ساناک باید سریعاً برای کاهش لرز مهمان نوازی در بخش Covid | اقدام کند کسب و کار

[ad_1]

“اوه“اورژانس اقتصادی تازه شروع شده است.” علاوه بر این نام ها ، “گفت Hospitality UK ، یک نهاد تجاری.

این تحلیل دقیق به نظر می رسد ، زیرا حدود 98٪ تجارت در این بخش در دو یا سه سطح است. اگر محدودیت های جدید تا پایان ماه مارس ادامه داشته باشد ، بیشتر صنعت که به جریان نقدی بستگی دارد ، تحت برخی از نسخه های مسدود کردن برای مدت پنج ماه بدون وقفه فعالیت خواهد کرد.

گرین کینگ ، که دارای 2،900 میخانه در انگلیس است ، معتقد است که تاسیسات ردیف دوم “بعید به نظر سود آور است” و سه نفره بسته خواهد شد. در انتهای کوچکتر این صنعت ، ممکن است تعجب کند که چگونه بسیاری از بارها و زمین های بازی درهایشان را برای همیشه بسته اند.

برای پشتیبانی بیشتر می توانید فریاد بشنوید – و به طور واضح Sunak چیزی برای ارائه خواهد داشت. اما همچنین مهم است که صدر اعظم تصمیمات خود را به سرعت اتخاذ کند ، که همیشه قدرت قوی او نبوده است.

طرح پرتاب قبلاً تا اواخر ماه مارس تمدید شده بود که با شروع قلعه فعلی در 2 دسامبر ، فاصله آن بسیار دور بود. اما شرکت ها اکنون از آنها س askال خواهند کرد که آیا در صورت لغو حمایت مالی – نرخ های تجاری – یکی دیگر از بزرگترین ها – در ماه آوریل ، باید تلاش کنند این کار را متوقف کنند.

سوناک ممکن است وسوسه شود که توانایی های خود را فاش نکند. سرانجام ، انگلیس در این سال مالی 394 میلیارد پوند خیره کننده وام خواهد گرفت و تحت فشار است تا از توزیع مواردی که ممکن است هنگام ورود واکسن مورد نیاز نباشد ، جلوگیری کند (ما اعتماد داریم). اما وقتی صحبت از تجارت می شود ، در حال حاضر هر نوع اعتماد به نفس در پشتیبانی مهم است. CBI س askedال کرد همه چیز را با سیم نگیرید. این توصیه خوبی است.

رویال میل در ازای انداختن ایمیل در روزهای شنبه چه چیزی باید بدهد؟

اگر Of Royal Mail هرگز هرگز نامه دیگری را برای آنها در روز شنبه نیاورد ، بیشتر مردم خیلی اذیت نخواهند شد. بر اساس نظرسنجی تنظیم کننده ، شش هفته در هفته سرویس ورق موجود پاسخگوی نیاز 98٪ از مصرف کنندگان است. کاهش به پنج روز در هفته هنوز 97٪ از شرکت کنندگان رقم بزرگی را به خود اختصاص می دهد. در عصر ایمیل و حساب WhatsApp می توانید صبر کنید.

سوال این است که چگونه می توان به یافته ها پاسخ داد. کاهش تعهدات خدمات جهانی (USO) برای نامه ها از شش روز در هفته به 5 به Royal Mail اجازه می دهد 125 میلیون پوند – 225 میلیون پوند در سال پس انداز کند ، طبق گزارش Ofcom. به طور طبیعی ، این شرکت سریع صدا می کند و اتحادیه CWU این کار را نمی کند.

فقط پارلمان می تواند USO را اصلاح کند و بعید به نظر می رسد که تا سال 2022 تغییری رخ دهد. اما وزش باد فقط در یک جهت دارد و مسئله اصلی احتمالاً این است که Royal Mail باید در ازای انداختن ایمیل در روزهای شنبه تأمین کند.

کیت ویلیامز ، رئیس ، به نظر می رسد معنی را درک می کند. این زبان به زبان “ایجاد تعادل مجدد” USO مطابق با تقاضای فزاینده برای بسته صحبت می کند. آیا این بدان معنی است که داوطلب ساختن بسته – اکنون فقط پنج روز در هفته یک تعهد است – یک ضرورت شش روزه اجباری است؟ شاید. و از آنجا که رویال میل قبلاً بسته ها را به مدت شش روز به انتخاب شما تحویل می دهد ، تقاضای اضافی بعید است زیاد باشد.

ایده های دیگری وجود دارد ، اما جاه طلبی در اینجا باید روشن باشد: اگر چیزی را از USO بردارید ، باید چیز دیگری اضافه کنید.

Lewson جدیت جدیدی به بررسی Boohoo می دهد

هیچ درخواست Leveson 2 پیش بینی نشده بود و البته این یک درخواست نیست ، زیرا Boohoo قبلاً یکی از این موارد را داشت – آلیسون لویت KK دریافت که ادعاهای سو abuseاستفاده در محل کار در زنجیره تامین خرده فروش مد انگلیس “منطقی و اساساً درست” بود.

در عوض ، سر برایان لوسون ، که تحقیق عمومی در مورد رسوایی هک تلفن را بر عهده داشت ، بر تلاش Boohoo برای از بین بردن عمل خود نظارت خواهد کرد. او نظارت مستقیمی بر برنامه “دستور کار تغییر” شرکت خواهد داشت.

این یک قرار فوری و قول انتشار گزارشات لوسون به هیئت مدیره است که اکنون Boohoo به نیاز شفافیت پی می برد. شرکت قبل از تعهد به انتشار گزارش کامل لویت ، محصول را تقاضا کرد.

اگر بنیانگذار Boohoo و 12.5٪ سهامدار محمود کمانی ، که خیلی از گزارش لویت پیروی نمی کند ، موافقت کند که یک رئیس مستقل را تعیین کند ، احساس جدیدی از جدیت کامل خواهد شد. شاید لوسون بتواند صحبت کند.

[ad_2]