برنامه های ساخت خانه در حومه انگلیس پس از قیام تورات از بین رفت جامعه

[ad_1]

الگوریتم مسکن برای انگلیس ، که می تواند باعث افزایش ساخت و ساز در مناطق محافظه کار روستایی شود ، پس از طنین انداز شدن نمایندگان مجلس توسط دولت ، لغو شد.

این فرمول که توسط یکی از نمایندگان توری به عنوان “الگوریتم جهش یافته” لقب گرفته است ، اولویت ساخت و ساز در روستاها و شهرهای جنوب شرق است ، در حالی که ساخت و سازهای جدید در شمال انگلیس را قطع می کند.

انجمن دولت محلی گفت که پیشنهادهای منتشر شده در ماه آگوست “به طور جدی” قصد دولت برای تقویت فعالیت اقتصادی در مناطق محروم کشور را به خطر می اندازد ، در حالی که موسسه خیریه CPRE گفت این منجر به “از دست دادن گسترده روستا” می شود.

یک نماینده حزب کارگر در ساختمان گفت: در بحث پیشنهادها در ماه اکتبر ، 55 نماینده محافظه کار نام خود را در سند دستور برای انتقاد از پیشنهادها نوشتند.

روز چهارشنبه ، دولت با اعلام تغییر فرمول مسکن ، که فرمول به روز شده مسکن خود را که می تواند سالانه 300000 خانه را تا اواسط دهه 2020 تحویل دهد ، برای شهرها و مناطق شهری اولویت خواهد داشت.

این برنامه می گوید که این برنامه ها ساخت خانه های جدید را در 20 شهر بزرگ انگلیس و مراکز شهری تحریک می کند ، سطح آنها را افزایش می دهد و به آنها امکان می دهد تا از بیماری همه گیر بهبود یابند.

وزیر مسکن ، رابرت جنریک گفت: “همه گیری Covid-19 الگوهای موجود را تسریع و تقویت کرده و فرصتی را برای نسل ایجاد کرده است که ادارات و خرده فروشی ها را به عنوان مسکن مورد استفاده قرار دهد و شهرها را نوسازی کند.

“ما می خواهیم این فرصتی برای سیر جدیدی برای شهرهای بزرگ ما باشد – كشوری كه به ایجاد كشوری جدید در خارج از كویدو كمك می كند – كه زیبا تر ، سالم تر ، مرفه تر ، همسایگی تر و در آنجا افراد بیشتری از امنیت و عزت برخوردار خواهند بود. خانه خود “.

وی گفت که این اصلاحات باعث می شود که سیستم برنامه ریزی “بدون به خطر انداختن طراحی ، کیفیت و استانداردهای زیست محیطی دقیق تر” شود و ساخت خانه های بیشتر موجب افزایش عدالت اجتماعی ، عدالت نسلی و ایجاد شغل برای افراد شاغل خواهد شد.

آنها همچنین تجدید نظر در “قانون 20/80” را تعیین می کنند که تعیین می کند چه مقدار بودجه برای ساخت خانه در مناطق محلی در دسترس است ، به طوری که بودجه فقط در لندن و جنوب شرقی متمرکز نشود.

این طرح ها شامل “صندوق دفع زمین” 100 میلیون پوند برای کمک به بازسازی و توسعه شهرها در زمین های بخش دولتی است.

دولت گفت: “شهرها تشویق می شوند که خانه های خانوادگی بیشتری را – که اندازه و نوع زندگی خانواده ها در آنها است – برنامه ریزی کنند و از ساختمان های خالی و زمین های کم مصرف برای حفاظت از فضای سبز بیشترین استفاده را ببرند.”

وزرا همچنین بیش از 67 میلیون پوند برای تهیه خانه های جدید به مقامات میدلند غربی و منچستر بزرگ اختصاص داده اند.

پیشنهادات اولیه گزارش شده است که نیاز به سقوط در ساخت خانه در نیوکاسل 66 درصد ، منچستر 37 درصد و شمال شرقی به طور معمول 28 درصد و جنوب شرقی خارج توسعه لندن 57 درصد کاهش یافته است.

منتقدان گفتند که چنین طرح هایی می تواند مرزبندی سنتی برنامه ریزی انگلیس را بین مناطق ساخته شده و 70-80 of از زمین هایی که روستایی باقی مانده را بشکند و زوال شهرهای فقیر را تسریع کند. موسسه سلطنتی معماران انگلیس پیش بینی کرد که پایان مجوز برنامه ریزی منجر به “نسل جدید زاغه نشینی” شود.

محافظه کاران در بیانیه مبارزات انتخاباتی خود متعهد شده اند که تا اواسط دهه 2020 سالانه 300000 خانه بسازند.

براساس پناهندگی ، دسامبر سال گذشته 280،000 نفر در انگلیس بی خانمان شدند.

[ad_2]