کارشناسان بیش از 500 پوند برای افراد کوید در انگلیس توزیع کرده اند ویروس کرونا

پیشنهاد دولت برای پرداخت 500 پوند به هر کس در انگلیس که آزمایش مثبتی برای Covid-19 بدهد ، با استقبال یک اتاق فکر برجسته روبرو شده است ، در حالی که برخی از کارشناسان هشدار داده اند که این می تواند “سخاوت” برای افرادی باشد که می توانند به این بیماری مبتلا شوند.

این ایده به عنوان “موقعیت مطلوب” دبیر بهداشت مت هانكوك وزیر بهداشت توصیف شده است و بخشی از بازنگری برنامه ریزی شده طرح حمایت از خود انزوا است كه توسط گاردین نشان داده شده است.

جورج اوستریج ، وزیر محیط زیست ، روز جمعه تأیید کرد که این ایده در دست بررسی است و مشخص است که طی چند روز آینده توسط کمیته عملیات ویروس کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

با این حال ، سایر منابع دولتی از این پیشنهاد خاص که هزینه ای بالغ بر 453 میلیون پوند در هفته ، 12 برابر برنامه فعلی دارد ، حمایت کردند ، اما اذعان کردند که بسته حمایتی سخاوتمندانه تری در راه است.

اندیشکده بنیاد قطعنامه گفت در صورتی که به آنها گفته شود که خود را منزوی کنند ، در حال حاضر فقط یک نفر از هر هشت کارگر واجد شرایط یک مبلغ 500 پوند است. در حال حاضر ، صندوق اصلی بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک ، صاحبان مشاغل آزاد ، کارگران مستقل و والدینی را که به فرزندانشان گفته شده است که خود را منزوی کنند ، شامل نمی شود.

مایا گوستافسون ، محقق بنیاد حل و فصل ، گفت: “بسیار خوشحال می شود که دولت در نظر دارد حمایت مالی بنیادی از کسانی که از آنها خواسته می شود خود را منزوی کنند ، در حالی که ماه های سخت زیادی پیش رو داریم ، مهم است که مردم بتوانند آزمایش ها و آزمایش ها را انجام دهند. با مشکلات مالی

“روش فعلی برای هدف مناسب نیست ، زیرا بیماری قانونی پرداخت شده یکی از کم سخاوت ترین اقتصاد اقتصادی است و تعداد کمی از افراد واجد شرایط 500 پوند هستند. معرفی سریع یک سیستم بسیار متنوع و سخاوتمندانه ، کنترل کنترل ویروس را تغییر می دهد. “

طبق یک سند سیاست “رسماً شکننده” که توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی (DHSC) تهیه شده و توسط گاردین ذکر شده است ، یک نظرسنجی در کابینه انجام شد که نشان داد تنها 17٪ از افراد با علائم تحت آزمایش قرار می گیرند.

نظرسنجی دیگری که برای DHSC انجام شد ، که در این گزارش مورد بحث قرار گرفت ، نشان داد که از هر چهار نفر فقط یک نفر رعایت انزوای خود را نشان می دهد ، 15٪ به طور معمول کار می کند. با این حال ، در یک نظرسنجی که توسط NHS Test and Trace در تابستان انجام شد ، 58٪ از مردم گفتند که در هنگام انزوا از خود خانه را ترک نکرده اند و 88٪ گفته اند که با فرد خارج از خانه ارتباط نزدیک ندارند.

پروفسور استفان ریچر ، که اقدامات دولتی برای مبارزه با ویروس کرونا را توصیه می کند ، گفت که پرداخت های جهانی برای انزوا از خود باید “یک عنصر مهم پاسخ ما به بیماری همه گیر باشد”.

مشاور گروه رفتار علوم پاندمیک (Spi-B) به بی بی سی نیوز گفت: “شما نمی توانید یک سیستم دیوان سالاری داشته باشید ، شما نمی توانید سیستمی داشته باشید که در آن مردم نمی دانند از آنها پشتیبانی می گیرند یا نه ، باید فوری باشد. – جهانی شدن آن “.

دانکن رابرتسون از دانشکده تجارت و اقتصاد دانشگاه لاگبورو هشدار داد که چنین سیاستی می تواند عواقب ناخواسته ای به دنبال داشته باشد:

یک سند سیاست DHSC از 19 ژانویه منعکس کننده این خطر است که بیان می کند: “ممکن است برای برخی از افرادی که برای گرفتن ویروس کار نمی کنند ، انگیزه های شریرانه ای ایجاد شود تا آزمایش آنها مثبت شود و 500 پوند بپردازند ، اما احتمال این امر کم است.”

پروفسور سوزان میکی ، مدیر مرکز تغییر رفتار در دانشگاه کالج لندن و یکی از اعضای Spi-B ، گفت که کاهش عفونت بدون حمایت بیشتر از کسانی که نمی توانند خود را منزوی کنند ، بسیار دشوار است: گروه خاصی از افراد که فکر می کنم بیشتر 500 پوند اما حداقل دولت تشخیص می دهد که این یک ضعف اساسی در کل استراتژی همه گیر است ، زیرا اگر 82٪ از افراد مبتلا به علائم را در جامعه سرگردان می کنید ، پایین آوردن این سطح بسیار بسیار دشوار است. “