“ترک ناتو”: جاستین ترودو دو نفر روسی را تحت فشار قرار داد و خود را به عنوان گرتا تونبرگ نشان داد | اخبار جهان

[ad_1]

کمدین های روسی Vovan و Lexus دوباره ضربه زدند ، این بار تماس تلفنی نخست وزیر کانادا ، جاستین ترودو را به سخره گرفتند ، و در طی آن وی پیشنهاد کرد که با گرتا تونبرگ ، فعال تغییرات آب و هوایی صحبت می کند.

ولادیمیر کوزنتسوف و الکسی استولیاروف ، که خود را ووان و لکسوس می نامند ، این هفته ضبط یک تماس تلفنی را منتشر کردند که در آن آنها به ترودو در زمینه سیاست جهانی مشاوره می دهند و فرصتی را برای ملاقات با برخی از قهرمانان South Park درخواست می کنند – در این لحظه یک پنی سقوط.

از جمله اهداف قبلی ووان و لکسوس می توان به التون جان اشاره کرد که به گفته آنها فریب خورد و تظاهر به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شد و سعی کرد در مورد حقوق همجنسگرایان صحبت کند.

در طی یک تماس 10 دقیقه ای ، شخص سومی به عنوان یک فعال آب و هوایی نوجوان صحبت کرد و به ترودو گفت که او نگران “افزایش بحران بین المللی و پیش بینی جنگ جهانی” است.

گرتا درباره جعلی می گوید: “این در حال حاضر به فاجعه منجر می شود.” “بسیار ترسناک است” ، ترودو پاسخ می دهد ، “بله ، در واقع”.

این تماس در ژانویه ، چند روز پس از سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی توسط دولت ایران و کشته شدن 176 سرنشین صورت گرفت.

او می گوید: “شما بزرگسال هستید ، اما مانند کودکان رفتار می کنید.” “ما می توانیم جهانی بسازیم که در آن جا برای همه وجود داشته باشد. برای سفید و سیاه. مسیحیان و مسلمانان. ترامپ و پوتین. برای من و شما برای بوریس جانسون. برای کوربین. برای ترنس و فیلیپ ، که در کشور شما نیز مشهور هستند. “

دو نام آخر مربوط به شخصیت های کانادایی نمایش South Park است.

ترودو پاسخ می دهد: “نه ، درست است ، دیدگاه درستی است.”

پس از آنکه وی اطمینان یافت که سفر تونبرگ به مونترال در سال 2019 پیش از انتخابات فدرال این کشور “به تعیین” نتیجه از نظر تغییرات آب و هوا کمک کرده است ، تونبرگ مکث می کند و می گوید: “اما ناتو را ترک کن. اسلحه های خود را بینداز. گلها را انتخاب کن.” به طبیعت لبخند بزن ».

ترودو دیپلماتیک بدون مکث پاسخ می دهد ، “من همچنین آرزو می کنم دنیایی باشد که در آن به سربازان نیازی نباشد ، اما متاسفانه ما هنوز در این دنیا زندگی نمی کنیم.”

قبل از اینکه آیا ترودو می تواند او را با ترنس و فیلیپ معرفی کند ، گرتا جعلی همچنین مگان مارکل را به “دستکاری” شاهزاده هری متهم می کند – این زن و شوهر در حال تصمیم گیری در مورد زندگی در کانادا بودند.

او می گوید: “من خوشحالم که از تیمم می خواهم سعی کند بفهمد چگونه می توانیم شما را بهم متصل کنیم.” “زیرا اکنون هیچ ارتباط مستقیمی با خود ندارم.”

سرانجام پنی می افتد وقتی او دوباره می پرسد که آیا این امکان وجود دارد.

“صبر کن ، ترنس و فیلیپ ، کجای آنها در South Park نیستند؟” او می پرسد. “من شخصاً آنها را نمی شناسم. من معتقدم که آنها تقلید مسخره آمیز کانادایی ها در South Park هستند. ”او قبل از پایان مودبانه گفتگو می گوید.

[ad_2]