خشم به عنوان لایحه زیست محیطی مورد انتظار انگلیس برای سومین بار به تأخیر افتاد | محیط

دولت یک لایحه طولانی مدت زیست محیطی را که بزرگترین شوک به مقررات سبز در دهه های گذشته است ، اصلاح قوانین از زمان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به تعویق انداخت ، شرکت کنندگان در این کمپین را عصبانی کرد که گفتند این امر به آلودگی هوا و کیفیت آب آسیب می رساند ، و سایر موارد.

وزرا گفتند که این تاخیر ، که به معنای تصویب لایحه شاخص است تا پاییز ، ضروری است زیرا مبارزه با بحران Covid-19 زمان پارلمان را برای بحث و گفتگو کم می کند. تلاش برای ادامه برنامه اصلی خطر سقوط لایحه و بازگشت آن به قسمت پروسه پارلمان را دارد.

ربکا پو ، وزیر محیط زیست ، غذا و امور روستایی گفت: “ما کاملاً به لایحه زیست محیطی به عنوان بخشی اصلی از بیانیه دولت برای ایجاد بلند پروازانه ترین برنامه زیست محیطی در هر کشور روی زمین متعهد هستیم. به تعویق انداختن لایحه به جلسه بعدی [of parliament] به هیچ وجه از اهداف ما برای محیط زیست نمی کاهد. “

وی قول داد که کار بر روی این لایحه ادامه خواهد یافت ، از جمله ایجاد دفتر محیط زیست ، ناظر بریتانیا ، که به گفته همزنان ، در لایحه فعلی به اندازه کافی مستقل و قدرتمند نخواهد بود.

شرکت کنندگان در این کمپین اظهار داشتند که این سومین بار است که این لایحه که کار بر روی آن در جولای 2018 آغاز شد ، به شدت به تأخیر می افتد.

ربکا نیوز ، رئیس سیاست Greenpeace انگلیس ، گفت: “دولت بارها و بارها به ما گفته است که” اقدام فوری “برای بازگرداندن طبیعت لازم است ،” دوباره ساخته خواهد شد “و ما توانایی” تخفیف “و تأخیر را نداریم. این کار با به تأخیر انداختن مهمترین بخش قانون محیط زیست برای دهه ها انجام می شود؟ “

گروه های سبز هشدار داده اند که این تاخیر می تواند به اعتبار انگلیس در اجلاس های مهم بین المللی زیست محیطی در سال جاری آسیب برساند ، از جمله اجلاس تنوع زیستی و اجلاس آب و هوای Cop26 سازمان ملل متحد که در نوامبر سال جاری در گلاسگو برگزار می شود.

روت چمبرز از گرینر انگلیس گفت: “دولت انگلیس به طور مداوم رهبری محیط زیست را اعلام کرده است ، اما پس از چهار سال تأخیر هنوز قوانین مهمی برای بازگرداندن طبیعت و مبارزه با تغییرات آب و هوایی نداریم. اکنون وزرا برای بهبود وضعیت خود باید از این زمان اضافی استفاده کنند قصد دارد قوانین سبز را اجرا کند. “

این لایحه چارچوبی را تعیین می کند که وزرا می توانند چالش های جدیدی را در مورد موضوعات حیاتی مانند آلودگی هوا و کیفیت آب ، پسماندها ، استفاده از منابع و تنوع زیستی تعیین کنند ، که قبلاً با بخشنامه های اتحادیه اروپا تنظیم شده بود.

اما در این لایحه ، به نظر می رسد که این اهداف بلند مدت خواهد بود ، خطراتی را برای تلاش برای کاهش آلودگی به همراه خواهد داشت ، و شرکت کنندگان شرکت و بسیاری از مشاغل می خواهند اهداف کوتاه مدت قانونی را الزام آور ببینند که مطابقت با استانداردهای بالا و اقدامات آلودگی را در چند سال آینده

این لایحه همچنین شامل تدابیری برای اطمینان از این است كه مصرف كنندگان در انگلیس از طریق مقررات جدید با هدف جلوگیری از واردات كالا به انگلیس از مناطق جنگل های قطع شده غیرقانونی ، دیگر به تخریب جنگل های بزرگ خارج از كشور كمك نمی كنند. مشاغل انگلستان باید نشان دهند كه محصولاتی كه تولید می كنند می تواند از گروه های در معرض خطر باشد – چوب ، بلغور سویا ، روغن نخل ، گوشت گاو ، چرم و سایر کالاهای اصلی – از زنجیره های تأمین عاری از جنگل زدایی حاصل می شود. مجازات نقض قوانین مجازات جریمه نقدی است.

مبارزان می خواهند در این لایحه یک تاریخ هدف مشخص شود که در آن باید جنگل زدایی از همه زنجیره های تأمین انگلیس ریشه کن شود.

کیت نورگروو ، مدیرعامل WWF Advocacy and Campaigns ، گفت: “طبیعت در شرایط سقوط آزاد است و آب و هوای ما در بحران است. حفاظت و بازیابی جنگل های ارزشمند مانند آمازون برای رسیدگی به این وضعیت اضطراری جهانی بسیار مهم است … فدراسیون جهانی جهانی از رهبران ما خواسته است تا با تصویب یک کار قانونی جدید برای ایجاد زنجیره های تأمین ورود به سیستم در انگلیس ، لایحه زیست محیطی را بهبود بخشند. سال فقط در این صورت است که می توانیم سر خود را به عنوان استاد جهانی بالا نگه داریم [Cop26] کنفرانس آب و هوا در گلاسگو در اواخر سال جاری “.

این لایحه همچنین شامل تدابیری برای بهبود فضای بریتانیا است که شرکت کنندگان در این کمپین می خواهند در آینده تقویت شوند. هری بوول ، مدیر بخش ملی اعتماد و سرزمین و طبیعت ، گفت كه پیشنهاد وزرا برای محافظت از 30٪ از اراضی انگلیس برای طبیعت تا سال 2030 باید در لایحه محیط زیست گنجانده شود.

وی گفت: “این امر با ایجاد سرسبزی و تالاب های بیشتر در نزدیکی محل زندگی آنها بسیار به نفع مردم خواهد بود.” “این همچنین به بازگرداندن حیات وحش و زیستگاه های بیمار کمک می کند. دولت باید این هدف را در قانون گنجانده ، ایجاد اطمینان برای مشاغل مایل به سرمایه گذاری و دستیابی به اهداف زیست محیطی بلند مدت آنها. ما و بسیاری دیگر می خواهیم به دولت کمک کنیم تا ماهیت کشور را ثروتمندتر سازد ، و اهداف قانونی لازم می تواند بلند پروازهای همه را افزایش دهد. “

پس از ابراز نگرانی مبنی بر تضعیف مقررات زیست محیطی در خارج از اتحادیه اروپا ، نظارت جدید بر محیط زیست وعده داده شد. گروه های سبز از این ترس دارند که همانطور که در حال حاضر دیده می شود ، دیده بان فاقد دندان است.

روده افزود: “با دادن استقلال و اقتدار کامل به ناظر جدید ، این لایحه می تواند بیشتر تقویت شود.”

دوستان زمین اظهار کرده اند که لایحه زیست محیطی در واقع کاهش محافظت را نشان می دهد. Kierra Box ، یکی از اعضای کمپین خیریه ، گفت: “دولت از هر فرصتی استفاده کرده است تا همه موارد مربوط به این لایحه را تضعیف کند: از قدرت دادن به وزرا برای مدیریت نظارت بر محیط ظاهرا مستقل ما ، تا محافظت از منافذ گسترده ای که اجازه می دهد تا شکاف های بزرگ دولت برای dump ستاره این لایحه “پیشرو جهانی” اکنون شرکت های انگلیسی را ملزم می کند هنگام تولید کالاهای خارج از کشور ، که نشان می دهد کمترین حد مجاز تعیین شده است ، فقط قانون جنگل زدایی را رعایت کنند.

وی همچنین خواستار این لایحه شد تا قانونی را از نظر قانونی برای آلودگی پلاستیک لازم الاجرا کند و محدودیت های پلاستیک های یکبار مصرف را تشدید کند.