یک متخصص چشم می گوید که حرفه بوکس دانیل دوبوئس می تواند پایان یابد بوکس

[ad_1]

فرانک وارن گفت ، یک چشم پزشک به دانیل دوبوئیس گفت که اگر در آخر هفته گذشته در دهمین دوره مسابقه سنگین وزن مقابل جو جویس سقوط نکرد ، ممکن بود دچار بینایی بینایی شود.

وارن ، مروج دوبوئیس ، اواخر روز شنبه گفت ، مشاور او خانم ویکی لی است و تشخیص او این بود که او “شکستگی عصب مداری مدیا” دارد ، و اضافه کرد که لی ، جراح چشم ، در بیمارستان های Charing Cross ، Central Middlesex و Northwick Park توصیه کرد که “خوشبختانه در اثر شکستگی ، این درگیری متوقف شد ، در غیر این صورت احتمال آسیب دیدگی بیشتر وجود دارد و این می تواند منجر به حرکت بیشتر بافت مداری و عضلات اضافی چشم در حرکت کره کره چشم شود. سیب را به تکه های عمیق تبدیل می کند و یک دید دوگانه را ایجاد می کند که می تواند در یک حرفه پایان یابد “

اندی یارد کمی پس از چشم انداز بعدی خود در BT Sport صحبت کرد و از لیندون آرتور قهرمان سنگین وزن سبک مشترک المنافع در Church House در لندن استعفا داد. وارن گفت: [also] خونریزی شبکیه بنابراین ، او اساساً خطر جدا شدن از شبکیه چشم را داشت. او کار درست را انجام داد.

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم. او چندین راند با چشمان بسته کاملاً شجاعانه جنگید. من نمی خواهم چیزی را از جو بگیرم زیرا جو بدیهی است که صدمه ای دید و بسیار درخشان بوکس کرد. همانطور که دانیل گفت ، بهترین مرد شب برنده شد. شخصی دانیل داشت ، شخصی جو. نکته اصلی این است که جو برنده آن شد.

“اما جنجال ، برخی از آنها اصلا ایجاد نشده است. اینها موارد بعد از واقعه است. واکنش فوری وقتی می بینید شخصی در حال انجام این کار است واضح است که فکر می کند ، “اوه ، او این کار را دوست ندارد” و من این را درک می کنم.

“اما در این صورت مردم را دروغگو نخواهید خواند ، و برخی می گویند ،” هیچ مشکلی با او ندارد. این دروغ است من نمی خواهم یک بوکسور نابینا ببینم و یک حرفه – و اتفاقاً یک زندگی – را بیش از حد جسورانه خراب کنم.

“شما از بوکسور خود انتظار دارید؟ فرانک برونو ، وقتی حرفه ای شد ، مجبور شد به کلمبیا برود [for retinal surgery] قبل از اینکه حتی بتونه جنگ کنه و در نتیجه شغلش دیگر نتوانست بجنگد زیرا مشکل چشمی داشت. لیست آنها بسیار زیاد است. “

در مورد آینده نزدیک دوبوئس ، وارن گفت: “ام آر آی ای که وی داشت ، همانهایی است که وجود دارد ، اما در مورد تورم واقعی – که مدتی طول کشید [to go down] – بنابراین تشخیص کمی بیشتر طول می کشد. وی در این هفته سه بار به دکتر مراجعه کرد.

“چه اتفاقی خواهد افتاد ، او مدتی استراحت می کند و از کار می افتد تا بهبود یابد. امیدوارم که او برگردد. در همین حال جو اوایل سال آینده در یک مبارزه بزرگ می جنگد. برنده به جلو حرکت می کند ، و وقتی دانیل بازگشت ، ما او را وادار به حرکت دوباره می کنیم. هر دو لیاقت آن را دارند. آنها یک مبارزه خارق العاده داشتند. “

[ad_2]