تلفن دیکسون کریسمس کریسمس دارد زیرا درآمد آنلاین افزایش می یابد تلفن دیکسون

مصرف کنندگان اروپایی مسدود شده تلویزیون های بزرگ ، لوازم پخت و پز و لوازم خانگی را برای سلامتی و زیبایی خریداری کرده اند و درآمد Dixons Carphone 11٪ بیشتر از فروش لوازم الکتریکی در دوره کریسمس را نسبت به یک سال قبل از آن دریافت کرده اند.

این خرده فروش ، صاحب مارک Currys PC World ، گفت: محصولات محاسباتی و بازی نیز در فصل تعطیلات فروش عمده ای دارند و فروش آنلاین بیش از 120٪ رشد کرده است.

رشد فروش آنلاین در گروه بازرگانی یونان با 366 درصد افزایش بیشترین بود.

در انگلستان ، تلفن دیکسون به عنوان یک خرده فروش عمده شناخته نمی شد ، به این معنی که فروشگاه های آن در زمان محاصره بسته شده بودند. اما الکس بالدوک ، رئیس آن ، از افزایش فروش آنلاین استقبال کرد.

“ما در حال پیروزی آنلاین هستیم ، جایی که بزرگترین و سریعترین رشد خرده فروش فناوری در تمام بازارهای خود هستیم. بالدوک گفت ، حتی در مواردی که فروشگاه ها تعطیل شده اند ، کار ما برای ارائه بهترین خرید دیجیتال و فیزیکی به هر مشتری در نوآوری هایی مانند سفارش سفر ساعتی ، جمع آوری و ShopLive ثمربخش بوده است.

این خرده فروش گفت که فروش تلفن همراه خود در انگلیس و ایرلند 40٪ کاهش یافته است ، اگرچه گفته است انتظار می رود پس از تصمیم گیری در آوریل گذشته برای بستن 531 انبار تلفن با 2،900 شغل. . .

این شرکت گفت که امسال پیشنهاد جدید موبایلی را عرضه می کند.

یک ایمیل تجاری گاردین ثبت کنید

دیکسون کارفون در ماه دسامبر هزینه تخلفات Covid ، از جمله تعطیلی فروشگاه ها و هزینه های امنیتی اضافی را 155 میلیون پوند برآورد کرد. با این حال ، این شرکت گفت در آن زمان با حمایت دولت تأثیر منفی به 10 میلیون پوند کاهش یافته است.

برخلاف بزرگترین سوپرمارکتهای کشور ، دیکسون کارفون گفته است که قصد ندارد مزایای دریافتی خود را با نرخ تجارت 34 میلیون پوند تا پایان ماه اکتبر دریافت کند. این در حالی است که این شرکت درآمد شش ماه تا پایان ماه اکتبر 95 میلیون پوند را قبل از بهره و مالیات گزارش کرده است.