کیت درباره تأثیر والدین بر تنهایی والدین هشدار می دهد اخبار انگلستان

[ad_1]

بر اساس تحقیقات ، تنهایی والدین در طی شیوع ویروس کرونا به طرز چشمگیری افزایش یافته و خانواده هایی که در محروم ترین جوامع زندگی می کنند بیشترین آسیب را می بینند.

بیش از نیم میلیون نفر در پنج س importantال مهم بنیاد سلطنتی برای بررسی کودکان زیر پنج سال شرکت کردند که توسط ایپساس موری انجام شد و بیشترین پاسخ عمومی را به نظرسنجی از این نوع برانگیخت. این نظرسنجی اساس سخنرانی دوشس کمبریج در روز جمعه در تالار گفتگوی آنلاین بنیاد سلطنتی بود که به عنوان یک درخواست جذاب و شخصی مورد توجه قرار گرفت.

کیت گفت: “علوم نشان می دهد که سالهای اول زندگی برای سلامتی و شادی آینده بیش از هر دوره دیگری در زندگی ما مهم است. تقریبا 40٪ از فرزندان ما با سطح رشد پایین تر و هزینه های اجتماعی بعدی برای تحصیل به مدرسه می روند. مداخلات بیش از 17 میلیارد پوند در سال تخمین زده می شود.

“بنابراین سالهای اول فقط نحوه تربیت فرزندان نیستیم. در حقیقت ، آنها مربوط به نحوه آموزش نسل بعدی بزرگسالان هستند. آنها درباره جامعه ای هستند که ما خواهیم شد. “

به گفته وی ، نتایج این گزارش س ofالات زیادی را به وجود می آورد: از نحوه مقابله با تنهایی والدین ، ​​تا چگونگی آگاهی از اهمیت سالهای اول ، پس از مطالعه نشان داد که فقط اقلیت مردم اهمیت آن را درک می کنند.

وی افزود: “ما باید همه تلاش خود را برای حل این مشکلات و افزایش اهمیت سالهای اول انجام دهیم تا در کنار هم بتوانیم جامعه در حال توسعه تری را بسازیم. زیرا من معتقدم که سالهای اول باید با بقیه مشکلات بزرگ اجتماعی و فرصتهای زمان ما مطابقت داشته باشد.”

این سخنرانی به عنوان یک نقطه عطف مهم برای دوشس تلقی می شد. کاخ کنزینگتون گفت که این تمرکز آینده او را بر رشد کودک در اوایل دوران کودکی شکل می دهد و سال آینده کیت قصد دارد اهمیت دوران کودکی را افزایش دهد.

این مطالعه نشان داد که بیماری همه گیر Covid-19 به طور چشمگیری باعث افزایش تنهایی والدین می شود: 38٪ قبل از بحران تنهایی را تجربه کرده اند و 63٪ – تقریباً دو سوم – پس از بلوک اول و جهش 25٪.


وی همچنین تأکید کرد که تجربه های مختلف در طول محاصره برای محروم ترین جوامع چگونه است. تنها بودن برای والدین در مکان های ضعیف بیشتر دیده می شود: 13٪ اغلب یا همیشه احساس تنهایی می کنند – تقریباً سه برابر بیشتر از 5٪ در مناطق کم برخوردار.

این گزارش دریافت که اگرچه 98٪ از پاسخ دهندگان معتقد بودند که والدین برای یادگیری مادام العمر مهم است ، اما تنها 24٪ معتقدند که بارداری قبل از پنج سالگی مهمترین دوره برای سلامتی و سلامتی است. خوشبختی در بزرگسالی.


نیل لیچ ، مدیر اجرایی خیریه Alliance of the Ears Years ، آن را “نگران کننده توصیف کرد ، البته تعجب آور نیست” ، بنابراین تعداد کمی از مردم می دانند که بارداری قبل از پنج سالگی زمان بسیار مهمی بود. وی گفت: “اغلب اوقات ، آموزش و پرورش به عنوان چیزی كه از دروازه های مدرسه شروع می شود ، تلقی می شوند.”

“در زمانی که بسیاری از والدین کودکان خردسال از منابع معمول مراقبت جدا شده اند و فقط می توانند حمایت محدودی از خانواده و دوستان خود داشته باشند ، بسیار مهم است که دولت ارزش سالهای اولیه را تشخیص داده و خدمات حیاتی ارائه دهد. کسانی که چنین پشتیبانی مهمی از والدین و خانواده ها در سراسر کشور انجام می دهند ، می توانند به این کار ادامه دهند. ”

این گزارش نتیجه گرفت که در سالهای اولیه جامعه به عنوان یک کل باید حمایت بیشتری از والدین و خانواده ها داشته باشد ، کارهای بیشتری برای ارتقا importance اهمیت آن و حفظ موثرتر شبکه ها برای بهبود سلامت روان والدین انجام شده است.

[ad_2]