یورگن کلوپ معتقد است لیورپول می تواند باخت برنلی را به یک نقطه عطف تبدیل کند | فوتبال

یورگن کلوپ توصیف شکست شوک لیورپول مقابل برنلی در روز پنجشنبه به عنوان “ضربه ای به چهره” ، آن را “سطح بسیار پایینی” خواند اما معتقد است تیمش ممکن است همان چیزی باشد که باید متوقف شود. که تهدید می کند فصل آنها را به هم بزند.

لیورپول پس از شکست 1-0 که برای اولین بار موفق به کسب امتیاز نشد چهارم و شش امتیاز از رهبر منچستر یونایتد عقب است – که آنها روز یکشنبه در دور چهارم جام حذفی با آن روبرو شدند. بازی لیگ در آنفیلد در 1369 روز و آنها در پنجمین بازی متوالی در لیگ موفق به ثبت پیروزی نشدند. در آن دوره ، قهرمانان یک بار گلزنی کردند و نه چهار بازی متوالی خارج از خانه.

بنابراین جای تعجب نیست که کلوپ سعی نمی کند بفهمد بازیکنانش چقدر بد عمل می کنند – از جمله توصیف صحبت هایی که عنوان را بیهوده نگه می دارند – اما او پیشرفت آنها را زودتر و دیرتر پشتیبانی کرد ، بخشی از این اعتماد به دلیل او استعداد و خلق و خوی آنها را دارد ، تا حدی به این دلیل که او شکست های روز پنجشنبه را چنان بد می داند که به عنوان زنگ بیداری عمل می کند.

وی گفت: “ما این بازی را از دست دادیم و امتیاز خیلی پایینی بود و گاهی اوقات برای تغییر همه چیز به یک امتیاز خیلی پایین احتیاج دارید.” “اگر در یک بازی بد پیروز می شدیم ، به نحوی با نتیجه 1: 0 ، جهان می گفت ،” خوب ، این نوع فوتبالی است که آنها معمولاً بازی نمی کنند ، اما آنها به نتیجه درست برمی گردند ، اما در طولانی مدت اینطور نیست کمکی نکرد [What happened against Burnley] اگر از آن استفاده کنیم می تواند کمک واقعی باشد.

“اگر توفیقی دارید که ما به دست آورده ایم ، برای ادامه دقیقاً در همان سطح دو جهت وجود دارد – دشوار. دیگری کمی کوچکتر می شود. در این مرحله احساس خیلی کمتری دارد و این چیزی است که ما باید تغییر دهیم.

“ما آماده جنگ هستیم ، آماده جنگ هستیم. در مورد گروه شک ندارم. آنها افراد درخشان و شخصیت های درخشان هستند. همه آنها هستند. “

اولین فرصت لیورپول برای نشان دادن واکنش مثبت به شکست برنلی یکشنبه بعد از ظهر در اولدترافورد رخ می دهد ، در تنها رقابت لیورپول نتوانست به فینال برسد زیرا بیش از 5 سال قبل کلوپ بر آنها حاکم بود. بنابراین شاید تعجب آور نباشد که میهمانان در مقابل رقبای تلخ خود کاملاً نیرو می گیرند و مدیر تایید می کند که محمد صلاح مطمئناً با ماندن روی نیمکت نیمکت هفته کار خود را شروع می کند.

کلوپ همچنین اصرار داشت که مصری حواس او را پرت نکرده است ، به دنبال مصاحبه اخیر او با TV2 نروژی که در آن مبهم در مورد آینده طولانی مدت خود صحبت کرد ، و پس از مصاحبه ای که او قبل از کریسمس با روزنامه اسپانیایی AS انجام داد ، در که او از “بارسلونا” و “رئال” ابراز تحسین کرد.

“این در فوتبال طبیعی است – ما بیرون نمی رویم و درباره چیزهایی که برای ما مهم هستند صحبت نمی کنیم. کلوپ گفت: از ما س questionsالاتی پرسیده می شود و ما به آنها پاسخ می دهیم و این پایان ماجرا است. “نه ، این باعث حواس پرتی ما نخواهد شد.”