جیمی وردی دیرتر می رود تا لستر را به یک بازی حذفی برساند لیگ اروپا

[ad_1]

جیمی وردی در آخرین دقیقه بازی ضربه زد تا صعود لستر به مرحله گروه را تأیید کند. به نظر می رسید که تیم برندان راجرز فرصتی را برای مهر و موم کردن مقدماتی از دست داد که فرانچرجیو در دقیقه 90 میزبان را پیش انداخت اما این فقط آخرین بازی در یک بازی مهیج بود.

در نیمه اول ، لستر مانند لیورپول مقابل آتالانتا در روز چهارشنبه به تیمی که چند هفته قبل از آن جدا کرده بودند باخت. براگا طولی نکشید که مشتاقانه خود را برای جبران شکست 4-0 مقابل کینگ پاور هنگامی که در دقیقه چهارم پیش افتادند نشان داد و علی رغم شکستن آن پنج دقیقه بعد ، آنها بر اولین بازی تسلط داشتند دوره ، و لستر خوش شانس بود که 2-1 سقوط کرد. در نیمه دوم لوک توماس با اولین گل خود برای این تیم به گل تساوی دست یافت ، که قبل از تدارک آتش بازی های دیرهنگام توسط یک بازیکن هفت ساله ، یک کودک هفت ساله به آن اضافه شد.

نیمه اول برای لستر ناامید کننده بود. اگرچه راجرز بدون بازیکنان اصلی مانند وردی ، یوری تیلمانز و وسلی فوفان شروع به کار کرد ، اما او انتظار داشت که پاسخ بسیار بهتری نسبت به شکست تیمش در روز یکشنبه مقابل لیورپول باشد.

بعد از اینکه لستر دفاع یوری مدیراس را مسدود کرد ، از زمانی که المتصم المسراتی از بیش از 20 متری یک ضربه عالی عالی به تور دروازه زد ، عقب افتادند.

پنج دقیقه بعد المصراطی ناخواسته جای خود را به لستر داد و از یک پاس ساده صرف نظر كرد تا كله چی ایگاناكو را در حاشیه منطقه تغذیه كند. آندره کاسترو توپ را به سمت پای نیجریه ای هل داد ، اما او از هاروی بارنز که با هشت یارد توپ را به تور دروازه فرستاد ، آزاد شد.

براگا بیشتر اوقات نیمه اول را با دقت و تحرکی که لستر نمی توانست مقایسه کند ، پاس می داد و حرکت می کرد. آنها با هدفی تصفیه شده رهبری خود را بازیابی کرده اند. آل مصراتی یک حرکت عالی با یک لمس را آغاز کرد ، یک پاس ماهرانه به پائولینیو ، که یک یا دو بار با مدییراس خط دفاع را قطع کرد و یک پاس به ریکاردو اورتا داد. کاسپر اشمایکل با عجله هورتا را مجبور کرد ، اما مهاجم سرد شد و توپ را به پائولینیو انداخت تا توپ را نزدیک بکشد.

حکم راجرز در نیمه اول را می توان با این واقعیت پیش بینی کرد که وی با معرفی تیلمانز و فوفان دو تغییر در مورد دوم ایجاد کرد. لستر با افزایش شدت آنها پیشرفت کرده است. سپس راجرز واردی و جیمز مدیسون را نیز به سمت پرتغالی های پرتلاش پرتاب کرد و مادیسون در دقیقه 78 با ایجاد پاس از سمت چپ ، یک تغییر ایجاد کرد و ریکاردو ازگایو را درون دروازه قرار داد و سپس به سمت دروازه شوت زد. در شش یاردی دورتر لوک توماس ، یک مدافع چپ بود که با وجود تلاش ناامیدانه متیو برای دفع وی ، حواس او را به درون دروازه پرت کند.

وقتی فرانچرجیو در پایان یک ضد حمله ضد مرگبار در دقیقه 90 یک گل به ثمر رساند ، سر لستر می توانست زمین بیفتد. در عوض ، آنها دوباره مقابله کردند و وقتی مارک آلبرایتون یک سایبان کم ارسال کرد ، میله دور Vardy’s پایان کار را برای جشن گرفتن تمام کرد.

[ad_2]