به دلیل كمك به شركت هایی كه وضع مالی آنها نسبتاً دست نخورده باقی مانده بود و همچنین برای فروش خودروهای هیبریدی با موتورهای احتراق داخلی با انتقاد روبرو شدند.

برنامه کاری شامل سیاست هایی مانند طرح بازیافت برای کاهش هزینه وسایل نقلیه الکتریکی برای هدایت خریداران نخواهد بود. پاول همچنین گفت كه افزایش تعرفه های سوخت – سیاستی كه مالكیت بنزین و گازوئیل را غیرفعال می كند و همچنین درآمد را افزایش می دهد – بخشی از این طرح نیست.