خانه هلندی به یک شاهکار تبدیل شد داخلی

آهرکسی که می خواهد از سال 2021 شیرین تر به نظر برسد می تواند خانه ای با شیروانی و ستون بخرد. برای معمار هلندی آبراهام سلما در سال 1887 ، كه خانه ای (یكی از پنج خانه) در محل رودخانه آمستل ، در شرق مركز شهر آمستردام ساخت ، این به معنای پاشیدن لیبرال پالتوها با شومینه ها ، میله های آهنی و درهای صفحه شیشه ای بود.

المر کروپ ، عکاسی که چهار سال پیش این خانه را خریداری کرده است ، می خندد: “در هنگام بازسازی ، پنجره های شیشه ای رنگی را مشاهده کردیم که شوالیه های شوالیه را نشان می داد.” “شاید فرض بر این باشد که او از خانواده ای بسیار مسن تر از آنچه در واقعیت بوده است ، زیرا این خانه می خواسته مانند قرن هفدهم به نظر برسد ، در حالی که در واقع 200 سال بعد ساخته شده است.”

قبلاً به چهار آپارتمان و دفتر تبدیل شده بود ، وقتی کراپ با شریک زندگی خود کلودیا اسمیتسون ، مدیر بازاریابی نقل مکان کرد ، برای مدت طولانی در بازار بود.

Crop می گوید: “شاید هیچ کس جرات خرید آن را نداشته باشد ، زیرا در ساختمان نیز ذکر شده است و تغییرات ایجاد شده محدود بود.” اما این خود این زن و شوهر را نگران کرد ، که می دانستند این کار آنها را به خلاقیت ترغیب می کند ، و ویژگی های سنتی را به زبان بومی مدرن تر می کشد.

المر کراپ با شریک زندگی خود کلودیا اسمیتسون در کنار پیانوی آنها در یک اتاق چوبی تاریک
“این یک خانه قدیمی معمولی نیست”: المار کراپ با شریک زندگی خود کلودیا اسمیتسون. تخته های چوبی قدیمی با کف مدرن از یک درخت خز مخلوط شده است عکس: Elmar Crop

“این خانه قدیمی معمولی نیست که بتوانید در کانال پیدا کنید. هر اتاق دارای ویژگی های مختلفی است ، از جمله نمادهای فراماسونری (از آنجا که ابراهیم عضو فراماسونری بود) ، اما همچنین دارای شومینه های بسیاری است و آشپزخانه دارای ماژولیکا و یک چشمه است که در گوشه آن نشسته است. “

هنگامی که این زوج شروع به بازسازی زیرزمین زیرین زیرزمین کردند ، از دیدن تیرهای قدیمی نقاشی دستی که در بالای سقف های پایین پنهان شده بودند ، متعجب شدند. Crop درباره چوب تیره و نقوش گلدار که آنها را زینت می دهد ، می گوید: “آنها زیبا هستند” ، اما البته ، این بدان معنی است که ما نمی توانیم آن را به یک فضای سفید روشن تبدیل کنیم. “

برنامه های اولیه نظارت بر پروژه با معمار بود ، اما کراپ پس از عاشق شدن پیشخوان آبی اناری که در نمایشگاهش دید ، تصمیم گرفت با دوست دخترش راشل ون در بروگ از Rho Interiors کار کند.

او می گوید: “من فکر می کنم هر دو ما مشکل ایجاد خانه ای را داشتیم که احساس بی انتها کند و چیزی که نمی تواند با روند تزئینات 2018 مطابقت داشته باشد.”

فضای سبز اشباع شده ، شیشه های رنگی و پنجره های کف تا سقف در آشپزخانه ، که دارای 30 نوع سنگ مرمر مختلف و یک کانتینر سنگ عقیق است.
طراحی بزرگ: فضای سبز ، شیشه های رنگی و پنجره های کف به سقف در آشپزخانه ، که دارای 30 نوع سنگ مرمر مختلف و یک میز آشپزخانه است. عکس: Elmar Crop

این زوج در میلان کفهای زیبایی از تراس Ro و سنگ مرمر و سنگ طبیعی از طبیعت جامد دیدند – یک لوگوی ثابت در سراسر خانه است. آشپزخانه حداقل 30 نوع سنگ مرمر دارد که همه آنها به شکل درخت کریسمس (چیزی که در یک درخت در اتاق غذاخوری تکرار می شود) به همراه عبارات دیگر تراورتن و عقیق که به زیبایی مطابقت ندارند ، گذاشته شده است.

“این در واقع بسیار سرگرم کننده بود. همه آنها باقی مانده بودند ، بنابراین ما نمی دانستیم که چگونه به نظر می رسد ، “Crop توضیح می دهد. کف براق بر صفحات میز عقیق سبز ، سنگ Verde Bull با رگه های خاص تأکید دارد. سایه غنی از سبز زمردی همچنین با شومینه موجود ، چشمه ماژولیکا و رنگ سبز تیره دیوارها مطابقت دارد ، در حالی که یک زمینه سبز با یک دیوار فلامینگو با دست رنگ شده از دی گورن فراهم می کند.

در راهرو این سنگ مرمر سفید وین وجود دارد که در لوازم التحریر به نمایش گذاشته شده و با رگهایی پوشیده شده که شبیه یک قطعه بدون درز هستند. دیل احساس کرد که این سنگ مرمر سفید برفی نباید خیلی براق باشد بلکه باید با راهروی طبقه همکف که سنگ مرمر مرمر اصلی خود را حفظ کرده مطابقت داشته باشد.

حمام مشرف به رودخانه آمستل
رودخانه ای از آن می گذرد: حمامی مشرف به رودخانه آمستل. عکس: Elmar Crop

انتقال از 70 متر مربعآپارتمان در خانه ای به مساحت 4000 متر مربع. متر با پنجره های کف تا سقف مشکلات دیگری داشت. “ما نگران بودیم که در یک فضای غاری حرکت کنیم و به هیچ وجه راحت نباشد. برای ما مهم بود که هر اتاق و کف تا حد امکان جذاب باشد ، به طوری که ما تمام وقت را در یک اتاق مورد علاقه یا روی زمین نمی گذرانیم.

نرده های Farrow & Ball ، رنگی آبی و مشکی در کتابخانه (مطابق عکس های قدیمی که کروپ پیدا کرده است نیز دفتر سلم است) فضای اتاق را حس می کند ، در حالی که کاشی های ظریف Delft و پرده های سنگین Pierre Frey جلوه تزئینی به فضای پیرایش شده می دهند.

سرویس بهداشتی اصلی ، یا آبگرم داخلی ، همانطور که اسمیتسون به شوخی آن را صدا می زند ، یکی از معدود اتاق هایی است که یک زن و شوهر می توانند از آن لباس بیرون بیایند و چیز جدیدی خلق کنند. این اتاق یک روز آرامش را تابش می دهد و کروپا همچنین به راه پله منتهی به حمام اشاره کرده و سپس برای تحسین مناظر آمستل باز می شود.

او می گوید: “من واقعاً طرفدار حمام نیستم” ، اما از طبقه دوم ، از پنجره به بیرون نگاه می كنم ، از دو طرف بسیار سبز است و به رودخانه نگاه می كند ، شما می توانید كاملاً فراموش كنید كه در وسط شهر هستید. “صفحات تراورتن پوشش هر قسمت از دیوار. این یک لوکس آرام و کم حرف است. امیدوارم که سلم آن را تأیید کند.

solidnature.com