نقد و بررسی فیلم “مرغ احمق” – یک کمدی سیرک – یک فیلم شرم آور است

تدر تولید انیمیشن مشترک آرژانتین و اسپانیا او یک داستان کاملا مبهم در مورد موجودی صحبت می شود که با شخصیت های صفر (مرغ لاغری با چشمان آبی به نام تورولکا ، با صدای الیزابت گری) صحبت می کند و به سیرک می پیوندد و به یک ستاره تبدیل می شود – اگرچه گفتن این شخصیت منصفانه است و مناظر اغلب چشمگیر است. با وجود این ، بیشتر شخصیت های دلپذیر و مهمتر در شخصیت داستان بسیار نرم هستند و خود تورولکا – خلقی کاملاً منزجر کننده. از طرف دیگر ، شخصیت های شرور و بازیگران ثانویه با چهره های گارگویل و چهره های سبک شده از مهارت بالاتری برخوردار هستند.

عمل کشف ، جایی که قهرمان پرنده ما توسط یک معلم کوچک قدیمی موسیقی زیبا و ایزابلا (Roxana Bachmann) بازنشسته به دست آمد ، به نظر می رسد دیدگاه کاملا ایده آل از زندگی در مزرعه را ارائه می دهد. اما وقتی ایزابل از پشت بام سقوط کرد و مجبور شد برای معالجه از فراموشی به بیمارستان برود ، همه چیز رشد می کند: تورولکا ، برای یافتن معشوقه اش ، با گروه سیرک درگیر می شود.

رقص ها ، ترانه ها و کارهای متنوع سیرک تعادل خوبی بین احتمالات خارق العاده شکل کارتون و احتمال کافی درگیر شدن بچه ها به معنای واقعی کلمه ایجاد می کند. و بسیار خوب است که این سیرک اخلاقی بسیار مدرن از اعمال حیوانات استفاده نمی کند ، زیرا حیوانات نمی توانند رضایت دهند – قانونی که با زیرکی دور زده می شود ، اگر قهرمان داستان مرغ باهوش و سخنرانی باشد.

بازیگران این دوبله در نسخه انگلیسی ایالات متحده با لهجه نیز مفید هستند ، اگر به خصوص برجسته نباشند. حداقل ترجمه ترانه ها از اسپانیایی به انگلیسی “Maladroit” اشعار خنده دار بی کفایتی را ایجاد می کند که گاهی حتی قافیه هم ندارند.

Wacky Hen از 25 ژانویه در سیستم عامل های دیجیتال موجود است.