خودخواهی سرسام آور لاله شاید هنوز جلب توجه نکرده باشد

[ad_1]

لاله یک “جاذبه فرهنگی و گردشگری” 305 متری است که در شهر لندن ارائه می شود. توسط فاستر و شرکا برای گروه J Safra طراحی شده است ، پنج متر از Gherkin فاصله دارد ، همچنین توسط Foster طراحی شده و متعلق به Safra است.

بر خلاف برج های دیگر شهر ، هدف “لاله” – به حداکثر رساندن متر مربع مجاز و ایجاد رستوران ها ، بارها ، گالری ها و “کلاس های درس در آسمان” ، همه در یک جوانه شیشه ای در بالای یک ساقه بلند بتونی قرار گرفته است. همچنین می توان حدس زد که این پروژه برای تغذیه منافع زعفران و لرد فاستر عمل می كند ، زیرا مزیتی را در افقی كه گریكین ها با از دست دادن در اطراف آسمان خراش های بزرگ از دست داده اند ، باز می گرداند.

در حال حاضر یک تحقیق عمومی در حال انجام است تا توصیه کند آیا به تولیپ اجازه برنامه ریزی داده می شود یا خیر ، این بدان معناست که موارد موافق و مخالف متنوعی در حال انجام است.

در میان آنها نظریه فرسوده و به ندرت آزمایش شده وجود دارد که در میان مروج اشیای بزرگ براق بسیار مشهور است و این افزایش جادویی اعتماد به نفس در شهری است که توسط شهر شکسته شده است. از آنجا که آینده گرایی منسوخ شده آن چیزی بیش از تخیلات یک دیکتاتور جهان سوم را به یاد نمی آورد و از آنجا که نسخه کوچکتری از برج 356 متری Colombo Lotus در سریلانکا است ، بیشتر به عنوان اقدامی غیرقابل قبول در جلب توجه اتفاق می افتد.

اگر Bury Street Properties ، شرکتی که Safras از طریق آن وب سایت لاله ها را از طریق آن تأمین می کند ، در لوکزامبورگ ثبت نام نکرد ، می توانست به یک اعتماد بزرگتر در لندن تبدیل شود.

gfghghgh

خبر خوب برای علاقه مندان به ورزش در انگلیس: اکنون جمعیت 4000 نفری در سطح 1 مجاز است. خبر خوب کمتر: فقط کورن وال ، جزیره دریایی و جزیره وایت در سطح 1 هستند که تا آنجا که من می دانم اغلب در مسابقات ورزشی چنین چهره هایی را نشان نمی دهد. یک رگاتای Cause وجود دارد ، اما فقط در ماه اوت است. بنابراین ، جفت Liskeard Athletic FC و Brading Town FC هواداران شایسته خود را توسعه می دهند.

قهرمان جدید میشیگان

برای رأی دهندگان آمریکایی مانند من ، عدم تمایل ترامپ به تسلیم هدیه ای است که وی همچنان به او می دهد. دوشنبه گذشته ، وقتی امکان پخش جلسه 3 ساعته شورای ایالتی میشیگان ، که در برخی اتاق های دیوان سالاری رایج برگزار شد – سقف کاذب ، لامپ های فلورسنت ، کانال های تهویه هوا ، چندین عکس از دشت ها و سواحل میشیگان ، تقریباً شوک غیرقابل تحملی داشت. شرکت کنندگان ماسک داشتند و توسط صفحه نمایش از یکدیگر جدا شدند. صدها شهروند نگران برای سخنرانی از طریق زوم صف کشیده بودند. هدف از این دیدار مشاهده پیروزی آشکار جو بایدن در این ایالت بود.

این یک لحظه اساسی در تاریخ بود ، اینکه بگوییم آینده دموکراسی در معرض خطر است فقط یک اغراق کوچک بود. مد مد ترامپ ، از زمانی که جوانی در شهر نیویورک بود ، مقامات رده میانی را مسخره و مجبور به انجام خدمات به ظاهر غیر قابل قبول و غیرممکن به او کرده است. این قصد آشکار وی پس از انتخابات بود و به سختی ، چون اقدام به کودتا شد ، روش وی در گذشته م workedثر بود.

اما پس از آن قهرمان قبلاً ناشناخته ، وكیل و معاون رئیس جمهور ، آرون ون لانگولده ، پا به عرصه قدم گذاشت و به وظیفه خود عمل كرد – رأی دادن به گواهینامه ، كه انگیزه احتمالی وی و سایر مناطق را متوقف كرد. تسلیم فشار رئیس جمهور شود.

این مانند تماشای نبرد ترموپیل در زمان واقعی بود. تقریبا.

• روآن مور منتقد معماری ستون نویسان است

[ad_2]