سهام گرجستان: آیا نامه های دست نویس می تواند به شرکت در انتخابات کمک کند؟ | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

هر فصل انتخابات ، هنگامی که مبارزات انتخاباتی نتایج رای گیری را تقویت می کنند ، آمریکایی های ناشیانه از نظر اجتماعی با یک معضل روبرو هستند: آیا می توانیم بدون تقاضای هیچ یک از چالش های سرد ، به نجات دموکراسی کمک کنیم؟

سازمان نوشتاری Vote Forward یک راه حل ارائه می دهد. طبق این سازمان غیرانتفاعی ، این سازمان بیش از 182000 نفر را به ارسال بیش از 17 میلیون ایمیل شخصی ترغیب كرده است تا دیگران را به استفاده از حقوق خود ترغیب كنند.

اسکات فورمن ، بنیانگذار Vote Forward ، گفت: “ما از چگونگی همه چیز هیجان زده ایم.” وی گفت: “در اوایل سال جاری ، ما در آن زمان احساس هدف جاه طلبانه دیوانه وارانه نوشتن 10 میلیون نامه را تعیین كردیم ، كه به ترتیب بزرگتر از سالهای گذشته است.” “تماشای آن کمی ویروسی بسیار وحشی بود.”

فورمن گفت که پرهیز از مکالمات حیله گرانه یکی از دلایل شروع این برنامه است: “من واقعاً از اینکه مجبور شدم درب بزنم یا تماس بگیرم هیجان زده نیستم.” در طی یک همه گیری جهانی ، تعامل رو در رو حتی کمتر عملی می شود و باعث می شود عملیاتی که در سال 2017 آغاز شده ، تا حدودی محتاطانه باشد.


اکنون این سازمان که فقط شش کارمند دارد وظیفه جدیدی دارد: رأی دادن ، به ویژه در میان گروه های کم نماینده ، برای مهمترین انتخابات مجلس سنا دوم جورجیا ، که توازن قوا را در مجلس تعیین خواهد کرد – و بنابراین ریاست جمهوری جو بایدن را تشکیل می دهد.

این استراتژی از سه قسمت تشکیل شده است: تقویت ثبت نام رای دهندگان ، تشویق مردم به تقاضای رای گیری ، و تشویق رای دهندگان بعید برای شرکت در انتخابات.

طرح نامه نویسی “به جلو رأی دهید” از داوطلبان می خواهد که پیام آزاد را با کلمات “من رأی می دهم” به نامه هایی اضافه می کنند که در غیر این صورت با اطلاعات رأی گیری از قبل نوشته شده اند. داوطلبان سپس نامه هایی را برای رای دهندگان بالقوه شناسایی شده توسط سازمان ارسال می کنند. بنابراین بهترین روش برای متقاعد کردن گرجی ها برای رساندن صدای خود چیست؟

وسوسه ممکن است این باشد که چیزی مانند این بنویسم: “من رأی می دهم زیرا گرچه دموکرات ها کامل نیستند ، اما بسیاری از آنها هنوز بقایای روح خود را دارند. آبی رای دهید! “

اما فورمن خواستار برخورد محدودتر است و خاطرنشان می كند كه تحقیقات نشان داده است كه گزارش های غیرحزبی بیشتر از تلاش های چریكی در افزایش مشاركت رای دهندگان م effectiveثر است. فورمن گفت: اگرچه برخی از مبارزات “رای دادن به جلو” با هدف رأی دهندگان با ذهنیت دموكرات انجام می شود ، اما این نامه ها “حرکتی سیاسی نیستند. آنها در مورد ارزشهای دموکراتیک با حروف کوچک هستند.” “و من شخصاً فکر می کنم این چیزی است که ما باید سعی کنیم ترکیب کنیم.”

در واقع ، او خاطرنشان كرد ، در زماني كه بسياري از آمريكايي ها در چرخه بازخورد سياسي به تأخير افتاده اند و تمايلي به گوش دادن به طرف مقابل ندارند ، يك نت “گرم و همسايه خوب” ممكن است مصداق داشته باشد. فورمن گفت: “من احساس می كنم كه برخی توطئه ها و عقاید ضد واقعیت وجود دارد كه مردم از آنچه در حباب ها است – حباب های اطلاعات و حباب های اجتماعی ناشی می شوند”. وی افزود: “گرفتن این نامه واقعی و شخصی از یک همشهری ،” می تواند به “شکستن برخی از این حباب ها” کمک کند.

به گفته وی ، نامه های فورمن به گرجی ها برآوردن صدای خود او متمرکز است. وی گفت: “این ایده که رأی دادن یک آژانس است ، به طور فزاینده ای جذب می شوم.” “بنابراین من چیزی مانند” من رأی می دهم زیرا برای من مهم است که صدای من توسط رهبران ما شنیده شود و آنها هنگام تصمیم گیری برای همه ما منافع من را در نظر بگیرند. “


ایست در نامه ای که این سازمان به اشتراک گذاشته است ، بریا ایست ، یک مربی از فیلادلفیا که نامه “رأی دادن به جلو” را دریافت کرد ، از استدلال فورمن پشتیبانی می کند: “این یک یادآوری بی طرفانه و مثبت بود.” “امسال برای رأی دادن ثبت نام کردم اما رأی ارسال نکردم. این نامه انگیزه آن شد.”

“رأی دادن به جلو” همچنین اشاره به نژادهای ملی سنای گرجستان را توصیه نمی کند. این گروه گفت: “رای دهندگان گرجستان انتخاب می كنند كه چه كسی نماینده گرجستان باشد و پیام های ما باید به آن احترام بگذارند.” نامه ها باید حاوی پیام های مثبت و فراگیر باشند و از جزئیات مشکلات جلوگیری کنند.

پیش از دموکرات ها نبرد سختی است زیرا روحانی رافائل وارناک و جان اوساف در تلاشند جایگزین سناتورهای جمهوری خواه كلی لوفلر و دیوید پرده در ایالت سنتی قرمز شوند. اما جو بایدن در رقابت های ریاست جمهوری جورجیا را کبود کرده و فورمن امیدوار به مجلس سنا است: “انتخابات دور دوم انتخابات مشکل ساز است زیرا تمایل به بدتر شدن میزان مشارکت دارد.” اما با وجود چنین نرخ بالایی و تشکیل ائتلاف دموکراتیک جدید در ایالت پشت بایدن ، “امیدوارم بسیاری از مردم رأی دهند. و اگر چنین کنند ، من فکر می کنم کشیش وارنوک و آقای اوساف شانس مناسبی دارند. “



[ad_2]