باب فیشر ، قهرمان سابق جهان ، ملوان و نویسنده امنیت ، در 85 سالگی درگذشت

بن آینسلی از باب فیشر ، خبرنگار سابق قایقرانی گاردین معروف به “جام آقای امریکا” ، که در 85 سالگی درگذشت ، تجلیل کرد.

فیشر خودش یک ملوان قهرمان جهان و ناوبر رکوردداران بود که قبل از استفاده از تخصص خود در سالنامه های این ورزش ، بر چالش های غلبه بر آتلانتیک غلبه می کردند.

او از 1958 تا 2013 برای گاردین گزارش تهیه می کرد و 16 دوره از مسابقات America’s Cup را پوشش داد ، و همچنین یک داستان دو جلدی را نوشت. وی برای گزارش در مورد بازیهای المپیک تابستانی توکیو معتبر شناخته شد.

دخترش آلیس دوشنبه شب از مرگ وی خبر داد. وی در فیس بوک نوشت: “با چنین اندوه ، دی ، آلیس و کارولینا باید مرگ شوهر و پدر خارق العاده ، بی نظیر و غیرمعمول ما را انتقال دهند.”

وی گفت: “او تمام زندگی خود را به بهترین وجه گذرانده است و نه تنها به عنوان یک شوهر و پدر ، بلکه به عنوان یک دوست برای کل جامعه قایقرانی در انگلیس ، بلکه همچنین برای جهان قایقرانی در سراسر جهان بهترین خاطرات را به یاد خواهد داشت.”

آینسلی ، که صعود او به قله قایقرانی رقابتی از نزدیک توسط وی تماشا می کرد ، در میان بسیاری از نمایندگان این ورزش برای ادای احترام بود.

آینسلی در توییتر خود نوشت: “شنیدن خبر درگذشت باب فیشر که بسیاری او را قایقران خبرنگاران قایق بادبانی می دانستند ناراحت کننده است.” “او شنای عظیمی داد و وارد ورزش # باب_سیلون شد.”

باب فیشر به همراه پادشاه یونان پادشاه یونان در این جایزه
باب فیشر در کنار پادشاه یونان پادشاه یونان در جایزه جهانی دریانورد سال 1998. عکس: گتی ایماژ

فیشر در بریتلینگز در ساحل اسکس ، شهری با سابقه تأمین ملوانان برای همیشه ناکام مسابقات بریتانیا در کوپا آمریکا متولد شد.

فیشر از همان کودکی ملوان بود و قبل از شروع روزنامه نگاری در ابتدا به عنوان دندانپزشک آموزش دید. اما عشق او به مسابقه های آبی هرگز فروکش نکرد و او در کلاس قایق های مسابقه ای “توپ” و “هورنت” در دهه 1960 قهرمان جهان شد.

فیشر پس از قهرمانی در جام آمریکای کوچک در سال 1967 ، تمام تمرکز خود را بر گزارشگری و به ویژه در مورد جام ملت های آمریکا گذاشت. او که منتقد شکست های مداوم انگلیس در رقابت با ایالات متحده و نیوزلند است ، هنوز هم در مورد رقابت با ذوق بی نظیر و توجه به جزئیات نوشت.

تاریخچه مسابقه وی ، که وی آن را “پرچین ترین آب” ، “شنا در لبه” توصیف کرد ، همچنان در این موضوع یک مرجع است.

در بیانیه ای درباره گزارش رسمی این مسابقات ، جام ملت های آمریكا به فیشر ادای احترام كرد. در بیانیه آمده است: “قایقرانی و جام ملت های آمریکا یک آقای واقعی را در این ورزش از دست داده است.” “یک دائرingsالمعارف از دانش و تاریخ دریانوردی ، باب فیشر و نوشته های او برای نسل های بعدی باقی خواهد ماند. افکار کل جامعه جام آمریکا مربوط به دی و خانواده است. در آرامش باش