جو بایدن و کمالا هریس به عنوان مجله Time of the Year 2020 توسط Time | جو بایدن

[ad_1]

جو بایدن و کمالا هریس به عنوان شخص یا چهره های مجله 2020 برای سال 2020 شناخته شده اند.

این مجله می گوید: «جو بایدن و كامالا هریس با هم پیشنهاد بازپرداخت و ارتقا یك بلیط را داده اند. و آمریکا آنچه را فروخت خریداری کرد: پس از بالاترین میزان مشارکت در یک قرن گذشته ، آنها 81 میلیون رأی آوردند و شمارش کردند ، که بیشترین رکورد در تاریخ رئیس جمهور است ، با حدود 7 میلیون رأی ترامپ و سرنگونی پنج ایالت در میدان جنگ.

به رسمیت شناختن بایدن ، او را در رد پای باراک اوباما (2012) و دونالد ترامپ (2016) می بیند. سال گذشته ، برنده ، گرتا تونبرگ ، فعال آب و هوا بود.

در سال های اخیر ، این مجله گروه ها یا جنبش هایی را نیز به رسمیت شناخته است. در سال 2017 ، این مجله “The Silence Breakers” جنبش MeToo را انتخاب کرد و در سال 2018 روزنامه نگاران را که به دلیل کار خود زندانی یا کشته شدند انتخاب کرد.

قبل از نام بردن از برنده امسال در روز پنجشنبه ، این مجله چهار نامزد نهایی ، از جمله بایدن و ترامپ ، و همچنین دو دسته گسترده تر را اعلام کرد: جنبش عدالت نژادی و کارکنان بهداشتی Frontline و دکتر آنتونی فاوسی ، دانشمند برجسته بیماری های عفونی. ترامپ از زمان پیروزی در انتخابات 2016 هر ساله در لیست کوتاه قرار می گیرد.

زمان انسان را به عنوان سال از سال 1927 شناخته است. این مجله گفت: “این انتخاب نماینده” یک فرد اما گاهی اوقات چندین نفر است که به شدت در کشور و جهان در طول سال تقویم تأثیر گذاشته اند. ” انتصاب لزوماً افتخار نیست. مجله گزارش می دهد ، بلکه چهره هایی را شناسایی می کند که “بر اخبار تأثیر مثبت و بد” داشته اند.

[ad_2]