ترامپ اظهارات دروغ را در تجمع در جورجیا در میان ترس از آسیب رساندن به جمهوری خواهان سنا تکرار کرد | انتخابات ایالات متحده 2020

[ad_1]

روز شنبه ، دونالد ترامپ به مبارزات انتخاباتی بازگشت – نه حداقل به طور شرطی ، در تلاش خود برای محكوم كردن شکست جو بایدن ، اما در حمایت از دو جمهوریخواهی كه برای دومین بار در ژانویه برای تصمیم گیری در مورد كنترل سنای ایالات متحده روبرو شدند.

رئیس جمهور و بانوی اول ملانیا ترامپ در فرودگاه منطقه ای والدوستا ، در شهرستان لنج ها در جنوب جورجیا ، یک منطقه سرسخت جمهوری خواهان ظاهر شده اند.

ترامپ به جمعیتی که شعار می دادند یادآوری كرد كه او از طرف دو سناتور كه ​​با دور دوم روبرو بودند به جنوب جورجیا آمده است. اما او به سرعت به ادعاهای مکرر خود ، بدون ادعا ، مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روی آورد.

وی گفت: “آنها در انتخابات ریاست جمهوری ما تقلب و تقلب کردند ، اما ما هنوز در آنها پیروز خواهیم شد. و آنها همچنین سعی خواهند کرد در این انتخابات تقلب کنند. “ترامپ به جمعیتی که شعار می دادند” ما شما را دوست داریم گفت: “و” چهار سال دیگر! “

ادعاهای ترامپ توسط مقامات ایالتی و فدرال در سراسر کشور رد شده است و بسیاری از مشکلات حقوقی مبارزات انتخاباتی وی عملاً با شکست مواجه شده است.

برایان کمپ ، فرماندار جمهوری خواه ، در انتخابات 2018 مورد حمایت جدی ترامپ بود ، اما انتظار نمی رفت که روز شنبه بیاید. فرماندار پس از تأیید یک مسابقه ایالتی که بایدن با بیش از 10 هزار رای برنده شد ، ترامپ را عصبانی کرد.

روز شنبه گزارش شد که ترامپ از کاخ سفید با کمپ تماس گرفته و از او خواسته است نتیجه را در جورجیا لغو کند. گزارش شده است كه كمپ حاضر نشده است. ترامپ ادامه داد ، توییت کردن که کمپ باید “بلافاصله جلسه ویژه ای از قانونگذار را درخواست کند.”

وقتی جمعیت حاضر در تجمع شعار دادند “دست از دزدی بردارید” ، ترامپ گفت: “فرماندار شما می توانست خیلی راحت جلوی آن را بگیرد اگر بداند جهنمی را که می کشد.”

مطابق با در توییت از کمپ، ترامپ همچنین از او خواست که ممیزی امضاها را در پاکت های رای غایب در ایالت خود دستور دهد – اقدامی که کمپ هیچ اختیاری برای انجام آن ندارد زیرا وی از طرف ترامپ هیچ اختیاری برای دخالت در روند انتخابات ندارد.

ترامپ بارها و بارها مجمع گرجستان را به اتهامات بی اساس خود در زمینه تقلب در انتخابات در ایالت های مهم مرتبط کرده است و معتقد است که وی روز جمعه اصرار داشت که جمهوری خواهان جورجیا را قبل از انتخابات سنا الهام بگیرد.

“روحیه بلند خواهد شد و همه برای رای دادن عجله خواهند کرد!” او نوشت.

برعکس ، بسیاری از ناظران اظهار می دارند که ادعاهای بی اساس ترامپ در مورد تقلب در انتخابات می تواند میزان مشارکت جمهوری خواهان را بدتر کند و این یک مزیت حیاتی به جان اوساف و رافائل وارناک ، سناتورهای کلی لوفلر و دیوید پرد ، نامزدهای حزب دموکرات است.

در صورت پیروزی اوساف و وارنوک ، سنا 50-50 تقسیم خواهد شد ، رای کامالا هریس به عنوان معاون رئیس جمهور به دموکرات ها کنترل می دهد. نظرسنجی در هر دو نژاد نزدیک است.

نافرمانی ترامپ توسط جمهوری خواهان در کنگره تشویق می شود. روز شنبه ، واشنگتن پست گزارش داد که تنها 26 نفر از 249 نماینده و سناتور اتحادیه اروپا پیروزی بایدن را تصدیق کردند.

بایدن قبل از 306-232 برنده کالج انتخاباتی شد ، ترامپ گفت که وقتی او به هیلاری کلینتون کمک کرد ، این یک نگرانی بزرگ بود. بایدن در آرا popular عمومی با حمایت بیش از 81 میلیون آمریکایی ، که اکثر آنها کاندیدای ریاست جمهوری هستند ، بیش از 7 میلیون رأی گیری را پشت سر می گذارد.

اما دموکرات ها در انتخابات مجلس سنا ، مجلس نمایندگان و ایالت ها نتایج کمتری داشتند و دور دوم انتخابات در جورجیا برای توازن قدرت حیاتی بود زیرا رهبران تلاش می کنند انگیزه های بهداشت عمومی و اقدامات لازم برای مبارزه با بیماری همه گیر Covid-19 و رکود اقتصادی همراه آن را هماهنگ کنند.

در اوایل هفته جاری ، دو وکیل درگیر در بحث حقوقی پیروزی بایدن و معاملات نظریه های عجیب توطئه ، لین وود و سیدنی پاول ، به هواداران ترامپ گفتند که در جورجیا رای نگیرند ، مگر اینکه رهبران جمهوری خواه برای لغو نتیجه ریاست جمهوری با شدت بیشتری رفتار کنند. .

وود گفت: “ما قرار نیست در تاریخ 5 ژانویه به یک ماشین دیگر ساخت چین رای بدهیم.” او روز چهارشنبه گفت. “شما دوباره گرجی ها را فریب نخواهید داد. اگر کلی لوفلر رأی شما را می خواهد ، اگر دیوید پرد رأی شما را می خواهد ، باید آن را بدست آورند. آنها باید علناً ، مكرر و مداوم “برایان كمپ: جلسه ویژه ای از قانونگذار گرجستان را تشکیل دهند”.

“و اگر آنها نباشند … آنها شایسته رای شما نبودند. شما به آنها چنین چیزی نمی دهید. چرا در انتخابات تقلبی بعدی برمی گردید و رأی می دهید؟ “

ترامپ پس از آغاز روز جمعه ، در یک انتخابات پیروز شد 46 گمشده. اما او همچنان به حمله ادامه می دهد ، روز شنبه به كمپ و وزیر امور خارجه براد رافنسپرگر به دلیل امتناع از لغو مسابقه ای كه این ایالت از سال 1992 برای اولین بار دموكراتیك شده است ، اعتصاب كرد.

“چرا این دو” جمهوری خواه “می گویند” نه “؟” ترامپ او پرسید. “اگر گرجستان را شکست دهیم ، همه چیز دیگر سر جای خود قرار می گیرد!”

مت تاور ، نماینده سابق پارلمان جمهوری جورجیا ، اکنون تحلیلگر و نظرسنجی ، به رویترز گفت که ترامپ می تواند به این کشور کمک کند “اگر بیشتر وقت خود را صرف صحبت در مورد این دو نامزد کند ، آنها چقدر عالی هستند و چه چیزهایی به دست آورده اند. چه زمانی صحبت خواهد کرد در مورد آنها به مدت 10 دقیقه و بقیه زمان به همه خواهد گفت که برایان کمپ چه وحشتناکی است ، این فقط وضعیت را بدتر خواهد کرد “.

گابریل استرلینگ ، رئیس سیستم رای گیری جمهوری خواهان در جورجیا ، این هفته رئیس جمهور و متحدانش را به تهدید به خشونت علیه کارگران و مقامات انتخاباتی متهم کرد. روز جمعه ، او گفت: “من فکر می کنم سخنانی که آنها با آنها سر و کار دارند به معنای واقعی کلمه باعث خفه شدن رای می شود.”

در تجمعی در ساوانا ، معاون رئیس جمهور با رسوائی های “جلوگیری از سرقت” مورد استقبال قرار گرفت.

پنس گفت: “من می دانم که همه ما به انتخابات گذشته شک داریم و در واقع برخی می شنوم که می گویند:” رأی نده.

کمپ و لوفلر پس از کشته شدن یک دستیار سناتور جوان در یک تصادف اتومبیل ، حوادث روز جمعه را از دست دادند.

باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین ، یک رویداد مجازی در حمایت از وارنوک و اوساف برگزار کرد. بایدن از ویلمینگتون ، دلاور ، که خود را برای به دست گرفتن قدرت در 20 ژانویه آماده می کند ، گفت که در برخی از مواقع به جورجیا سفر می کند تا در کنار نامزدهای دموکرات مبارزات انتخاباتی را انجام دهد.



[ad_2]