کوید برای خانواده ما مکالمه ای انجام داد – و من را از توییتر درمان کرد | والدین و والدین

تدر اینجا چند تسلیت برای کوید آورده شده است ، اما حداقل داشتن یک بیماری مشهور سرگرم کننده است. ما برای دوستان و خانواده هایی که هنوز این بیماری را نداشتند شیفته ی آنها شدیم و ما را وادار کردند که علائم خود را طوری تجربه کنیم که گویی آنها شهرهای کوچکی هستند که شنیده اند در دیزنی لند هستیم.

کم لطفی رخوت کوید این است که او استفاده من از توییتر را به عنوان تمرکز بر صفحه های دارای نور پس زمینه کاهش داد – اما متوقف نشد – مالیات شد ، و اینکه چقدر مغز من از طوفان نابودی لذت می برد شگفت آور است. خوشبختانه ، دیگران مایلند در مورد هر آمار جدید ، برنامه و اخبار تلخ ما را مطلع کنند.

با کمال تعجب ، من متوجه نشده ام که هر کسی که می شناسم سال گذشته را در یک دوره نیمه وقت اپیدمیولوژی سپری کرده است ، و اکنون همه بیشتر از علائم – علائم ما – می دانند. در هر مرحله و با چیزی که کاملاً از لذت جدا نشده باشد ، به وضوح به ما گفته شد که احتمالاً بدترین چیز در انتظار آن نیست. روز 4 من به طور جدی مطلع شدم ، “در روز 5 کثیف می شود” ، و چند روز بعد ، “از روز 8 مراقب باش.” امروز ، در روز چهاردهم فقط کمی بازگشت ، امروز به من یادآوری شد که “این یک لحظه دو هفته ای است که باید مراقب آن باشی.”

روزي كه خبر منتشر شد ، چند نفر به من گفتند: “گوريل در باغ وحش سن ديگو اين بيماري را دارد” ، به اين اميد كه برنامه هاي ديرينه را براي ديدار نخست وزيران ضعيف كنار بگذارم يا براي جابجايي نامحسوس شخصي را مجبور كنم. بیشتر آنها فقط می خواهند از وضعیت ما مطلع شوند و از نظر علائم ما را بررسی کنند. به نظر می رسید بسیاری از افراد نه تنها شیفته ، بلکه از این ایده که ممکن است حس چشایی و بویایی خود را از دست بدهیم بسیار خوشحال شده اند و هر زمان که گزارش کردیم دست سالم مانده هر دو بسیار ناامید می شوند در چنین مواردی ، معمولاً مکثی روی خط تلفن وجود دارد ، گویی ما فاحشه های خسیسی هستیم که با بسته اصلی ویروس کرونا به ارزش 19.99 پوند به خانه آمده ایم – خستگی ، درد ، شکایت – نه معامله Covid + Deluxe به ارزش 49.99 پوند – بدون بو ، تاس های تصادفی سرفه ، همه کانال های Sky Sports و Movie.

در بیشتر موارد ، شنیدن صحبت های مردم خوشایند بود ، زیرا به مدت دو هفته ما به هیچ وجه از خانه خارج نشدیم. برای ما ، این بسیار آسان بود ، زیرا مدتها بود که علاقه به دنیای پشت این دیوارها را از دست داده بودیم. این کاهش شادابی می تواند به طولانی ترین دم ویروس تبدیل شود. احساس رنجی که مدتها پس از شروع درد و درد ادامه می یابد.

من برای پسری متاسفم که چند روزی بیمار بود و بعد از آن 10 روز مانند موشک مستقر در بیکار کار کرد و در دو بزرگسال مسن گرفتار شد. نیازی به گفتن نیست که تمام انزجار ما از طبقه متوسط ​​نسبت به او که تمام روز CBEebies را تماشا می کند آسیب دیده است. برای این ما خود را می بخشد. این یا آن است یا ما به او اجازه می دهیم در توییتر شروع به کار کند.

Séamas را در توییتر دنبال کنید shockproofbeats