جو بایدن پس از 17.5 میلیون واکسیناسیون Covid در ایالات متحده ، روی بهبود اقتصادی تمرکز خواهد کرد – اخبار زنده | اخبار ایالات متحده

یک گروه محافظه کار کلیدی از پزشکان که اطلاعات غلطی در مورد واکسن Covid-19 ارائه می دهند ، با آتش سوزی کارشناسان پزشکی در مورد اعتبار علمی وحشتناک روبرو شده است ، در حالی که رهبر آن ، دکتر سیمون گلد ، در اوایل هفته جاری به اتهام دست داشتن در حمله متهم شد. در پایتخت در 6 ژانویه.

گلد ، كه پزشكان خط مقدم آمریكا را بهار گذشته با Tea Party Patriot تأسیس كرد ، روز دوشنبه در بورلی هیلز ، جایی كه زندگی می كند ، دستگیر و به اتهام ورود به یك ساختمان با محدودیت استفاده ، ورود اجباری و سرقت غیرقانونی متهم شد. .

قبل از دستگیری روی سر طلا ، که لحنی را در دست داشت که در آن هنگام در کنگره مشغول اجرای برنامه بود ، او در یک جزوه FBI با عنوان “یافتن اطلاعات” در مورد مظنونان حمله به پایتخت ظاهر شد. گلد ابتدا حضور خود را در پایتخت تصدیق کرد و پس از ظاهر شدن فیلم از قدم زدن در داخل پایتخت ، از واشنگتن پست ابراز تاسف کرد.

در ماه مه گذشته ، گروه گلد توجه بسیاری را به خود جلب کرد زیرا چندین سازمان متفقین راست ، از جمله Tea Party Patriot و بنیاد FreedomWorks ، یک تبلیغ تبلیغاتی با بودجه را آغاز کردند که به محاصره دولتها حمله می کند و خطر همه گیری را کاهش می دهد.

گلد و گروه جوان او به سیاست های تبلیغ شده توسط دانشمندانی مانند دکتر آنتونی فاوسی و دیگر متخصصان ملی همه گیری حمله کردند و اطلاعات غلط را در تجمعات لس آنجلس و واشنگتن و همچنین رسانه های راستگرای متعلق به رادیو سالم و شبکه پخش مسیحی Pat Robertson.

ماموریت Gold شامل تبلیغ داروی ضد مالاریا هیدروکسی کلروکوین ، داروی تقلبی Covid-19 مورد تأیید دونالد ترامپ است که خطرات جدی برای سلامتی به همراه دارد و حاکی از آن است که انسداد سلامت روان مضرتر از ویروس Covid-19 است.

در ماه ژوئیه گذشته ، طلا اظهارات خود را در یک تجمع گسترده توسط گروه خود در برابر دادگاه عالی برگزار کرد ، که در آن 10 پزشک ، از جمله دو چشم پزشک جمع شد. پس از آن ، گلد ، که در دو بیمارستان کار می کرد ، اخراج شد و سریعاً وکالت محافظه کار و متحد ترامپ ، لین وود را برای معرفی وی شنید.

اطلاعات بیشتر درباره گزارش پیتر استون را در اینجا بخوانید: “جهل عمدی”: پزشکی که به حمله به کاپیتول پیوست محکوم شده به دلیل کاذب کاوید