وزرا از برنامه های ایجاد 500 زندان جدید در انگلستان برای زنان انتقاد کردند | زندان و مشروط

وزیران به دلیل برنامه هایی برای ایجاد 500 شغل جدید برای زنان به عنوان بخشی از پیشنهادات با هدف کاهش تعداد در سیستم عدالت کیفری مورد انتقاد قرار گرفته اند.

وزارت دادگستری گفت که نزدیک به 2 میلیون پوند به 38 سازمانی که برای جلوگیری از زنان در برابر جرم کار می کنند ، مانند دفتر مرکزی Shropshire در Willowdane و Cheshire بدون سو abuse استفاده ، پرداخت خواهد شد.

با این حال ، به عنوان بخشی از پیشنهادات مشابه ، این وزارت اعلام کرد که 500 زندان جدید برای زنان ساخته خواهد شد ، زیرا پیش بینی می شود که برای استخدام 20،000 افسر پلیس تعداد زندان های زنان افزایش یابد.

در حال حاضر حدود 3100 زن در زندان هستند. 500 صندلی اضافی 15 درصد افزایش ، معادل 11000 صندلی برای جمعیت مرد است.

اندرو نلسون ، مدیر مبارزات لیگ هوارد برای اصلاح مجازات ، گفت: “اگر هدف کاهش تعداد زنانی است که وارد سیستم عدالت کیفری می شوند ، گزارش امروز نشان می دهد که وزرا از انتهای اشتباه تلسکوپ به موضوع نگاه می کنند.

“سرمایه گذاری تبلیغاتی در مجموع 2 میلیون پوند در خدمات عمومی با این واقعیت جبران می شود که پول در 500 مکان جدید برای زنان سرمایه گذاری شده است ، که تنها در مدت یک سال بیش از 10 برابر هزینه ارائه شده به کسانی که قبل از این به زنان آسیب پذیر کمک می کنند ، هزینه خواهد داشت. بیش از هر زمان دیگر به ولایت پذیری دست پیدا کنند

وزارت دادگستری گفت که مکان های جدید در زندان های موجود ساخته می شود ، شامل دوش در سلول و امکان بازداشت زنان بیشتر در فضای باز است.

بخش گفت: “برخی از مکان های جدید همچنین به زنان اجازه می دهد شبانه با فرزندان خود به کودکان بروند و برای زندگی در خانه آماده شوند”.

در ژوئیه 2018 ، وزارت دادگستری استراتژی ای را برای زنان بزهکار منتشر کرد که هدف اصلی آن “کاهش تعداد زنان در زندان ها ، با بازداشت بازداشت کمتر مجرمان برای مدت کوتاه” بود.

این استراتژی تشخیص داد که این آسیب پذیری می تواند باعث رفتارهای توهین آمیز شود ، و این “به ویژه برای مجرمان زن” مشهود است.

امیلی اویسون ، مسئول اصلاحات زندان زندان ، گفت: “کاهش تعداد زنان زندان قسمت عمده ای از استراتژی مجرمین دولت است.

وی افزود: “حتی افزایش موقت تعداد زنان زندانی نیز نشانه عدم موفقیت است. به جای برنامه ریزی برای رشد ، دولت باید تلاش های خود را دو برابر کند تا زنان را به محکومیت های کوتاه بی هدف از زندان باز دارد. “

متوسط ​​هزینه سالانه هر مکان در زندان های زنان در سال های 2019-2020 از 45565 پوند تا 55،411 پوند متغیر بود.