وزیر گفت: 500 CVid زنده به انگلیس پرداخت می شود: 500 پوند به کسانی که مثبت ارزیابی می کنند پرداخت می شود اخبار جهان

صبح همگی بخیر. من امروز وبلاگ می نویسم در صورت تمایل به من اطلاع دهید توییتر با هر گونه پیشنهاد پوشش.

وزرا به گزارش هایی که برای اولین بار در گاردین منتشر شد ، پاسخ دادند. دولت در حال بررسی پرداخت 500 پوند به هرکسی در انگلیس است که آزمایش Covid-19 را مثبت بداند. جورج جاستیس ، دبیر محیط زیست ، صبح امروز برای رادیو آماده شد و به Sky News تأیید کرد که پیشنهادها در حال بحث و بررسی هستند.

یوستاس گفت:


هنگامی که از آنها می خواهیم خود را منزوی کنند ، به افراد احتیاج داریم زیرا از طریق آزمایش و ردیابی با آنها تماس گرفته شده است ، ما برای انزوای خود به آنها نیاز داریم. و بدیهی است که ما همیشه دلایل عدم انجام آنها را در نظر می گیریم. در مورد پرداخت ، وی افزود: “در مورد این موضوع تصمیمی اتخاذ نشده است. اما این یک وضعیت پویا ، سریع و همه گیر است. ما همیشه چندین سیاست را مرور می کنیم. ”

تغییر پیشنهادی ، که گفته می شود “موقعیت ارجح” وزارت بهداشت و رفاه است ، ضروری در نظر گرفته می شود زیرا نظرسنجی های دولت نشان داده است که فقط 17٪ از افراد با علائم ویروس کرونا می خواهند در این آزمایش شرکت کنند. با این وجود ، این پیشنهاد مورد انتقاد قرار گرفت ، منابع به رسانه PA گفتند که این طرح “مردم را تشویق می کند که کوید را بگیرند.” هزینه طرح 500 پوند در هفته 453 میلیون پوند هزینه خواهد داشت – 12 برابر هزینه سیستم فعلی.

در مصاحبه ای دیگر ، جاستیس احتمال اعمال ممنوعیت سفر در مقیاس کامل برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا را در سراسر کشور ارزیابی کرد. بریتانیای کبیر.

او به رادیو 4 BBC امروز “امروز” گفت:


در حال حاضر ، نظر این است که اگر مطمئن شوید که هنگام ورود ، لازم است آزمایشات قبل از ورود انجام شود و آنها را قرنطینه کنید و سپس آنها می توانند زودتر خارج شوند ، اگر درست است که آزمایش دوم را در فواصل پنج روز انجام می دهند ، درست است.

این می تواند به جلوگیری از واردات گزینه های دیگر از خارج از کشور ، که وزیران مأیوس هستند از آن اجتناب کنند ، زیرا ترس وجود دارد که “به عنوان یک مشکل برای اثر بخشی واکسن” تبدیل شود.

دستور کار اینجاست:

9:30 صبح: نظر سنجی تأثیرات اجتماعی هفتگی Covid-19 از دفتر آمار ملی (ONS).

12:00: بررسی هفتگی در مورد عفونت Covid-19 در انگلیس از ONS.

12:15: کنفرانس مطبوعاتی دولت ونیز در مورد ویروس کرونا. نخست وزیر مارک دریکفورد اطلاعاتی در مورد وضعیت ویروس کرونا در روسیه ارائه خواهد کرد ولز.

ساعت 14:00: وبینار ویرایش ویروس کرونا ویروس میدلندز. شهردار محافظه کار میدلندز غربی، اندی استریت ، یک وبینار هفتگی برگزار می کند که به روزرسانی های مقامات بهداشتی و همچنین نمایندگان شورا و پلیس را ارائه می دهد.

17:00: بوریس جانسون یک کنفرانس مطبوعاتی در خیابان داونینگ برگزار خواهد کرد.

برای به روز بودن در مورد اطلاعات Covid در سراسر جهان ، وبلاگ جهانی ما را در مورد ویروس کرونا دنبال کنید: