گرامیداشت یاد و خاطره افسر پلیس که پس از امضای قرارداد Covid-19 | درگذشت ویروس کرونا

ادای احترام به افسران پلیس “کاملاً نترس” و والدین دو کودک که پس از آزمایش مثبت برای Covid-19 جان خود را از دست دادند.

عباسید احمد 40 ساله افسر پلیس پلیس منچستر بزرگ (GMP) در منطقه ترافورد بود.

این بخش گفت که وی بعد از ظهر پنجشنبه در بیمارستان درگذشت که آزمایش مثبتی برای ویروس در ماه دسامبر یافت.

یک افسر معروف به عباس یا آبس در مارس 2017 به GMP پیوست ، اما در طی همه گیری بیماری “برای نظارت بر سلامتی خود” از خط مقدم دور بود ، به جای اینکه از خانه کار کند.

این نیرو گفت که افسران توسط همکاران در پاسخ به استراتفورد به عنوان “بزرگترین برادر در محل کار و بدون کار” و “چنین مرد شگفت انگیزی که هرگز بدون لبخند بر لب دیده نشده است” توصیف شده اند.

عباس الدین احمد به همراه همسرش ربکا.
عباس الدین احمد به همراه همسرش ربکا. عکس: پلیس بزرگ منچستر / PA

ادای احترام دیگر توسط نیروها ، می گوید که او “نام خود را توجیه کرد ، که به معنی” شیر “است – شجاع ، وفادار ، مبارز ، محافظ و کاملاً نترس.

“شکم پرندگان برای همیشه در قلب ما زندگی می کنند.”

بازرس آبید سردار ، رئیس اتحادیه پلیس پلیس GMP ، گفت: “من او را به عنوان یک حامی پلیس ، یک دوست واقعی و یک خانواده خانوادگی توصیف می کنم. عباس دلتنگ هرکسی خواهد شد که او را می شناخت. “

نیل کوک از Ch Insp ، از بخش ترافورد GMP ، گفت که وی “یک عضو بسیار محترم” تیم بود و افزود که کارمند “مشتاقانه منتظر بازگشت و بیرون آمدن به خیابان ها است تا در صورت چنین شرایطی به خدمات جامعه ادامه دهد.” این کار را با خیال راحت انجام دهید ”.

وی افزود: “افکار ما با همسر عباس ربکا و دو فرزند خردسال است که بدیهی است از دست دادن او بسیار ویران شده اند و ما در حال حاضر از همه پشتیبانی آنها برخوردار هستیم.

“دیدن شوک و اندوه همکاران یادآوری وحشتناک اما مناسبی از خطرات این ویروس وحشتناک است و ما همچنان تمام تلاش خود را برای محافظت از مردم و محدود کردن تعداد افرادی که تحت تأثیر چنین عواقب هولناک قرار دارند ، انجام خواهیم داد.”

صفحه Go Go Fund توسط همکاران به یاد افسر و برای تأمین هزینه خانواده وی ایجاد شده است.

در اوایل روز جمعه ، پلیس کلانشهر گزارش داد که یکی از افسرانش پس از آزمایش مثبت روی کوید -19 جان خود را از دست داده است.

رایانه شخصی مایکل وارن ، 37 ساله ، در سال 2005 به مت پیوست و در چهار سال گذشته به عنوان عضو کارکنان گروه پشتیبانی سرزمینی (TSG) خدمت کرده است.

مت گفت ، وارن ، پدر دو فرزند ، آسیب پذیر شناخته شد و از راه دور مشغول حصاركشی از خانه ها بود.

کارنت فایندلی ، کارمند گروه Met ، گفت: «مایک یک پلیس فوق العاده ، اصیل و سخت کوش بود. از دست دادن زندگی در سن 37 سالگی واقعاً قلبی صمیمانه است و من عمیقاً فکر و تسلیت به همه کسانی که او را می شناختند ، به ویژه پدر و مادرش ، پائولین و آلان ، شریک زندگی ویکی و فرزندان دوست داشتنی آنها. “