خلاصه مارپیچی: فصل 8 ، سریال و سری هشتم – در وهله اول خانواده تلویزیون

هشدار Spoiler: این خلاصه ای از افرادی است که Spiral را در BBC تماشا می کنند. ادامه مطلب را نخوانید مگر اینکه قسمت های هشتم ، هفتم و هشتم را تماشا کرده باشید.

لباسشویی قتل

چهره غیرقابل قبول اما به نوعی جادویی سرقت بی رحمانه تلفن بازگشت. پولیش Sauliman به این معنی است که اسرائیل شاهدان سکولار خود را داشته است ، و – اکنون که آنها می دانند گیل در پوشش باند سیسکو کار می کند – همه چیز گیج کننده تر است. آنها که فکر می کنند تیتی امین را کشته است ، تصمیم می گیرند که او را دنبال کنند تا وقتی که برای گرفتن DNA اش مرتکب جرمی شود. ساده دل به سرعت در حال انجام وظیفه است ، و در اتاق بیلیارد مبارزه می کند – اما ، مثل همیشه ، یک چیز جالب وجود دارد. گیل سوار بر کراش می شود و دستگیر می شود. این باند خوشحال است که اظهارات را جعل می کند – حتی بکریشه موافقت می کند تا او را از خط آتش دور نگه دارد – اما همه بی فایده به محض این که لوسی حس براندازی را پیدا کند. او بخاطر گمراه کردنش بکريچه را خشمگين مي کند و بلافاصله دستوري را به ژيل صادر مي کند. به برخی توضیحات نیاز دارد – و او به نظر نمی رسد که حال و هوای گوش دادن داشته باشد.

وقتی پادشاه مغازه تلفن Barbe خانواده اش را تهدید می کند ، علی نیز در “مادیان” قرار دارد که استراتژی او با بلال توسعه یافته است. این کار علی را به دم مستی می فرستد ، که در پایان با شکستن او با ماشین پلیس به یک ماشین پارک شده پایان می یابد. او لورا را صدا می کند ، که بلافاصله به حالت فیکس شدن می رود. او برای مشت و تجمع خدمه اش در اطراف او ، و همچنین برای گیل ، تجمع می کند. با هر آنچه که می آید ، آنها به چنین همبستگی احتیاج دارند.

لورل

بیشتر به لورل احتیاج دارند. پس از مشکلات اخیر او با علی و گیل ، تظاهرات قدرتمندی از حیات او نشان داده شد. وقتی او می نشیند و با گیل صادق است ، حساسیت ، تفاهم و فرصتی برای کمک واقعی به او وجود دارد. با نگاه کردن به او در شب سرقت و تخریب سالن در استخر ، وقتی دوباره خود را به پشت می بیند احساس خوبی می شود. سپس ، وقتی علی از خط خارج می شود و سوار یک وسیله نقلیه ثابت می شود ، لورا به سمت او می رود. او با یک والس به صحنه جنایت می رود ، با اولد بیل کارها را برطرف می کند ، پسر را برمی دارد و با خیال راحت او را به پایگاه باز می گرداند. CID امسال واقعا این کار را پشت سر گذاشت ، اما بالاخره به نظر می رسد که مامان برگشته است.

ژیل (تیری گدار) و لورل (کارولینا پروست).
باید وجود داشت … گیل (تیری گدار) و لور (کارولینا پروست). عکس: کارولینا دوبوئیس / بی بی سی / سون و لومیر / کانال +

ژوزفین

حتی گاهی اوقات افراد بزرگ باید مجبور به تفویض اختیار شوند. تصمیم ژوزفین برای قرار دادن ادلمن در پرونده لولا وقتی باستیان را مجبور به اعتراف درجا می کند بهانه ای بلند پیدا می کند. این عملکردی است که ادلمن را متوقف می کند – خود ژوزفین نمی توانست بهتر از این باشد. اما وقتی لولا روشن می کند که از ژوزفین دور خواهد شد ، یک پیروزی تلخ و شیرین احساس می شود. “چرا ما همیشه آنچه را که نمی توانیم داشته باشیم می خواهیم؟” جوزفین از ادلمان می پرسد. او به او نگاه می کند ، همه “در مورد آن به من بگو.”

لازم است توجه را منحرف کنید. شاید رحمت برای کاتالونیا برای فرستادن برادر سلیمان یوسف به کشور بتواند مقوی شود؟ بله ، این یک سفر رفت و برگشت 1300 مایلی است که همه فرصت برای پایان دادن به زندگی حرفه ای و بازگرداندن او به زندان را دارد ، اما اگر سلیمان از ضرب و شتم یک غیرنظامی دیگر دست بکشد ، ساکنان باربه نفس راحتی می کشند. او به طرز ماهرانه ای با دیکنسیان بی خانمان ، کامیونداران ناشیانه و افسران گمرک دمدمی مذاکره می کند تا کار خود را با موفقیت استخراج کند. او برای قاچاق ثبت شده است ، اما اینها فقط برخی از سیگارهای دمدمی مزاجی است که خریداری شده است. بار انسانی وی از بازرسی سالم سالم ماند.

سلیمان یکی از طرفداران بزرگ ماندن در کنار ژوزفین است. او به شما اجازه می دهد وقت خود را در خارج از مدرسه ، قاچاق تنباکو ، شرکت در قاچاقچیان کوچک بگذرانید – او جالبترین خاله تاریخ است.

او زندگی می کرد

گیل مجدداً ثابت کرد که او یک دندانه دار ضروری در دستگاه جنایتکار سیسکو است. او وانمود می کند که یک افسر پلیس است (چیزی که در آن تمرینات زیادی داشت) و می تواند یک اتاق الزایی مجاور را در هتل خود بدست آورد و اطلاعات بسیار ارزشمندی را برای عملیاتی که برنامه ریزی می کنند فراهم کند. او همچنین یک کلکسیونر اسلحه را پیدا می کند و از او مراقبت می کند ، که بعداً آنها را سرقت می کنند. با قرار گرفتن 15 کیلوگرم کوکاکولا روی میز برای معامله با مواد مخدر ، برامونت از ایجاد یک قلاده بزرگ برای گروه جنایتکار هیجان زده است. اما دقیقاً همانطور که گیل برای یک کارمند ماه به عنوان یک پله سنگ به نظر می رسد ، در نتیجه قدم زدن در محل تخلیه تیتی هر دو دستگیر می شوند. گیلوف با بازگشت به سلول زندان که با لغو مشروطیت روبرو است ، بار دیگر در انتخاب زندگی و چهره خود – در مطالعه ای که استعفا داد – تجدید نظر می کند.

یادداشت ها و مشاهدات

  • به تازگی بین تام و علی تنش ایجاد شده است ، اما وقتی او را خاموش و خجالت دیده ، تام برای برادرش روشن می کند که او به همراه سایر اعضای تیم در کنار او است. بله ، آنها با هم مشاجره می کنند اما خانواده حرف اول را می زند.

  • با بیان این که به نظر می رسد بلال پسر خانواده پرورشی است که تیتی با آن بزرگ شده است. این نزدیکی آنها و همچنین دلیل عدم حضور سیسکو برای تحویل پزشکی قانونی جنایی خود را توضیح می دهد.

  • هیچ چیز محکمی در مورد ترور داروون وجود ندارد ، اما به نظر می رسد توپ کالیبر 11.43 که احمد ذکر کرده است ممکن است مربوط به ترور باشد. اگر گیل دو مورد سرقت مواد مخدر را متوقف کند و قتل ، من آن را صدا می کنم – او نشان خود را پس می گیرد.

  • اما با گیل صحبت می کند تا احمد را متقاعد کند که آنها موضوع هستند. این غیرضروری است ، اما نامطلوب نیست. شاید این پایان خوش او باشد؟

آیا گیل می تواند نیش را از بین ببرد؟ آیا جوزفین فقط باید سلیمان را بپذیرد؟ پیش بینی شما از فینال سریال چیست؟؟ در زیر کلمه خود را بگویید.