ادی جونز برای جام پاییز ملت ها انتظار بازی “سخت” “انگلیس – ولز” را دارد ورزش ها

[ad_1]

ادی جونز هرگز در مخلوط کردن استعاره های ورزشی خود تردید نکرد و تیم انگلیس مقابل ولز او را با سرعت زیاد فرستاد. یک دقیقه مربی در مورد موتورهای V8 که در بزرگراه حرکت می کنند صحبت کرد ، لحظه دیگر – پیروزی در طلای جام چلتنهام و هافبک های سیاه و سفید. با این سرعت ، او به یک شرکت کننده در جوایز 2021 این ورزشکار تبدیل خواهد شد.

در تیمی متشکل از 23 نفر در مسابقه روز شنبه در پارک و اسکارلت ، مسلماً قوی ترین جونز از جام جهانی سال گذشته ، او دارای قدرت ، توانایی و توانایی بالقوه زیادی است. از گله تغییرناپذیری که ایرلند را با موفقیت بست ، تا بازگشت جورج فورد و نیمکت مستحکم حاوی شش مهاجم و دو پشت ، علائم هشدار دهنده کهربا در همه جای ولز وجود دارد.

به گفته جونز ، علاوه بر این ، رقبای انگلیس باید از سال 2022 حتی سخت تر تقویت شوند. جونز که به وضوح از عدم حملات نزدیک ظریف تیم خسته کننده بود ، گفت که همه این یک اقدام عمدی است تا از افشای زودرس بسیاری از اسرار تحلیلگران مخالفت جلوگیری کند. وی گفت: “شما هرگز نمی خواهید كه برنامه شما خیلی زودتر از جام جهانی باشد زیرا فرصت های زیادی به حریف می دهید.”

“هرچه بیشتر موفق شوید ، بیشتر مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرید. شما یک بازی خوب می کنید یا به شکل خاصی بازی می کنید ، و این در هر سایت است ، هر مربی آن را بررسی می کند و از بین می برد. بنابراین برای من ، حمله همیشه آخرین چیزی است که شما قبل از مبارزات برای جام جهانی ایجاد می کنید. “

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد برخی از کشورها برای حمایت از استدلال جونز در بین جام های جهانی به اوج رسیده اند ، اما مدت دو سال و نیم بوکس سایه مدت هاست که به پایان رسیده است.

وی گفت: “ما با مردم سر و كار داریم” ، و همه چیز در راگبی نمی تواند از نظر علمی كالیبره شود. وی افزود: “تمام برنامه ها خوب است تا زمانی كه به دهان شما مشت بخورد” ، و با اشاره به مبارزه آینده مایك تایسون ، به طور مختصر به حالت بوكس ​​روی آورد. “اما ما می خواهیم یکی از آن تیم هایی باشیم که مردم در میخانه می نشینند و درباره آنها صحبت می کنند.

E. دالی (Saracens) ؛ ج جوزف (راگبی حمام) ، N-Slade (رهبران اگزیتر) ، او فارل (Saracens ، ناخدا) ، J. May (گلاستر راگبی) ؛ ج فورد (لستر) ، ب یانگس (ببرهای لستر) ؛ م وونیپولا (ساراسن) ، ج. George (Saracens) ، K. Sinclair (Bristol Bears) ، M Itoe (Saracens) ، J. لانچبری (زنبور) ، توری کاری (فروش کوسه) ، کوهپایه های S (حمام راگبی) ، U-Unipola (ساراچین).

جایگزین ها: L. Covan-Wild (روسای اکستر) ، E. Genge (لستر-تایگرز) ، W. Stewart (راگبی حمام) ، J. Hill (رئیسان Exeter) ، B. Count (خرس های بریستول) ، J. Willis (Wasp) ، D. Robson (Wasp) ) ، و واتسون (راگبی حمام).

“ما می خواهیم تیم انگلیس 2020 یکی از تیم های عالی باشد که مردم می خواستند آنها را تماشا کنند … طرفی که با چنان شور ، غرور و تنشی بازی می کند که باعث می شود از صندلی خود بیرون بیایید. البته ، ما نمی توانیم زمان وقوع آن را کنترل کنیم ، اما تا آنجا که ممکن است روی آن کار می کنیم. “

جونز آزادانه اعتراف می کند که هنوز زمینه هایی برای پیشرفت وجود دارد – “ما تیمی نیستیم که مانند یک V8 بزرگ در بزرگراه حرکت کند” – اما تعداد کمی از این عقیده دارند که انگلیس “در مسیر درست حرکت می کند” ، به معنای پیشرفت بیشتر است.

وی گفت: “این به یک فرم ، فرم و خواسته بستگی خواهد داشت که ما هرگز از آن آگاهی نداریم.” “این مثل آماده سازی اسب برای جام طلای چلتنهام است. شما سعی می کنید که در یک روز بزرگ درست باشد ، اما اگر 24 اسب وجود داشته باشد ، بازنده بودن اشکالی ندارد. بیست و سه باخت و فقط یک برنده است. این وظیفه ما را به ما نشان می دهد: سعی کنید 15 بازیکن را به سطح مناسب برسانید و سپس یک تیم 31 یا 32 برای جام جهانی بسازید. “

شکست: مشترک شدن و دریافت نامه الکترونیکی هفتگی اتحادیه راگبی ما.

روز شنبه ، هنگامی که فورد به جایگاه دهم بازگشت و اوون فارل و هنری اسلید برای اولین بار از زمان سفر به آفریقای جنوبی در سال 2018 در مرکز جمع شدند ، ممکن است خط بازگشت نسبتاً ضعیف به نظر برسد ، اما جونز انتظار دارد یک افزایش مثبت باشد. “سه مردی که بازی می کنند ، هیچ کس با لباس شام بازی نمی کند. آنها باید بدوند ، باید لگد بزنند ، باید بجنگند. “

باند انگلیسی ، که در آن لوک کاون دیکی و جک ویلیس برای ایجاد یک ضربه از روی نیمکت خارش دارند ، همچنین به رانندگی سخت یا رانندگی به خانه تشویق می شوند. جونز گفت: “ما انتظار یک بازی واقعا سخت و سخت را داریم.” “ولز ممکن است آنها را دوست داشته باشد … هیچ چیز فصل آنها را از پیروزی برابر انگلیس شیرین نخواهد کرد. آرزو و قصد زیاد خواهد بود. ما برای مقابله با این افراد مجبور خواهیم بود سخت تر از بازی مقابل ایرلند بازی کنیم. “

[ad_2]