گرانت شپس در مورد شیوع گسترده Kovid در DVLA | خشمگین است اخبار جهان

وزرا به دلیل عدم محافظت از کارگران در برابر Covid-19 خود را در مرکز یک اختلاف انفجاری می بینند نظاره گر نشان می دهد که بزرگترین شیوع ویروس در محل کار در یک سازمان دولتی بالاتر رخ داده است.

بیش از 500 مورد در دفاتر آژانس صدور مجوز راننده و وسایل نقلیه در سوانزی گزارش شده است ، جایی که کارمندان می گویند افراد با علائم تشویق می شوند که به کار خود برگردند ، در حالی که کارگران آسیب پذیر از دسترسی به خانه هایشان محروم هستند.

این افشاگری ، گرانت شپس ، وزیر حمل و نقل را تحت فشار قرار می دهد تا توضیح دهد که چگونه ممکن است چنین شیوع در آژانس رخ دهد ، جایی که سخت ترین قوانین عملیاتی باید اعمال شود.

شکایتی که توسط تیم نظارت بر شیوع بهداشت ولز دریافت شده است ، ادعا می کند که از کارگران DVLA خواسته شده است برنامه های خود را برای بررسی و تأیید غیرفعال کنند ، “به طوری که تلفن هایشان پینگ نشود.

همچنین بیان می کند که غیبت مربوط به پوست در برگهای مرخصی کارگران ثبت می شود و هر چیزی در عرض 10 روز باعث اخطار می شود.

از حدود 1800 کارمند خواسته می شود تا برای پردازش درخواست های گواهینامه رانندگی و بازیابی مالیات وسیله نقلیه به DVLA مراجعه کنند ، اگرچه از سپتامبر 535 مورد Covid رخ داده است – بیشترین آلودگی های مربوط به یک کارفرما در منطقه محلی.

DVLA تأکید کرد که امنیت در اولویت است: “کارکنانی که به آنها اجازه می دهند از خانه کار کنند ، مطابق با توصیه های فعلی دولت این کار را انجام می دهند و همیشه آنها را رعایت می کنند. برخی از افراد عملیاتی باید در دفتری باشند که نقش آنها به این معنی است که آنها نمی توانند از خانه کار کنند. “

دپارتمان حمل و نقل اظهار داشت که به “فرآیندهای سختگیرانه” موجود در DVLA اطمینان دارد. در اولین تعطیلی ملی ، فقط 250 کارگر در محل مورد نیاز بودند.

شرکت Dangers ، یک شبکه ایمنی در محل کار است که شیوع بیماری را کنترل می کند ، می گوید شرم آور است که دولت مسئول بزرگترین شیوع ویروس کرونا در انگلیس است.

“کاملاً تکان دهنده این واقعیت است که DVLA بزرگترین شیوع بیماری را در محل کار کنترل می کند. این کارگران مجبور بودند بدون مراجعه به دفاتر از راه دور کار کنند. جانت نیوشام از این شرکت گفت: “آنها در معرض خطر مرگ و وخامت طولانی مدت در سلامتی قرار دارند – و شیوع آن هنوز هم ادامه دارد.” اقدامات DVLA همچنین می تواند باعث گسترش ویروس در سوانزی شود.

اتحادیه خدمات عمومی و تجاری ، که نمایندگان کارکنان DVLA است ، گفت که بسیاری از کارگران از ورود به سه دفتر آژانس در شهر ترسیده اند. دبیرکل اتحادیه مارک سرووتکا از Shaps خواست تا مداخله کند.

وی گفت: “این یک رسوایی است که DVLA بیشتر برای کاهش تعداد کار نمی کند.” وزیران باید مداخله کرده و اطمینان حاصل کنند که DVLA تمام تلاش خود را انجام می دهد تا کارکنان بتوانند از خانه کار کنند و خدمات غیر انتقادی را به طور موقت متوقف کنند. » درست قبل از شروع شیوع DVLA در ماه سپتامبر ، شپس کارگران را تشویق کرد که به ادارات برگردند و اصرار داشت که “بازگشت به کار در حال حاضر امن است”.

ژیان هیوز ، که در ستاد 16 طبقه DVLA کار می کند ، گفت که بیشتر مردم می خواهند از خانه کار کنند. “همه ما نگران هستیم. همه ما می ترسیم ، “او گفت. “بسیاری از افراد بیمار هستند. ما در بیمارستان کارمند داریم. ما فقط منتظر مرگ اول هستیم. خیلی بد است. “

هیوز که خواست از نام واقعی خود استفاده نکند زیرا از عواقب ناشی از آن ترس داشت ، گفت که در هر طبقه ساختمان حدود 120 نفر بودند. “فقط دو توالت در هر طبقه وجود دارد: خانم ها و آقایان. در هر طبقه چهار آشپزخانه نیز وجود دارد. همه تیم ها با یکدیگر مشترک هستند – این خطر بالایی است. ” “اکنون در هر طبقه موارد وجود دارد.”

ابعاد انفجار مردم را نسبت به کارمندان DVLA که گاه برای شروع کار از جنوب ولز مجبور به سه سواری از چهار اتوبوس هستند ، احتیاط کرده است. هیوز گفت: “اگر كارمندان DVLA در آنجا باشند مردم به فروشگاه های محلی نخواهند رفت ، زیرا آنها می ترسند این فروشگاه را با ما بگیرند.” کارگران همچنین مجبور می شوند از خانواده های بزرگ خود دور باشند. هیوز گفت: “من خانواده ای دارم که نمی توانم از آنجا دیدار کنم زیرا در DVLA کار می کنم.”

بسیاری از کارمندان از استرس رنج می برند و بسیاری از آنها در صورت عدم بازگشت از ترس شغل خود می ترسند. وی افزود: “رنج و استرس شدید بسیار زیاد است.” “اما آنها می دانند که اخطار خواهند گرفت زیرا مدت زیادی است که در این کشورها حضور ندارند.”

مرکز تماس DVLA ، که صدها کارگر روزانه با هزاران تماس راننده برخورد می کنند ، به شدت تحت تأثیر این اپیدمی قرار گرفته و حدود 160 مورد شناسایی شده است.

جیم لوئیس – همچنین یک نام مستعار – گفت که ویروس پس از ظهور اولین موارد بیماری در ماه سپتامبر به مرکز نفوذ کرده است. وی گفت: “همه چیز از منطقه من شروع شد.” “این فقط مانند آتش سوزی گسترش یافت. بارها نتیجه مثبت داد. بیشتر از آنکه حساب کنم. “

لوئیس ، که مجبور شد 6 بار خود را منزوی کند ، گفت که کارکنان مرکز تماس نمی توانند ماسک بزنند و نزدیک یکدیگر نشسته اند. وی گفت: “ما در کنار هم نشسته ایم و یک متر از هم فاصله داریم.” “آنها می گویند که قانون” دو متر فقط در صورت رو در رو است. “

نتایج اولیه نظرسنجی بیش از 700 نفر از کارمندان Swansea DVLA توسط پروفسور فیل تیلور از دانشگاه استراتکلاید نشان می دهد که تقریبا 70 درصد از کسانی که در مقابل آنها نشسته اند کمتر از دو متر و از همکاران نشسته کمی بیش از 20 درصد فاصله دارند. در کنار آنها

بسیاری از کارگران از حومه سوانزی به دفاتر مراجعه می کنند. تونی آنتونیازی ، نماینده گاور ، گفت که گزارش های مربوط به کارمندان ناامید DVLA او را تحت فشار قرار داده است. وی گفت: “من توسط افرادی بمباران می شوم که به من می گویند چقدر افتضاح است.” “اما فرهنگ ترس وجود دارد. مردم می ترسند که صریح صحبت کنند. “

وی افزود که سیستم IT DVLA چنان منسوخ شده است که افراد نمی توانند از خانه کار کنند. وی گفت: “این سیستم باستانی است.” “کمبود سرمایه گذاری توسط دولت باعث ایجاد این مشکل شده است.”

این شیوع می تواند منجر به افزایش عفونت در منطقه خلیج سوانزی شود ، جایی که بیش از 26000 مورد و 828 مورد مرگ Covid در طی همه گیری گزارش شده است. آنتونیازی گفت: “DVLA یک کارفرمای انبوه است و سوانزی از نظر جمعیت بسیار زیاد است.” “این یک عامل مهم در گسترش Covid است.”

Zion Lingard ، رئیس دفتر کنترل شیوع در ولز ، گفت که ویروس از طریق تماس نزدیک بیش از هر عامل دیگری گسترش می یابد. وی گفت: “بزرگترین خطری كه متوجه شده ایم صمیمیت است ، افراد بسیار نزدیك.” “جایی که ما خوشه داریم [of cases]، در گروههای کاملاً مشخصی قرار دارد. جلسات آموزشی در اینجا برگزار می شد ، جایی که کسی مجبور به بازی در یک نقش شود یا در یک گروه دور میز. آنگلسی ، جایی که در ماه ژوئن مقامات بهداشت ولزی 217 مورد را پیدا کردند.