“در ما ماریا كوندا مسیح متولد شد”: بطری های مینیمالیستی اینترنت را گیج می كنند | کریسمس

[ad_1]

یک جفت شیرین بیان جدا شده لوله های آزمایش برای نمونه های آزمایشگاهی ؛ چند بلوک چوبی به ارزش 225 دلار – در سال 2020 همه چیز می تواند به یک بطری تبدیل شود.

این هفته ، اینترنت پیرامون مجموعه ای از جشن “مجموعه های کریسمس مینیمالیستی” که توسط کاربر توئیتر کربی جونز در یک پست یافت شده بود ، تقریباً نیم میلیون بار مورد توجه قرار گرفت.

چهار مجموعه کشف شده توسط جونز دیگران را به انتشار عقاید مورد علاقه خود ترغیب کرد – سالی که در همه گیر ویروس کرونا به معنای کریسمس کاملا متفاوت است.

امسال حتی مراسم تشییع کریسمس در بیت لحم در کرانه باختری – محلی برای صحنه های مولودی که تولد عیسی مسیح را در یک اصطبل به تصویر می کشد – از ترس ویروس کرونا برای عموم بسته خواهد بود. معمولاً صدها مrsمن در دسته های شمالی در کلیسای سنت کاترین در نزدیکی کلیسای مولود شرکت می کنند.

یک صحنه مولودی مینیمالیستی ساخته شده از اشیا found پیدا شده یا حتی به طور تصادفی وارد شکاف قایق های واقعی شده است. در طی فرآیند هر روز اقلام به اجتماعات مادر ، کودک ، یوسف ، سه پادشاه و حیوانات مختلف تبدیل می شدند.

در یک الف نسخه علمی و موضوعی، هاله یک فرشته از ساخته شده بود روکش آستر. در دیگران تراشه های پوکر و کاکتوس با بازی سه حکیم.

یکی از کاربران ادعا کرد که این یک “فعالیت مینیمالیستی تصادفی” بود ، اما می توانست یک پدیده مقدس باشد – رول توالت نماد نوزاد عیسی تازه متولد شده است که در آرامش آسمانی زیر چشم مراقب دو قوطی اسپری توالت خوابیده است. در تولدهای مینیمالیستی دیگر او نقش کودک عیسی را بازی کرد برش سیب قدیمی، آ یک بطری قرص، آ شیشه مینیاتور با مربای تمشک، پیکاچو، آ گوشواره بنفش، نمک، و انگور.

یک کاربر شکایت کرد که “در ما ماری کنده مسیح متولد شد“و دیگران شروع به دیدن بطری ها از همه جا کردند.

این مرد در پیامی که حاوی مجموعه ای از سالاد های شیرین با شکافت دقیق است ، گفت: “به من بگو ، لطفا ، من تنها کسی نیستم که این کار را می کنم.”

پاسخ دیگری نوشت: “من فکر می کردم شما یک صحنه مولودی مینیمالیستی ایجاد می کنید.”



[ad_2]